Beauty Box ile Röportaj! (Interview)

Choicelate MAG'den herkese merhaba! 

Bugünkü konuğumuz Güney Koreli kız grubu Beauty Box. 2021 yılında 6 üyeyle çıkış yapmış grubumuz, şimdilerde 4 üyeyle yoluna devam ediyor. Gahyun, Sori, Chaeeun ve mezuniyetinden sonra gruba dönüş yapmış Via ile yeni şarkı çıkarmaya hazırlanan Beauty Box'ı daha yakından tanımak için röportajımızı okumaya bekleniyorsunuz~

İyi okumalar!


1. Merhaba! Röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz! İlk olarak, kendinizden biraz bahseder misiniz?

Grup: Bir, iki, üç! Merhaba, Light Twinkle, Beauty Box'tan selamlar!

Gahyun: Merhaba! Ben Beauty Box yardımcı lideri Gahyun~

Sori: Merhaba, Beauty Box'un sesi, Sori. Tanıştığımıza memnun oldum!

Chaeeun: Merhaba, Ben Beauty Box'tan Chaeun.

Via: Merhaba, ben Endonezyalı üyesi Via (VIA).


2. 2021'de Beauty Box olarak çıkış yaptınız ve şimdiden iki yılı geride bıraktınız. Bu yolculukta edindiğiniz en değerli ders ne oldu?


Gahyun: Herhangi bir yolculukta zor, üzücü ve acı dolu günlerin olacağını düşünüyorum. Ancak bu zorlukları unutturan küçük özel anlar, o zor zamanı çok değerli kılıyor.

Sori: Bize ilgi gösteren ve bizi seven insanlar için iyi şarkılar ve performanslarla karşılık vermek istiyoruz. Hayranlarımız için daha fazla çaba harcamak istiyoruz!

Chaeeun: Her şey istediğimiz gibi gitmese bile her durumda pes etmeden, "Bu kadarıyla bile şanslıyım, daha iyisini yapacağız" düşüncesiyle daha pozitif düşünmeye çalışıyorum.

Via: Beauty Box üyeleriyle birlikte çıkış yapmasam da yeni bir üye olarak birlikte performans sergileyerek ve tanıtım yaparak diğer üyelerden birçok şey öğreneceğim.


3. En son comeback'iniz ve en popüler şarkınız olan Boggle Boggle'ın üzerinden 1 sene geçmiş. Ama o zamanla ilgili anılarınızı merak ediyoruz. Mesela klip çekiminiz nasıl geçmişti?

Gahyun: Müzik videosu çekimi gerçekten çok heyecan vericiydi. İlk defa denediğimiz bir konseptti ve çekim seti banyo veya duş kabini hissi veriyordu, hala unutulmaz bir çekimdi.

Sori: 'Boggle Boggle' müzik videosu çekimi hatırladığım kadarıyla 24 saat sürmüştü. Neredeyse çekimin sonuna gelindiğinde masanın üstündeki bir çikolata atıştırmalığını yemeyi çok ama çok istediğim bir anı hatırlıyorum. Şekerim düştüğü için çikolata resmine baktığım anda bile ağzımın suyu akıyor gibi hissettim. Çekimleri sorunsuz tamamladıktan hemen sonra onu yedim. Haha


4. Müzik şovlarının perde arkası nasıldı? Tanıtımlarınız sırasında yaşadığınız ilginç yada komik, hafızanızda yer eden bir olay var mı?


Gahyun: Genellikle hangi program olursa olsun gitmeden önce çok gergin olurum, çünkü ben ürkek biriyim. "Acaba hata yapar mıyım?" ya da "Ekip üyelerim veya sunbaeler de korkuyorlarsa ne olacak?" gibi düşüncelerim çok oluyor. Ancak herkes çok nazik ve bu naziklik gerginliğimi azalttığı için her zaman programları iyi bir şekilde tamamladık. Diğer sanatçılarla tanışmak da keyifliydi.

Sori: 'Boggle Boggle' etkinliği bittikten sonra kaldığımız yere paket servisi sipariş ettik. Mara hotpot, Mara skewers, ve Kung Pao tavuk yedik, ancak tekrar fotoğraflara bakınca porsiyonların beklediğimizden daha az olduğunu fark ettim. Porsiyonla ilgisi olmaksızın gerçekten mutlu bir şekilde yedik. İyi işti! hissi mi desem? Haha

Chaeeun: Benim henüz müzik programı deneyimim olmasa da çıkmak için yeni şarkıyla yoğun bir şekilde çalışıyorum, bu yüzden ilginç bir anı olursa sizinle paylaşacağım.

Via: Şimdiye kadar müzik programlarında özel bir anım olmasa da gelecek aktiviteleri dört gözle bekliyorum.


5. Via'nın mezuniyeti için tebrik ederiz! Onun da mezuniyetiyle beraber Beauty Box yeni bi albüm veya single çalışmasına başlamayı düşünüyor mu?


Via: Yeni bir proje üzerinde çalışıyoruz, özellikle üyelerle birlikte hazırladığımız özel bir albüm için planlarımız var. Yeni albüm için çok çalışıyoruz, lütfen bizi büyük bir beklentiyle bekleyin.


6. Üyelerin her birinin en sevdiği Beauty Box şarkısını öğrenebilir miyiz? 


Gahyun: Benim favorim 'PLZ PLZ PLZ'. Yürüyüş yapmayı seviyorum ve bu şarkı yürüyüşlerim için harika.

Sori: Şu sıralar en sevdiğim 'Rat a Tat'! Çok eğlenceli ve şarkıdaki tazeleyici sesimi duymak müthiş.

Chaeeun: 'Thank U' benim tercihim. Sözleri çok güzel. Ayrıca, şirket başkanının şarkısını yeniden yorumlayarak söyledik, bu yüzden benim için daha anlamlı ve özel bir şarkı.

Via: Diğer üyelerin favori şarkılarını bilmiyorum ama muhtemelen 'Boggle Boggle' veya 'Rat a Rat' eski üyeler için özel bir yere sahip. Ben de bu iki şarkıyı dinleyip Beauty Box üyesi olmaya karar verdim. Katıldığım yeni albüm benim için daha da özel olacak gibi görünüyor.



7. 2023 yılının sonuna geldik. İsteklerimizi ve hedeflerimizi gerçekleştirmek için yeni bir sene bizi bekliyor. Grup olarak ve bireysel olarak, 2024 yılında başarmak istediğiniz hedefleriniz nelerdir?


Gahyun: Grup olarak, orijinal üyemiz Sori Unni ve yeni üyelerimiz Chaeun ve Via ile birlikte yeni bir albümle, hayranımızla buluşmak istiyoruz. Ayrıca, hazırladığımız tüm projelerin başarılı olmasını umuyoruz. Kişisel olarak, sorunsuz, sağlıklı ve mutlu bir yıl geçirmek istiyorum.

Sori: 2024'te mutlaka geri dönüş yapmak istiyorum! Farklı bir çekicilik sunabileceğimiz bir konseptle geri dönmeyi umuyorum. Ayrıca, şarkı sözü yazmayı ve bestelemeyi öğrenmek istiyorum. Müzikal yelpazesi geniş bir şarkıcı olmak istiyorum.

Chaeeun: Tüm üyelerle birlikte grup olarak, 2024 yılının son gününü geçirmek istiyorum. Kişisel olarak, hepimizin sağlıklı ve mutlu bir yılsonu geçirebilmesini dilerim.

Via: Kişisel olarak, yeni çıkacak albümle resmi olarak çıkış yapmak ve hem üyelerin hem kendimin başarılı olmasını diliyorum.


8. Her üyeye özel bazı sorular sormak istiyoruz. Sori, harika bir cildin var ve Türkiye'deki hayranlar cilt bakım rutinini çok merak ediyor. Bizimle paylaşır mısın?


Sori: Benim rutinim oldukça basit, sabahları yüzümü temizlikten sonra tonik ve nemlendirici kullanıyorum, akşamları ise tonik, ampul ve nemlendirici ile bitiriyorum! Sık sık maske yapıyorum. Program öncesi veya sonrasında cildimle ilgili endişelerim varsa, bir maske uyguluyorum.


9. Via, yemek yapmayı sevdiğini duyduk. Yapmaktan en zevk aldığın yemek hangisi?


Via: Her zaman isteğime bağlı olarak değişir. Genellikle lezzetli olduğu için biftek, çeşitli türlerde kızarmış pirinç ve makarna yaparım. Ancak ben özellikle krem brüle, tiramisu, macaron gibi tatlıları yapmayı eğlenceli buluyorum.


10. Gahyun, hayvanları sevdiğini ve bir köpeğin olduğunu öğrendik. Köpeğinin ismi nedir? İleri de başka bir evcil hayvan sahiplenmek ister misin?


Gahyun: Köpeğimizin adı 'Wandu.' Wandu olduğu sürece başka bir evcil hayvan edinme planım yok. Seni seviyorum, Wandu! 💚


11. Chaeeun, mobil oyun oynuyormuşsun. Hangi oyunlarda iyisin? Favori oyunun hangisi?


Chaeeun: Ben en çok mobildeki 'KartRider' oyununu seviyorum. Ateş edilen oyunlar kalbimi çarptırıyor ancak yarış oyunları, gerçek zamanlı olarak sıralamamı gördüğüm için en çok KartRider'ı seviyorum.


12. Son olarak, Türkiye'deki K-Pop hayranlarına söylemek istediğiniz bir şey var mı?


Sori: Bizi Türkiye'de destekleyen WIBBON'lara sahip olduğumuz için çok mutluyuz! Türkiye'de mutlaka konser vermeyi istiyoruz. Gelecekteki etkinliklerimizi desteklemeye devam edin. Sizi seviyoruz ♡

Chaeeun: Bizi desteklediğiniz ve sevdiğiniz için teşekkür ederiz! Mesafe belki çok uzak ama kalbimiz her zaman sizin yanınızda. Fanlarımızla sık sık iletişim kurmak için sosyal medyayı kullanıyoruz. Lütfen bizi daha çok sevin~ Türk hayranlara çok teşekkür ederim!

Via: Bizi desteklemeye devam etmenizi umuyor ve sizi Türkiye'de harika bir performansla buluşturmayı dört gözle bekliyorum.

Gahyun: Yeni albüm ve yeni bir görünümle bir gün Türk fanlarımızı ziyaret etmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Sizi çok seviyoruz ve sizi en iyi halimizi göstermeye devam edeceğiz. Şimdiye kadar Beauty Box ile birlikte olduğunuz için teşekkür ederiz.




Beauty Box'ın sosyal medya hesapları:
Instagram: bb_byuofficial
Twitter/X: @BByuofficial
Facebook: Beauty Box

Röportaj: Kübra Özdemir

Çeviri: Serdar Tikit

Çeviri Kontrol: Harun Aydın


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski