Dört Farklı Renk ; Red Velvet


Merhaba sevgili Okuyucularım.
Size bu yazımda Red Velvet grubunu tanıtacağım...
Nedense hala gruba ısınma aşamasındayım.

Neyse daha çok zırvalık etmeyip yazıma geçeyim.
Dediğim gibi ısınma aşamasında olduğum bir grup olduğu için bu yazımda
Red Velvet Turkey sayfasından yardım aldım...
Sayfaya göz atmak isterseniz Tıktık
Neyse şimdi ben sizi Red Velvet ile başbaşa bırakayım iyi okumalar...


Red Velvet


Debut : 1 Ağustos 2014 / Music Bank
Şirketi : SM Entertainment
Fan Club ismi : Cubcake (Resmi değil)

2014 yılında çıkış yapan kız gruplarından en çok konuşulanlarından biri oldu
''Red Velvet''
Bunda SM Entertainment'e bağlı olmasınında payı büyüktü...
Son zamanların 4'lü kız grup modasına uyan SM 
İrene , Seulgi , Wendy ve Joy'dan oluşan bu grubu kurdu...


Grubun isminin Red Velvet olduğunu ilk öğrendiğimde
Hemen google'ye Red Velvet yazdım...
Ve gördüğüm manzara karşısında resmen büyülendim.
Red Velvet mükemmel görünümde olan bir kekin adıydı...
Ne olurdu adı burdan gelseydi...
SM grubun isminin ne anlama geldiğini halka açıkladı.
Red ateşli ve çekici olmayı temsil ediyordu...
Velvet ise kadife , kadınsı ve yumuşak bir görüntüyü.... 

Grubun Üç üyesini önceden çoğumuz tanıyorduk
Onlar SM Rookies'in birer parçasaıydılar.
2014'ün Temmuz ayında SM'nin bir kız grubu çıkaracağı dedikoduları 
Ortaya çıktı sonra SM Rokkies'de ki 3 üyenin ismi sırayla açıklandı
Ve sadece 4. üyenin kim olduğu bilinmiyordu...
Bu gizemli üyenin SM stajyerlerinden Joy olduğu ortaya çıktı.  
1 Ağustos tarihinde Red Velvet Happiness şarkısı ile çıkış yaptı...



SM'nin çok karışık bir zamanında çıkan Red Velvet'in
Acele ile çıkış yaptırıldığına dair dedikodular vardı
Çünkü SM yeni bir grup çıkarmadan önce bol bol onların reklamını yapıyordu...
Ve bu zor dönemde çıkış yapan Red Velvet
Üstüne bazı netizenlerin nefretini topladı... 
(Uzun uzun bu konuya girmeyeceğim)
Ama bir süre sonra insanlar onlara sempati beslemeye başladı 
Ve Red Velvet'inde büyük bir fan topluluğu oldu... 


Bu arada SM 4 kişilik grup kurarda durur mu...
İleride (Kasım ayı deniyor) Red Velvet grubunun yanısıra
Japonya ve Çinde 2 grup daha çıkaracaklar
Blue Velvet ve Yellow Velvet
Yani Velvet grubu toplam 12 kişi olacak...
Tıpkı EXO gibi (EXO 11 kişi diyene burdan bir çakarım)


Ve gelelim Red Velvet üyelerini tanımaya...

İrene


Doğum adı: Bae Joohyun
Sahne adı: İrene 
Doğum tarihi: 29 Mart 1991
Boyu: 161 cm 
Kilosu: 44 kg 
Kan grubu: A 
Doğum yeri: Daegu / G.Kore
Özel Yetenek: Rap , Oyunculuk
Grupta pozisyonu: Lider , Ana rapçi , Ana dansçı , Vokalist , Grubun yüzü


  • Eski bir YG Entertainment stajyeridir.
  • SM Entertaintment şirketinde stajyerliğine ise 2009 yılında başlamıştır. Grubunda şirkete katılan İkinci üyedir.
  • Çıkış yapmadan önce SHINee'ın ''Why so serious'' ve Henry'nin ''1-4-3'' kliplerinde yer aldı.
  • İrene ''2. Tiffany'' olarakda anılır.
  • Çıkış yapmadan önce SM. Rokkies'den Taeyong , Johnny ve Sulgi ile ''OhBoy'' ve ''The Celebrity'' dergilerinde yer aldılar.
  • ''The Notebook'' favori filmidir.
  • İrine'nin rol modeli ''Boa''dır.
  • f(X) Sulli ve Krystal ile stajyerlikten beri arkadaştır.
  • İrene'nin en sevdiği renk pembe değil mordur.
  • İdeal Tipi yoktur.

Seulgi


Doğum adı: Kang Seulgi
Sahne adı: Seulgi
Doğum tarihi: 10 Şubat 1994
Boyu: 162 cm 
Kilosu: 42 kg 
Kan grubu: A 
Doğum yeri: Seul / G.Kore
Özel Yetenek: Gitar , Japonca
Grupta pozisyonu: Vokalist  , Dansçı


  • Ailesi annesi , babası ve bir abisinden oluşmaktadır.
  • Şarkıcılık eğitimine 2007 yılında başlamıştır. Grubunda şirkete katılan ilk üyedir.
  • Çıkış yapmadan önce Henry ile ''Fantastic'' klibinde bulunmuş ve ''Butterfly'' şarkısında Henry ile düet yapmıştır.
  • Mükemmel Vokal yeteneği nedeni ile ''2. Taeyeon'' olduğu söylenmektedir.
  • f(X) grubundan Sulli ve Krystal ve EXO grubundan Kai ile arkadaştır.
  • Seulgi , Pikachu'nun sesini taklit etme yeteneğine sahiptir.
  • A Pink grubundan Na Eun ile aynı gün , aynı ay ve aynı günde doğmuştur.
  • Seulgi  , 2NE1 grubundan ''Sandara Park''a benzetiliyor.
  • Grup üyeleri tarafından ''Moda teröristi'' seçilmiştir.
  • Seulgi grupta en uykucu üyedir.
  • Seulgi'nin ideal tipi sevecen erkeklerdir. Ve So Ji Sub'u ideal tipi olarak göstermiştir.

Wendy


Doğum adı: Son Seunghwan
Sahne adı: Wendy
Doğum tarihi: 21 Şubat 1994
Boyu: 160 cm 
Kilosu: 40 kg 
Kan grubu: 0 
Doğum yeri: Toronto / Kanada
Özel Yetenek: Gitar
Grupta pozisyonu: Ana Vokalist , Dansçı


  • Wendy piyano , gitar , flüt ve saksafon gibi bir çok müzik aletini çalabilir.
  • Çıkış yapmadan önce Richmond Hill lisesi korosuna Sopranı olarak katıldı.
  • Okuduğu okulda ''A Good Witch of the South'' ve ''Holly Polly'' adlı iki müzikalde oynadı.
  • Kanada'da 2011'de Cube Entertainment'in seçmeleri için ''Vancouver British Columbia'' adlı seçmelere katıldı finalist oldu ama finalda elendi. 2012'de ise ''SM Global Audition'' seçmelerine katıldı ve bir SM stajyeri olmaya hak kazandı.
  • Wendy'nin rol modeli ''Whitney Houston'' adlı ABD'li şarkıcıdır.
  • Wendy grupta en yüksek sese sahip üyedir.
  • İdeal tipi babaya benzer kişilerdir. Ve ideal tipi olarak Park Myungsoo'yu seçmiştir.
  • Mimi dizisinin OST'lerinden biri olan ''Because I Love You'' şarkısını seslendirmiştir.

Joy


Doğum adı: Park Sooyoung
Sahne adı: Joy
Doğum tarihi: 3 Eylül 1996
Boyu: 163 cm 
Kilosu: 43 kg 
Kan grubu: A 
Doğum yeri: Seul / G.Kore
Özel Yetenek: Aegyo
Grupta pozisyonu: Maknae , Vokalist , Rapçi


  • Çıkış yapmadan önce SM. Rokkies'in üyesi olmayan tek üyedir.
  • SM Entertainment'e 2012 yılında ''SM Global Audition'' seçmeleri ile katılmıştır.
  • Joy ''Sunger Bob''dan Bay Krab'ı taklit edebilir. 
  • Selca çekilmeyi çok sever ve grupta en güzel selca çekilen üyedir.
  • Joy'un odasını en son paylaşacağı üye ''İrine''dir.
  • Üyeler içinde en hızlı olan üyedir.
  • Grubun en çok aegyo'sunu yapan ve en tatlı aegyolara sahip üyedir.
  • Joy çocuk aktris Kim Yoojung'a benzetiliyor.
  • İdeal tipi Kang Dong Won'dur.

Umarım size Red Velvet grubunu yeterince tanıtabilmişimdir...
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın ^_^

24 Yorumlar

  1. Bu bilgiler için teşekkürler bayağı kapsamlı olmuş :D
    İlk başta ben de antipati duymuştum ama bu giderek -hızlıca- sempatiye dönüştü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kapsamlı bir yazı yazmak için neti 3 günde taradım ne var ne yok ^_^ Amacıma ulaştıysam ne mutlu ^^

      Sil
  2. Çok aydınlatıcı ve kapsamlı bir yazı olmuş. Komawoo oppa :))

    YanıtlaSil
  3. Irene çok güzel ya Bende başta Tiffany ye çok benzetmiştim demekki yalnız değilmişim :D Joy'la da aynı yaştayım :D bu grupta hepsi çok güzel <3 çıkış şarkıları da çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem çok benziyor üyeler birbirine :D Bu yüzden bu gruptan daha bir bias sahibi değilim :)

      Sil
  4. Grubu ilk dinlediğimde herhalde bunları bir daha dinleyemem diye söylenmiştim kendi kendime sonra bir baktım
    lalala lalala lalala la happiness (: (:
    Dilimden düşmez oldu şarkı (: Ama itiraf etmem gerekirse ben aralarında en çok wendy 'i sevdim (:
    Saç rengi de ona çok yakışmış (: Bıraksanız daha da konuşurdum tüm üyeler için yorum yapabilirim (:
    Bilgiler için çok teşekkürler ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  5. Hhaha ne yalan söyliyim bende sendenim dedim bakayım SM yine neler yapmış beğenmemiştim kapattım sonra herhalde her yerde göre göre sempati kazandım bu arada saç renklerinin bu sempatide payı büyük :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın valla (:
      Başlarda sanki seveyim diye herkes gözüme gözüme soktu (: Saç renkleri sempati kazanmalarında büyük rol oynadı ama SM de çok reklamını yaptı. Bir hottest olarak bu grup JYP de olsaydı bu kadar çok sevileceğini sanmıyorum (:

      Sil
    2. Evet ama pek de JYP'nin tarzı bir grup değil ^_^ JYP 6MİX grubunu çıkaracak ya bence tam JYP tarzı bir grup olacak dans odaklı bir kız grubu ^_^

      Sil
    3. Bakalım gelsinler göreceğiz (: Gelecek grupta JYP'nin yüzünden harcanmasın da (:
      Elindeki mücevherlerin kıymetini pek bilmiyor (:
      JYP konusu benim yüzümden uzar da uzar (:

      Sil
  6. Eveet, öncelikle ben Paul. Bir hafta önce seni mimlemiştim ama yorum yapamadığım için haber veremedim. Geç olsun güç olmasın diyorum. http://extraterrestretierra.blogspot.com.tr/2014/09/pek-duygusal-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa haberim yoktu bende biri beni mimlesede mim yazsam diyordum iyi oldu ^_^

      Sil
  7. 13 yaşındayım, ama ne hikmetse kızlar benden kısa O.o
    Herneyse. Çok ayrıntılı olmuş, teşekkürler (abi?) ^_^
    Umarım içlerinden eğlenceli üyeler çıkar.

    YanıtlaSil
  8. yeni üye YERİ hakkındada bilgi paylaşırmısın?

    YanıtlaSil
  9. Yalnız bu boyların doğruluğu kesin değil dimi ? Olamazda çünkü en kisa üyeyle en uzun üye nin arasinda 2-3 cm falan yok belli yani fotoğraflardan videolardan jsjwjsjwk

    YanıtlaSil
  10. Yeri de var ama?

    YanıtlaSil
  11. Açıkçası SM karşı fazla ön yargılı olduğumdan baya gıcık olmuştum bu gruba çünkü hepsi gerçekten çok gençler okumaları gerekirken SM de kurbanlık koyun gibi yetistirilmerine gerçekten üzülüyorum. K-pop gercekten acımasız. Bu grubu School 2015 ostundan tanıdım ki gerçekten çok bir şarkı wendy nin sesi gercekten insani büyülüyor. (Bakmak isterseniz eger şarkının ismi Reset diziyide gerçekten tavsiye ederim ) son olarak cok sevdigim wgm de joy u tanidim şarkılarıda gercekten güzel ne diyim umarim güzel ve uzun bor kariyere sahip olurlar.

    YanıtlaSil
  12. Bence daha kilolular fanlarının çekimlerinde Wendy baya kilolu çıkmış fakat profesyonel çekimlerde hepsi tığ gibi bana açıklayın ikincisi irene grupta en kilolu kişi ve Joydan kısa fakat joy grubun en kilolu gözükeni bence kilo hakkında yalan söylemiş olabilirler

    YanıtlaSil
  13. Bir sorum var Yeri, ne oluyor?

    YanıtlaSil
  14. Bu kızlara şişman demişler özellikle baktım hiçde şişman falan değiller boyları biraz kısa sadece ama kiloları boylarına göre iyi

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski