Highspec Ba【Z∞】Ka ile Röportaj! (Interview)

Choicelate MAG'den herkese tekrar merhaba! Röportajlarımız hız kesmeden devam ediyor ve bugünkü konuğumuz J-Pop grubu Highspec Ba【Z∞】Ka.

2021 yılında çıkış yapan ve K, Remmy, Tsukasa, Arata ve Mizuki ile performans sergileyen Highspec Ba【Z∞】Ka hayatlarınıza renk getirmeye geliyor! İyi okumalar!

1. Grup isminiz çok eşsiz. Biz grup isminizin anlamından bahseder misiniz?

BAKA Japonca'da "aptal" veya "akılsız" anlamına geliyor.

"Ba[Z∞]Ka" ismi "BAKA" kelimesinden ve "Zoo" motifinden türetildi.

"Ba[Z∞]Ka" ismi Japonya'da ve dünyada müzik dünyasında yeni bir rüzgar açma kararlılığıyla seçildi.

 

2. Kendinizi kısaca tanıtır mısınız? Her üyeyi temsil eden özel birer renk ve hayvan olduğunu duyduk. Bize bu temsillerden bahseder misiniz?

 

K (yeşil, baykuş) : en uzun boylu. Nazik kişiliği ile grubun lideri.

 

ARATA: (mavi, aslan): Sakince ilerleme kaydeden, güçlü bir yapıya sahip biri.

 

REMMY (pembe, tavşan): Grubun mood-maker’ı. Ufak tefek ama çok güçlü.

 

TSUKASA (beyaz, köpek): Performans lideri.

 

MIZUKI (mor, tilki): grubun en genci.

 

3. Yakın zamanda ikinci mini albümünüz "Jungle Tribe" yayınlandı. Bize bu albümden ve albümdeki şarkılardan bahsedebilir misiniz?

 

Jungle Tribe albümü 5 Aralık 2023'te tarihinde yayınlandı.

 

1. P-P-P

Canlı performanslarda popüler olan hızlı tempolu bir şarkı. Şarkının mesajı, bir araya gelip beraber davranırsak öylesine bir günü bile cennete çevirebileceğimizdir.

 

2. CLUB Savage

Caz öğeleriyle karışık rock tınısına sahip bir şarkı. Şarkı hayali bir mekan hakkında. Bu mekanda insanlar insanlar diledikleri gibi yaşayabiliyorlar.

 

3.Ohitori Summer

İçine kapanık birinin yazın tadını nasıl doyasıya çıkardığını anlatan sörf-rock tarzı bir şarkı.

 

4.Shake it Boom!

EDM tarzı bir şarkı. Canlı performansta herkes "Boom! Boom!Boom! Boom!" diye bağırıyor.

 

5.Spica

J-Pop tarzı. Güzel bir piyano melodisine sahip. Şarkı ayrılmış bir sevgiliyi bir yıldıza benzetiyor.



4. Giyim tarzınız ve özellikle kıyafetlerinizde kullandığınız desenler harika. Performans sergilemeden önce giyim imajınız için nasıl bir hazırlık yapıyorsunuz?

 

Özel kostüm ekibimiz her etkinlik için özel yapım kostümler hazırlıyor. 

Bu seferki kostüm konseptimiz "OFUTON". (Japon tarzı yorgan kumaşı) 

 

K: Aksesuarlarımızı ortaya çıkaran kıyafetler yapıyoruz!

 

ARATA: Siyah ve beyaza dayalı basit tarzları seviyorum.

Ama çok sade olmayı da sevmiyorum, bu yüzden diğerlerinden farklı olması için bir nokta ekliyorum.

 

REMMY: Bu aralar renkli şeyleri seviyorum! Çocuksu tarzları da seviyorum.

 

TSUKASA: Siyah ve beyazın kullanıldığı klasik stilleri seviyorum ve bunları eşleştirmeye çalışıyorum.

 

MIZUKI: Sade kıyafetleri severim!

 

5. Yalnızca müzik mi yapıyorsunuz? Modellikle veya oyunculukla ilgilenen üyeler var mı? (Daha önce bulduğunuz herhangi bir dizi/film var mı?)

 

K: Oyunculukla ilgileniyorum! "Bucket List" ve "Intouchables" filmlerini tavsiye ederim.

 

ARATA: Kıyafetleri seviyorum, bu yüzden farklı kıyafetler denemek istiyorum ve modellikle ilgileniyorum.

 

REMMY: Oyunculuk ve varyete şovları yapmak istiyorum. "My Sister’s Keeper" filmini tavsiye ederim.

 

TSUKASA: Oyunculuk gibi çeşitli şeyler denemek istiyorum!

 

MIZUKI: Şu anki faaliyetlerime konsantre olmak istiyorum, ancak gelecekte modellik ve oyunculuk gibi çok çeşitli faaliyetlerde yer almak istiyorum!


6. Müzik tarzınız anime açılış müzikleri yapmak için çok uygun. Müziğini yapmak istediğiniz herhangi bir anime var mı?

 

K: One Piece or Naruto’yu seviyorum. Ama herhangi bir anime de beni mutlu ediyor.

 

ARATA: Dragon Ball!

 

REMMY: Ojamajo Doremi, Dr.STONE, Ouran High School Host Club

 

TSUKASA: One Piece ve Dragon Ball

 

MIZUKI: Dragon Ball, One Piece!

 

7. Sosyal medyada çoğunlukla canlandırıcı ve çekici selfieleriniz var, sizin gibi selfie çekilmenin bir sırrı var mı? Bize tüyo verebilir misiniz?

 

K: Gülümseyebildiğiniz kadar çok gülümseyin ve sonra yüzünüzü biraz rahat bırakın.

 

ARATA: Kendinizi öne çıkarabileceğiniz açıya çalışın ve mümkün olduğunca arkanızda güzel bir arka plan olan fotoğraflar çekin.

 

REMMY: Gözlerinize %25 güç ekleyin (etkileyici bakın). Bazen etrafınızdaki insanlarla konuşurken doğal hallerinin fotoğraflarını çekmekte fark yaratır.

 

TSUKASA: Önünüzde bir ışıkla istediğiniz açıda fotoğraf çekin!

 

MIZUKI: Kendi ışığımı taşıyorum ve ışığım yüzüme yansıyor!


8. Üyeler arasında sevimli bulduğunuz biri var mı? Kardeşiniz gibi gördüğünüz üye hangisi?

 

K: Harika üyelerle tanıştım ve hepsi çok iyiler. Ama aralarından seçmem gerekirse Arata’yı seçerim!

 

ARATA: Hepsinin kendi kişilikleri var, havalı ve çekiciler. Hepsi bir kardeş kadar yakın.

 

REMMY: Elbette her birinin kendine has bir çekiciliği var. Hepsinin Japonlara has bir gücü var, Türklerde olmayan farklı bir şey gibi. (Japonların kültürel ve görünüş olarak gösterdiği ışıkla Türklerin gösterdiği ışığın farklı olmasını anlatıyor)

Bazen Mizuki ve ben B kan grubuna sahip kardeşler gibi senkronizasyon gösteriyoruz.

 

TSUKASA: Tüm üyeler kendinden emin ve çekici. Ama K çok anlayışlı!

 

MIZUKI: Tüm üyeler farklı cazibelerle dolu! Yeni bir üye olduğum için kendimi hepsinin abim olarak görüyorum!

 

9. Türkiye hakkında bilgi sahibi misiniz? Daha önce Türkiye'ye seyahat etme imkanınız oldu mu? Konser için Türkiye'ye gelmek ister misiniz?

 

K: TikTok’ta Türkiye'de yaşayan ve konsere gitmeyi çok isteyen bir hayranım var!

 

ARATA: Sık sık bir Türk yemeği olan döner kebap yerim. Türkiye'nin lezzetli yemekleri ve birçok gezi noktası olduğunu duydum, bu yüzden oraya seyahat etmek istiyorum. Bir gün orada yaşamak istiyorum!

 

REMMY: Türk yemekleri ve benzeri şeylerle çok ilgileniyorum! Bir seyahatim yok ama oraya gitmeyi çok isterim! Tabii ki bir konser vermek istiyorum! Sanırım Türkiye halkı benim heyecanımı anlayabilir!

 

TSUKASA: Türkiye'yi seviyorum ve İstanbul'a seyahat etmeyi çok isterim! Kebap yemek istiyorum! Ve tabii ki bir konser vermek istiyorum!

 

MIZUKI: Türk dondurmasını ve döner kebaplarını seviyorum! Henüz oraya gitmedim ama gitmek isterdim. Konsere gitmeyi de çok isterim!

 

10. Türk hayranlara birer mesaj göndermek ister misiniz? Dinlemelerini istediğiniz herhangi bir şarkı var mı?

 

K: Türkiye'deki herkes! Günün her saatinde yüzümüzde gülümsemelerle bizi en iyi performansımızı sergilerken izleyin! Life is Carnival! Şarkımızı tavsiye ederim!

 

ARATA: Bir gün Türkiye'ye gitmek ve canlı performans sergilemek istiyorum! Lütfen gelin ve bizi Japonya'da ziyaret edin, çok eğlenceli şarkılarımız var, bu yüzden canlı konserde birlikte dans ederek eğlenelim! Life is Carnival! Şarkımızı tavsiye ederim!

 

REMMY: Yurtdışından gelen ilgiyi görmek beni çok duygulandırdı ve çok mutlu etti! Türkiye'ye gidip sizlerle yüz yüze tanışmayı gerçekten çok istiyorum ve umarım Highspec Ba [Z∞] Ka'dan Japon müziğinin çeşitliliğini hissedebilirsiniz! Özellikle dinlemenizi istediğim şarkılar "Life is Carnival!" ve "P.P.P." Her şarkının üst temposunu ve gerilimini hissetmenizi istiyorum! Seni seviyorum (bunu Türkçe yazmış :3 )

 

TSUKASA: Türkiye'deki herkese merhaba! Umarız şarkılarımızı dinlemekten keyif alırsınız ve kendinizi enerjik hissedersiniz! Highspec Ba [Z∞] Ka'nın tüm şarkılarını tavsiye ederim!

 

MIZUKI: Bir gün canlı bir şov yapacağız, bu yüzden umarım X ve YouTube’da videolarımızı izleyerek bizi hatırlarsınız! Tüm şarkılarımızı dinlemenizi tavsiye ederim, ama özellikle yeni şarkımız "Life is Carnival!


Highspec Ba【Z∞】Ka'nın Sosyal Medya Hesapları:
Twitter: @HiBZ_info
Instagram: hibz_official
YouTube: @hibz0726

Röportaj: Serdar Tikit
Çeviri: Kübra Özdemir


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski