Aktör Sung Hoon ile Röportaj! (Interview)

Choicelate MAG'den herkese merhaba! Yeni bir röportaj ile karşınızdayız. Bu röportajda konuğumuz ünlü aktör Sung Hoon.

2011 yılında 'New Tales of Gisaeng' dizisiyle hayatımıza giren, 'Faith', 'Oh My Venus','My Secret Romance' gibi popüler dizilerde severek izlediğimiz ve en son Death's Game'de gördüğümüz Sung Hoon ile röportajımız sizlerle. İyi okumalar!

1. Oyunculuk kariyerinize başlamadan önce profesyonel yüzücü olan bir sporcuydunuz. Kariyer değiştirme kararını nasıl aldınız? Bizimle oyunculuğa başlama serüveninizi paylaşabilir misiniz?

 

Birkaç ameliyat geçirmem ve vücudumun ciddi şekilde zarar görmesi sonucunda sporun artık zor olacağını düşündüm. Bu noktada yapmak istediğim şeyi yapmalıyım düşüncesiyle oyunculuk yolunu seçtim.

 

2. SBS'in 1000 kişinin katıldığı oyuncu seçmelerinde seçildin. 1000:1 sayısı sizin için ne ifade ediyor? Sence seni diğer aktörlerden ayıran cazibe nedir?

 

1000:1’i şans olarak görüyorum. Sıra dışı bir yüzüm var ve bunun ön plana çıkabildiğini düşünüyorum.

 

3. 2011'de 'New Tales of Gisaeng' dizisiyle oyunculuk çıkışınızı yaptınız. Herhangi bir tecrübeye sahip olmadan 52 bölümlük bir dizide başrol olmanın ne gibi zorlukları oldu? Diziye nasıl hazırlandınız?

 

İlk projem uzun soluklu bir dramaydı ve oyunculuk konusunda hiçbir şey bilmediğim bir dönemdi. Kararlığım sayesinde projeyi başarılı oldum ve projeyi bitirebildim. O dönemde set, gece çekimleri nedeniyle insanların ölebileceği bir yer gibi hissettirdi.

 

4. 'New Tales Gisaeng'de hayatta yalnızca köpeğini umursayan babasıyla, sürekli kavga eden bir genci canlandırdınız. Diziyi çekerken bu baba karakteriyle empati yapabilmiş miydiniz? Artık köpeğiniz Yanghee'ye sahipsiniz. Peki şuan empati yapabiliyor musunuz?

 

Dizideki baba karakteri değerli bir aile üyesi olmasına rağmen empati kurabildiğim ve kuramadığım noktalar vardı. Şu anda Yanghee, eğitimine önem verdiğim ve büyüttüğüm bir köpek.

 

5. 5. 2019'da 'Level Up' dizisinde Han Bo Reum" ile partner oldunuz. 'Su altı öpüşme' sahneleriniz oldukça popüler olmuştu. Bu sahneleri çekerken çok zorlanmış olmalısınız? Bu sahnenin çekim aşamasını anlatır mısınız?

 

Benim için su altı çekimleri oldukça kolaydı, ancak Han Bo-reum'un zorlandığını hatırlıyorum.


6. 'Faith', 'Oh My Venus', 'My Secret Romance' ve 'Woo Ri the Virgin' gibi pek çok popüler dizide çeşitli karakterler canlandırdınız. Karaktere girmek için neler yapıyorsunuz? Gündelik hayatınızda bu karakterler üstünüze yapışıyor mu? Yoksa dizi biter bitmez karaktere veda mı ediyorsunuz?

 

Her karakterin kişiliğini anlamak için çaba sarf ettim. Tecrübe kazandıkça, karakterden hızla çıkabiliyorum gibi hissediyorum.

 

7. Son diziniz 'Perfect Marriage Revenge', izlerken en keyif aldığım dizilerden birisi oldu. Henüz bu diziyi izlemeyen izleyicilere diziyi izlemeleri için dizinin ne kadar lezzetli olduğu konusunda konuşabilir misin?

 

Hikayenin hızlı gelişimi, dizinin eğlenceli bir özelliği olabilir düşüncesindeyim.

 

8. 'Perfect Marriage Revenge' dizisinde 'Seo Do Guk' karakteriyle kocası tarafından aldatılan bir kadının intikam alması için sözleşmeli evlilik yapan ve bu kadına her şekilde destek olan bir karakteri canlandırıyorsunuz. Sence gerçek hayatta böyle mükemmel bir adam bulunabilir mi? Sen de ilişkilerde onun gibi misin?

 

Gerçek hayatta var olduğuna inanıyorum. Benzer yönleri olabilir ama Seo Do Guk gibi olamam sanırım.

 

9.Hazır ilişkilerden bahsetmişken ideal tipini bizimle paylaşabilir misin? Nasıl bir insan kalbini çalabilir?

 

Oyun oynamayı seven ve hayvanları seven biri kolayca kalbimi çalabilir.

 

10. 'My Secret Romance', 'Woo Ri the Virgin', 'Love (ft Marriage and Divorce)' ve 'Perfect Marriage Revenge' gibi kadrosunda bulunduğunuz diziler için OST'ler söylediniz. Herhangi bir vokal eğitimi aldınız mı? Albüm çıkarmayı düşünüyor musunuz?

 

Kısa bir süre aldım ama çok eski bir olaydı ve şu anda albüm planım yok.

 

11. 2013'de yer aldığınız 'I Live Alone' programında ne kadar eğlenceli bir kişiliğe sahip olduğunuzu gösterdiniz. Özellikle kivi, kavun gibi meyveleri bütün bütün kabuğuyla yemeniz çok viral oldu. Favori meyvelerin neler? Ayrıca Turkiye tam anlamıyla bir meyve cenneti. Turkiye'ye gelip yemek istediğiniz bir meyve var mı? Kaymak bu aralar Baek Jong-won sayesinde sadece Türkiye'de değil Kore'de de popüler oldu, hiç denediniz mi?

 

Meyveleri genel olarak çok seviyorum. Fırsat bulursam her tür meyveyi denemek isterim. Ve henüz kaymak deneme fırsatım olmadı.

 

12. Oyunculuk, şarkıcılık dışında modellik hatta DJ'lik bile yaptığınızı öğrendik. 'DJ Roiii' sahne adı ile DJ'lik faaliyetleri yürütüyorsunuz. Bu sahne adının herhangi bir anlamı var mı? Ayrıca Çin, Hong Kong, Tayland, Malezya gibi çeşitli ülkelerde performans sergilediniz. 'DJ Roiii' olarak ileride bir gün Türkiye'de performans sergileme planınız var mı?

 

Takma adın özel bir anlamı yok. Türkiye'de bir performans teklifi gelirse, tabii ki gitmek ve performans sergilemek isterim.

 

13. Yakın zamanda 'Death's Game' dizisinin kadrosunda yer aldınız. Kısa ve etkili bir sahneniz vardı. Üniforma ile çok havalıydınız. Bu rol için çok pratik yaptınız mı? Hayranlarınıza bu diziyi neden neden izlemelerini tavsiye edersiniz?

 

Önceden zaten skydiving ile ilgili bir hobim vardı, bu yüzden bu rol için özel bir hazırlığa gerek yoktu. Ancak normalde dalış yaparken bu sefer dalış sırasında oyunculuk yapmak zordu, bu yüzden bu konuda pratik yaptım. Dizi, ölüm temasını derinlemesine ele alan bir yapım olduğu için izleyenlere tavsiye ederim.

 

14. 2024 yılından beklentileriniz neler? Yeni yılda nasıl bir rol ile seyircilerin karşısına çıkmak istersiniz?

 

Vücudumu tekrar toparlamayı ve yeniden koşmayı planlıyorum. Projelerimde kendimi farklı yönlerle göstermeyi umuyorum.

 


15. Bizimle hakkınızda çok bilinmeyen bir bilgi(TMI) paylaşır mısınız?

 

Aslında egzersizden hoşlanmıyorum. Çocukluğumdan beri uzun süre sporcu olmam nedeniyle egzersize karşı bir antipatim var. Ancak mesleğimin doğası gereği sıkı bir şekilde yönetmeye çalışıyorum. ^^

 

16. Röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için tekrar teşekkür ederiz umarım keyif almışsınızdır. Son olarak Türk fanlarınıza mesaj gönderir misiniz?

 

Merhaba, Türk hayranlar! Ben oyuncu Sung Hoon. Oynadığım dizileri izlediğiniz ve büyük destek sağladığınız için teşekkür ederim. Bir gün Türkiye'yi ziyaret edip doğrudan hayranlarla iletişim kurabileceğim ve keyifli zaman geçirebileceğim bir günü dört gözle bekliyorum. 2023'ü güzel bir şekilde tamamlamanızı ve harika bir 2024 geçirmenizi dilerim. Teşekkür ederim.

 

Sung Hoon'un Sosyal Medya Hesapları
Instagram: sunghoon1983

YouTube: 성훈의 데이투 Sunghoon Date Who?




Röportaj: Serdar Tikit

Çeviri: Kübra Özdemir

 

 

 

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski