Gimnastikçi Kan Hyeon Bane ile Röportaj! (Interview)

Herkese merhaba! Bugün Suwon North Middle School'dan mezun olup Korea National Sport Üniversitesinde öğretimine devam eden 13 yıldır Artistik Jimnastik yapan 22 yaşındaki Kore milli sporcusu Kan Hyeon Bae ile birlikteyiz. Röportajın size ilham olmasını ve okurken zevk almanızı umuyoruz!

 

1. Artistic jimnastik sporuna nasıl başladınız? Jimnastiğe dair hatırladığınız ilk anınız nedir?

 

Jimnastiğe ilk başlamamın nedeni amcamın jimnastikçi olarak çalışmasıydı. Bir süre artistik jimnastik antrenörlüğü yaptı ve bende bu sayede tesadüfen bu sporla tanıştım.

 

2. Jimnastik yapmak zor mudur? Herkes jimnastik yapabilir mi?

 

Benim kişisel görüşüme göre jimnastik son derece zor bir spor. Diğer sporlara göre yaklaşması daha zor bir spor gibi görünüyor. Ancak çok çalışırsanız, sadece jimnastikte değil, her sporda iyi olabilirsiniz.

 

3. Zihinsel olarak da zorlayıcı bir spor. Hiç psikolojik olarak devam etmekte zorlandığını hissettiniz mi?

 

İlk öğrendiğimde zordu çünkü teknikten çok korkuyordum ama şimdi sakatlığın zihinsel olarak en zor şey olduğunu ve sakatlanmadığım sürece bundan gerçekten çok keyif alabileceğimi düşünüyorum.

 

4. Formanızda Kore bayrağını taşımak ve bir sporcu olarak Kore'yi temsil etmek seni nasıl hissettiriyor?

 

Kore'yi temsil eden bir sporcu olarak büyük gurur duyuyorum ve bundan her zaman gurur duyacağım.

 

5. Antrenman rutinin nasıl? Nasıl bir beslenme programı uyguluyorsunuz ve hangi supplementleri kullanıyorsunuz?

 

Antrenman programım her hafta değişiyor, ancak genellikle sabahları ve öğlenden sonraları antrenman yapıyorum. Sanırım günde zamanımın yaklaşık 4-5 saatini antrenmana ayırıyorum. Ayrıca takviye almıyorum.

 

6. Cildin ve yüzünün pürüzsüzlüğü sosyal medyadaki en büyük avantajlarından birisi. Bize cilt bakım rutininden de bahseder misin? Nasıl böylesine yıldız gibi parlayabilirsin?

 

Yüzümü yıkadıktan sonra yüzümü bir toner pediyle siliyorum, sık sık losyon ve cildime uygun bir güneş kremi sürüyorum. Cilt için en iyi ürünün güneş kremi olduğunu düşünüyorum.


7. Gözlerimizi kamaştıran cildinin güzelliğinin yanı sıra fit bir vücuda da sahipsin. Rustic'in marka elçisi olduğunuzu ve yakında senin photobook'unun çıkacağını biliyoruz. Sporculuğun yanında modellik yapmak seni nasıl hissettiriyor? Çekimler de zorlandığınız oluyor mu?

 

Aslında modelliği oldukça terapötik buluyorum. Modellikle iyii bir uyum içindeymişiz gibi hissediyorum. Çekimler sırasında nadiren zorluk yaşıyorum ve yaşasam bile zamanımın tadını çıkarma eğilimindeyim.

 

8. Hayranların senin eşsiz ses tonuna hayranlar. YouTube kanalında çektiğin vlogları da keyifle izliyoruz. Bu kanalda jimnastik ASMR videoları yapmayı hiç düşündün mü? YouTube hesabın için ileride üretmek istediğin içerikler var mı?

 

Daha önce hiç jimnastik ASMR videosu yapmamıştım. Hala gelecekte hangi içerikleri üreteceğim konusu üzerine düşünüyorum, bu yüzden ne tarz içerikler görmek isterseniz, lütfen bana iletin!

 

9. Spor dışında neler yapıyorsun? Hobilerin neler? Favori filmini ve müziğini bizlerle paylaşır mısın?

 

Okumayı ve şarkı söylemeyi severim. En sevdiğim filmi hatırlayamıyorum ama ilk izlediğimde Titanic'ten çok etkilenmiştim.

 

10. 2023’ü geride bırakmak üzereyiz, nasıl bir yıldı senin için ve 2024 için hedeflerin, planların neler?

 

Yıl sona ererken her zaman kendime göz atarım. Daha çok çalışabileceğim halde tembelce davrandığım, daha çok çabalayabileceğim halde çaba göstermediğim o kadar çok alan var ki, sanırım bunu daha da büyümek için bir basamak olarak kullanmayı umarak yılı bitiriyorum. Umarım 2024'te fazla açgözlü davranmayıp 2023'e göre bir basamak daha büyüme gösteririm ve elinden gelenin en iyisini yapabilen bir milli atlet olabilirim.

 

11. Son olarak Türkiye ile ilgili herhangi bir bilgiye sahip misin? Bu kadar uzak bir ülkeden insanların seni desteklemesi ve iletişim kurması seni nasıl hissettiriyor?

 

Benim için hayranlarım gerçekten çok minnettar olduğum ve değer verdiğim insanlar. Türk hayranlarıma gerçekten minnettarım ve onlar beni her zaman duygulandırıyor. Lütfen gelecekte beni daha çok destekleyin ve sevin! Sizi seviyorum!

 

Bizimle röportaj yaptığınız için teşekkür ederiz. Umuyoruz ki 2024 sizin yılınız olacak ve en iyi derecelerin sahibi olarak dünyadaki en parlak yıldız sen olacaksın.

 

Kan Hyeon Bae'nin Sosyal Medya Hesapları

Instagram: kan_hyeon_bae
YouTube: @kanhyeonbae


Röportaj ve Çeviri: Serdar Tikit



Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski