16 Mart 2024 Cumartesi

Love Senior GL Dizisinin Başrolleri Anda ve Lookkaew ile Röportaj (Interview)

Choicelate Mag.'a hoşgeldiniz!
Bugün Star Hunter Entertainment'in prodüksiyonluğunu üstlendiği 'Love Senior The Series' Tayland GL dizisinin iki başrol oyuncusu Anda ve Lookkaew ile birlikteyiz. 

Anda ve Lookkaew'i daha iyi tanımanızın zamanı geldiği için grupları Cosmos, ikili ilişkileri, dizileri ve LGBTQ+ temsilleri hakkında bir takım sorular hazırladık.



1. Merhaba öncelikle kendinizi tanıtır mısınız? Anda ve Lookkaew kimdir? 

LK: Merhaba, ben Lookkaew Kamollak. Love Senior dizisinin Gyoza rolündeki oyuncusuyum.
AD: Merhaba, ben Anda. Hayallerimin peşinden koşan sıradan bir kızım. Hayatım biraz çılgıncaydı. Daha sonra Cosmos hayatta kalma programı için seçmelere gittim. Program boyunca hayatta kaldıktan sonra, COSMOS kız grubunun bir parçası oldum ve bu sayede Love Senior dizisinde Manao olmak benim için önemli bir fırsata dönüştü.

2. Bir oylama sonucunda Cosmos isimli müzik grubunun üyeleri olarak seçildiniz. Bu yarışma size ne gibi deneyimler sağladı? Cosmos ile yeni bir yolculuğa çıkmak nasıl hissettiriyor?

LK: Hayatta çok fazla deneyim kazandım. Şarkı söylemek, dans etmek ve oyunculuk gibi birçok becerimi geliştirdim. Arkadaşlarımla birlikte Cosmos ile yeni bir yolculuğa çıktığım için kendimi çok mutlu ve şanslı hissediyorum. 
AD: Bu deneyim bana çok şey kazandırdı; liderlik, performans tutkusu hatta sanatçılık hayatımda kendimi nasıl geliştirebileceğim gibi birçok yönden büyüdüm.
Grubumuz sayesinde birçok arkadaşa sahip oldum, iyi ve zor zamanları birlikte geçiriyoruz. Ve inanıyorum ki herkes ve yaşadığımız her şey beni bugünkü ben haline getirdi. Ve bu yarışma sayesinde, iyi bir sanatçı olmak istediğimden ve asla pes etmeyeceğimden emin oldum.



3. Cosmos üyeleri olarak, 7 Mayıs 2023'te 'You Got Lucky' şarkısıyla çıkış yaptınız. Bize bu şarkınızdan biraz bahseder misiniz? 

LK: Bu şarkımız aşktan bahsediyor. İkimiz de, Cosmos üyeleri ve hayranlarımızla tanıştığımız için şanslıyız. (You Get Lucky şarkılarına bir gönderme yapıyor.)
AD: Ve COSMOS grubunda 12 üye var, hepimiz aynı değiliz, hepimizin kendine ait birer tarzı var. Bu şarkımız da bu benzersizliği temsil etmek istiyoruz ki şaşırıp bize aşık olabilin. 

4. Cosmos üyeleriyle birlikte 'Love Senior The Series' dizisinin kadrosunda yer alıyorsunuz. Hatta çıkış şarkınızı dizisinin OST'si olarak bile kullandınız. Henüz dizinizi izlemeye başlamayan hayranlar için dizinin konusundan biraz bahseder misiniz?

LK: Gyoza, Sotus(Tayland Eğitim Sistemindeki Alt ve Üst Sınıflar Arasındaki Katı Hiyerarşi Sistemi) sistemini değiştirmeye çalışan bir üst sınıftır. Gyoza'nın imzasını isteyen genç bir kız olan Manaow ile tanışır. Birbirlerine aşık olurlar. Üstelik bu dizide tüm Cosmos üyelerini göreceksiniz. Her karakter benzersiz bir hikaye anlatıyor. Bunu kaçıramazsınız.
AD: Konusu bir üst sınıf ve alt sınıf öğrenci arasındaki ilişki hakkında. Manaow, Sotus sistemini yeniden yapılandırmak ister ama P'Gyo da onla aynı fikirde değildir. P'Gyo'ya yaklaşır ve aşık olurlar. Ancak aşkları kolay değildir, birlikte savaşmaları gereken birçok engel vardır.

5. Müzik kariyerinize başladığınız zaman bir dizide oyuncu olarak yer alacağınızı düşünüyor muydunuz yoksa sizin için de bir sürpriz miydi? Daha önce oyunculuk yapmak hayalleriniz arasında yer alıyor muydu?

LK: Evet, her zaman bir oyuncu olmayı hayal ettim ve küçüklüğümden beri eğlenceyi ve müziği seviyorum. Hayallerimin gerçekleşmesi beni çok şaşırttı. Her gün mutlu hissediyorum. Bir kız grubu üyesi ve bir dizi başrol oyuncusu olarak seçilmek benim için onur verici.
AD: Evet, hayatımda, kariyer yolumda her zaman yeni şeyler denemek istiyorum. Ben de birçok GL dizisinin oyuncu seçimlerine gittim. Çünkü bir parçası olmak istiyordum. Küçük bir parça olabilsem bile becerimin ve kariyerimin topluma yardımcı olabilecek bir hamle yapabilmesini diliyorum.

6. Oyunculuğa bir GL dizide başrol olarak başlamak sizi nasıl hissettirdi? Böylesine bir aşka sahip hayranlarınıza neler söylemek istersiniz? 
LK: Yolculuğuma başrol oyuncusu olarak başlamak inanılmaz derecede tatmin edici ve büyüleyici bir deneyim oldu. Bu fırsat bana sorumluluk ve heyecan veriyor. Farklı aşk hikayelerinin temsiline katkıda bulunmak ve eğlence sektörünün kapsayıcılığını genişletmek için bize verilmiş bir şans. Bize gösterdiğiniz sarsılmaz destek ve sevgi için en derin teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Birlikte, aşkı her haliyle kutlamaya devam edelim ve herkesin hikayesinin anlatılabileceği ve takdir edilebileceği bir dünya yaratalım.
AD: Öncelikle sevginiz ve desteğiniz için teşekkür etmek istiyorum. Biz oyunculuk kariyerinde yeniyiz, bu yüzden üzerimizde çok fazla baskı vardı ve karakteri elimizden geldiğince iyi yansıtmak istedik. Ve sizin muazzam sevginizi ve desteğinizi almaktan gerçekten onur duyuyorum.


7. Love Senior The Series, birinci sınıf bir öğrencisi Manaow ile ikinci sınıf öğrenci başkanı Gyoza arasındaki ilişkiyi konu alıyor. Ancak gerçekte dizinin aksine Anda 25, Lookkaew ise 23 yaşında. Bu duruma nasıl alıştınız?

LK: İşin eğlenceli yanı şu: Gerçek hayatta Anda'dan daha gencim. Gyoza rolünü oynarken, yaşın sadece bir sayı olduğunu düşünüyordum. Lol. Ben Gyoza'yım, Lookkaew değil. Manaow ve Gyoza'nın hikayesini ekrana taşımak için gereken enerjiyi, kimyayı ve gerçek bağlantıyı sağlıyoruz. Kurgu ve gerçekliğin büyülü bir karışımını yaratmak gibi.
AD: Sanırım daha önce Cosmos grubunda birlikte çalıştığımız için bu yaş farkını çok fazla hissetmiyoruz, bu yüzden bunun benim için önemli olmadığını düşünüyorum çünkü ben de genç olmayı seviyorum. Lol.


8. Dizide çok fazla yakın sahneye sahipsiniz. Romantik sahneleri çekerken zorlanıyor musunuz? Sette bu sahnelerin çekimini yaparken yaşanan komik bir olay var mı?

LK: Bu benim ilk dizim olduğu için benim için her şey çok zorlayıcı. Romantik sahneler için, ilk başta ben ve Anda utangaçtık. Ama konsantre olmamız ve profesyonelce çalışmamız gerekiyordu. Elimizden gelenin en iyisini yaptık ve her şeyimizi verdik.

AD: Aşk sahnesini çekerken ben de ilk başta çok utangaçtım ama ekibin beni beklemesini istemediğim için sahneyi elimden geldiğince güzel bir şekilde sunmak için elimden geleni yaptım. Komik olay ise Manao ve Gyo'nun odada uyumak zorunda kaldıkları sahnede Warang'ın içeri girdiği sahneydi, çekime başladıklarını bilmiyorduk, bu yüzden ikimiz de telefonla oynuyorken Warang kameraman ve tüm ekiple birlikte kapıyı açtı.


9. Daha önce üst veya alt sınıfınızdan birine aşkınızı itiraf ettiniz mi? Okullardaki alt-üst hiyerarşi sisteminin sağlıklı bir sistem olduğunu düşünüyor musunuz?

LK & AD: Hayır, okuldayken veya üniversitedeyken aşık olma deneyimimiz hiç olmadı.

10. Anda, sosyal medya hesabında zaman zaman cover dans performansları paylaşıyor. Dans konusunda kendini geliştirmek için neler yapıyorsun? Dansta, vokalde hatta oyunculukta ikinizde çok yeteneklisiniz. Bu alanlarda rol modeliniz olan sanatçılar kimler?

AD: Benim rol modelim Taeyeon (Girls 'Generation) ve IU, pratiğin bizi mükemmelleştireceğine inanıyorum. İstediğimiz her şeyi yapabiliz. İlk başta ben de dans edemiyordum ama öğrendim ve pratik yaptım. Her gün daha da iyi olabileceğimizi biliyorum, bu yüzden öğrenmeyi bırakmayın ve hayatınız için yapmak istediklerinizi, hayallerinizi gerçekleştirin.

11. Dizi çekimlerinde gitar çalma, motor sürme ve benzeri pek çok kişisel beceri sergilediniz. Bu sahneleri gerçekten çektiniz mi? Bize diğer yetenek ve hobilerinizden bahseder misiniz?

LK: Sahip olduğum yeteneklerim gitar çalmak, şarkı söylemek, dans etmek ve oyunculuk ama daha fazla beceri öğrenmeyi çok isterim. Gyoza'nın bir motosikleti olduğunu öğrendiğimden beri hemen motosiklet sürme pratiği yapmaya gittim. Lol. Hobilerim arasında müzik çalmayı, şarkı söylemeyi ve spor yapmayı seviyorum. Ayrıca sevdiklerimle; ailemle, arkadaşlarımla ve evcil hayvanımla vakit geçirmeyi seviyorum. 
AD: Benimde motor sürdüğüm sahneler vardı ama aslında daha önce hiç motosiklete binmedim. Ama dizide motosiklet kullanmam gerektiğini öğrendikten sonra babamdan bana öğretmesini istedim. Lol. Hobilerim Badminton, basketbol, voleybol gibi sporlar yapmak. Müzik dinlemeyi seviyorum. Hikayemi anlatmak, başkalarına da ilham vermek için kendi şarkımı bestelemek istiyorum. Diğer yeteneklerimse dil öğrenmeyi sevmem, bu yüzden Tayca, İngilizce, Korece, temel Japonca konuşabiliyorum ve şimdi Çince öğreniyorum.

12. Son olarak Türkiye veya Türk yenekleri hakkında herhangi bir bilginiz var mı? İleride Türkiye'ye gelmeyi düşünüyor musunuz?

LK: Oh, kesinlikle! Türkiye'ye ve muhteşem mutfağına biraz aşığım. Tüm o ağız sulandıran kebapların, baklavaların ve lokumların tadını çıkarmak istiyorum. İstanbul adında bir masa oyunum bile var. Planlarıma gelince, Türkiye kesinlikle ölmeden önce yapılacaklar listemde! Zengin tarihi, çarpıcı manzaraları ve sıcak misafirperverliği hakkında çok şey duydum. Bir gün İstanbul sokaklarını keşfetmek ya da Türkiye sahilleri boyunca güneşin tadını çıkarmak istiyorum! Ve tabii ki Türkiye'deki hayranlarımı da görmek istiyorum.
AD: Balon festivalini(Nevşehir'den bahsediyor.) biliyorum, o kadar güzel ki keşke bir günde oraya gidebilsem. Ve tabii ki Türkiye dondurmasını biliyorum; meşhur, eğlenceli ve lezzetli, onu çok seviyorum.

Röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz. Anda ve Lookkaew'i 2024'de yeni bir dizide tekrar beraber görmeyi umut ediyor ve röportajımızdan bizim kadar keyif almış olmanızı diliyoruz.

LK & AD: Bizi ağırladığınız için çok teşekkür ederiz! ☺

Instagram Hesapları:
Love Senior: @loveseniorthe series
Cosmos: @cosmos.starhunter
Lookaew: @lookaeww_k
Anda: @anda_anunta

Twitter Hesapları:
Cosmos: @cosmos_sth
Love Senior: @lovesenior_th
Lookaew: @lookaeww_k
Anda: @andaanunta

YouTube Hesapları:
Cosmos: Cosmos.starhunter
Lookaew: Lookaeww_k
Anda: Andathesea


Röportaj ve Çeviri: Serdar Tikit