İntihar etmeye hazır mısın ? ; Suicide Room


Bugün yine her zaman ki gibi sıcak bir yaz günü...
Düşündüm düşündüm ne izlesem diye.
Bir blogda karşılaştığım konusu bana çok farklı görünen bir filmi izlemeye karar verdim...
Film psikolojik bir Polanya filmiydi normalde hiç sevmem psikolojik filmleri
Ama bunda beni çeken bir şey vardı...



Neyse filmi indirip başladım.
Ama o kadar muhteşem bir filmdi ki
devamında neler olacağını merakla bekledim...
Ve film bittiğinde beni 3 , 4 hatta 5 gün sürecek bir etkinin altında bıraktı.
Psikolojim yerle bir oldu
Ama yinede bu filmi size şiddetle öneririm
Ve kesinlikle izlenmesi gereken bir film...


Daha fazla uzatmayıp size biraz filmin konusundan bahsedeyim...
Filmin baş kahramanı Dominik 18 yaşında bir son sınıf öğrencisi.
Çok kopuk bir aile hayatı olan bir genç.
Babası bir politikacı annesi ise bir iş kadını...
Çok normal bir hayat sürüyor ta ki mezuniyet balosuna kadar.


Mezuniyet balosu başlarda çok iyi gidiyor...
Taki veliler gidip gençler başbaşa kalıncaya kadar.
Hepsi alkol alıyorlar hemde abartılı bir oranda.
Daha sonra konuştukları konular çok farklı yönlere gidiyor.
Ve Dominik ile Alex adlı gencin öpüşmesini istiyor herkes...
Cesaretlerini göstermeleri için birbirlerini öpmeleri gerekiyor.
Ve birbirlerini ateşli bir şekilde öpüyorlar...


Bu olaydan sonra tüm okul Dominik'in bir Gay olduğunu düşünüyor.
Tabi sosyal ağlarda dedikodular başını alıp gidiyor...
Başlarda bunları umursamayan Dominik aldığı yorumlar çoğalınca
Artık üzülmeye ve sinirlenmeye başlıyor...
Ve oda kendinden şüphe etmeye başlıyor.
Kendisinin Gay olduğunu sanıyor...

Alex tam bir baş belası Dominik ile uğraşmaya devam ediyor...
Ve bir gün sınırını aşıyor...


Dominik artık okuldan ve herkesten nefret ediyor.
kimsenin yüzünü bile görmek istemiyor...
Ve bilgisayarında dolanırken bir mesaj geliyor
''Yaralandım sessizce ağlıyorum...''
Bizim Dominik de ''Yaşıyorum , sessizce kan ağlıyorum''
Diye mesaja cevap verir.
Konuştuğu kız Sylwia adlı bir kızdır...
Onu kendi kurduğu ''İntihar Odası'' adlı oyun sitesine davet eder.
Dominik kendine bir avatar yapıp oyuna başlar.


Bu oyunda herkesin tek bir isteği vardır ölmek...
''Bu dünya ölüyor.Bu dünya bizi hak etmiyor.
Bizim gitmek zorunda olmamızın sebebi bu...''


Daha sonra Dominik oyuna kendini kaptırır diğer oyuncular gibi (Sylwia-3yıl)
günlerdir odasından çıkmaz ne yemek yer nede başka bir şey
tek yaptığı Sylwia ile konuşmak ve sadece ölümü düşünen arkadaşları ile
İntihar odası oyununu oynamaktır...
Dominik'in içinde ki hayattan bıkkınlık yavaş yavaş yerini ölme isteğine bırakır...
Bir yanı intihar etmek isterken bir yanı ise hayatta kalmak ister.
Oda çevrenin baskısı ve yaşanmayacak kadar berbat hayattan yakınmaya başlıyor.


Sylwia ile Dominik arasında ki ilişkiler yavaş yavaş bir aşka dönüşür.. 
Acaba Dominik intihar mı edecektir yoksa intihar odasında ki arkadaşlarına
tekrar hayatı mı sevdirecektir..


''İnsanlar ne yaşadığımı bilmeden konuşuyor.''


En beğendiğim sahneydi...
Sevdiğin insanla sanki yanyanaymış gibi uyumak


''Elinden geldiği kadar ,
Başkaları için yaşamalısın...''


Sylwia ''Onlardan (Alex'ten) intikamını almalısın'' dedi.
Kavgayla mı dövüşle mi .. Hayır!
Başını dimdik tutarak onlardan korkmadığını göstererek...

Evet gerçektende çok iyi bir filmdi.
Kurgusuyla , oyuncularıyla... Her şeyiyle...
İnsanlara gözüm kapalı önerebileceğim bir film.
Gününün 24 saatini bilgisayarın başında geçiren insanları ,
Sürekli ötekileştirilen insanları ,
Aile sevgisinden yoksun insanları gördüm bu filmde..
Belki de bizde onlardan biriyiz.
Sadece bunun farkında değiliz...

''Ben özgürüm , 
bu duyguyu şiddetle tavsiye ederim ihtiyacın olan her şey içinde...''

Birde muhteşem bir OST'miz var.
Filmi izlemediyseniz klibini izlememenizi tavsiye ederim...


Çok kasvetli bir yazı oldu.
Filmi izlerken gözyaşlarıma hakim olamadığım sahneler oldu...
Ama size bu sevimli gif ile veda ediyorum.
Ve sakın ama sakın intiharı düşünmemenizi istiyorum.
Açılacak hiç bir arkadaşınız yoksa bana gelin
tüm dertlerinizi dinlemeye hazırım...

87 Yorumlar

  1. Sadece okumak ağlamama yetti neden olduğunu sen biliyorsun adamım :D En kısa zamanda izleyip yazısını yazacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum dostum... Kesinlikle izlemelisin ^_^

      Sil
    2. İzledim ve bittim kendimi çok yorgun hissediyorum ağlayacağımdan korkuyorduk değil mi? Bir damla göz yaşı dökmedim ama mideme kramplar giriyor bu filmi yazabilirim sanıyordum blogta ama sanırım yazmaya gücüm yetmeyecek...

      Sil
    3. bitirdiğine sevindim. Umarım beğenmişsindir. Son sahnelerde de mi ağlamadın :D Niye yazmıyorsun ya bide senin bakış açından görmek isterdim filmi... ^_^

      Sil
    4. bişey sorucam sonunda dominik ölüyo kız dışarı çıkıyo keşke devamı olsa anlamadan bitti yaaa

      Sil
    5. bencede intihar odası 2 çıksın kızın dominiğe sevgisini anlatsın

      Sil
    6. Yalnız dominik öldü film bitti 2.sinin cıkcağını sanmıyorum cünkü dominik uzerine kuruluydu her şey.. Bu arada sabaha kadara ağlayarak izledim ertesi gün second life (filmdeki oyun) indirip sabaha kadar da onu oynayıp okula 3 saatlik uykuyla gittim baya etkilendim doğrusu

      Sil
    7. intihar odası oyunu gerçekte de var mı

      Sil
    8. Oyunu nerden indirebiliyoruz second life'ı ??

      Sil
    9. Second life oyunu nasıl indireceğiz?

      Sil
    10. öyle bir oyun yok animasyon yapmışlar second life ona benzer bir oyun.

      Sil
    11. Bunu bir başka konuda yine yazdım. Filmin ikincisi çıkmaz çünkü iyi bir hasılat yapamadı. Ama Dominik'in ölmediğine eminim. Filmin sonunda Dominik'in sözde ölümünün videosunun olduğu siteye dOm!n!k adlı hesaptan giriş yapılmış.

      Sil
    12. ole oyun yok yani ?

      Sil
  2. Bu filmi kanlı bıçaklı bir korku filmi sanıyordum. O yüzden izlemiyordum. Ama anlaşılan değilmiş :) Siz yazınca ilgimi çekti. Boş olduğum bir gün muhakkak izleyeceğim ^^ Anlatımınız da hoş olmuş elinize sağlık ^•^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ Yok psikolojik bir fiilm korku değil ve kesinlikle izlenecek filmler arasında bence ^_^

      Sil
    2. Başka böyle bildiğin bi film varmı ?

      Sil
  3. ancak bu kadar denk gelir yaklaşık 5 dakika önce tumblrda bu filmin gifini gördüm sonra adını yazmışlar bakayım dedim o sırada yan sekmede bloggera girdim bir baktım sen yine yazı yazmışsın ve bu film şok oldum :D Tereddütüm vardı ancak bu posttan sonra kesinlikle izleyeceğim filmi güzel yazı eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohaa cidden bu bir işaret gibi :D Kesinlikle izle pişman olmazsın ^_^

      Sil
    2. Vallaha da billahada hala aklimda film ya delicesine faniyim 4 sene once falan izlemistim hemde 5 6 defa ayrica su durumlari ve senin yazdiklarini okuyunca tekrar izleyesim geldi ama ygs maduruyum. Ygs calisiyorum ayrica yetenek sinavina filanda giricem insallah firsat bulurum izlemeye. (not: filmin fragmanini bi kanalda görmüştüm. Bunu izlemem lazim acil demistim. Babam sacma sacma seyler izleme izledigini gormiyim bunu demisti . ertesi gün babam işteyken izlemistim :D )

      Sil
  4. Upp fazla spoiler vermişsin boy :D ama tavsiyeme uymuşsun sanırım pişmanda olmamışsın .. :) İzleyecek olan arkadaşlara şimdiden iyi seyirler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıya başlarken o kadarda dedim kendi kendime spoiler verme kendini durakla diye bide 25-30 gif falan daha vardı anca bu kadar frenleyebildim :D

      Sil
  5. Olsun :D benden daha güzel anlatmışsın ama :D

    YanıtlaSil
  6. Hikayemde birine ihtiyacım vardı. Bende erkek karakterime uygun kişileri arıyordum. Sonra Jacub - Filmdeki Dominik.- fotoğrafını gördüm. Benim erkek karakterime uyuyordu. Sonra oğlanın bir yerde oynadığını fark ettim. Ama dizidir diye pek fazla ilgilenmedim. Biraz önce yazınla karşılaştım. Yazını okuyunca dediğim ilk şey.
    "Benim bu filmi izlemem lazım."
    İnşallah yakın zamanda izleyeceğim. Yazın gerçekten harika. ^^

    YanıtlaSil
  7. Filmi az önce bitirdim. Resmen dilim tutuldu o nasıl bir final. Cidden çok kötü oldum içim acıdı ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kötü bir sondu spoiler oldu ama biraz umarım izlemeyenler yorumları okumaz...

      Sil
  8. Filmi senin tavsiyen ile izledim ve az önce bitirdim. Gerçekten orijinal bir filmdi. Oyuncular, senaryo gerçekten güzeldi. Ağlamadım ama fena etkilendim. Açıkçası senin gibi bende tavsiye ediyorum. Ama son sahne fenaydı gerçekten. Neyse yazı için teşekkürler, görüşmek üzere! :)

    YanıtlaSil
  9. Bu filmi yaklaşık 2 ay önce izlemiştim ve hala aklımdan çıkmıyor çok da güzel anlatmışsın tekrar tekrar izlenebilecek bir film izlemeyi düşünenler hiç tereddüt etmemeli

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin bu arada övgün için teşekkürler ^_^

      Sil
  11. İnsanlar korkarlar ve intihar ederler ama bazıları ayakta dururlar galiba bende korkaklardanım Yaşam ve ÖLÜM arasındaki ince çizgideyim KURTULAMIYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamın güzel yönlerini keşfedip hayata tutunmaya çalışmalısın ^^

      Sil
  12. Bu filmi bana bir arkadaşım önermişti. Film izlemeyi çok seven biri olduğum için izledim gerçekten etkisinde kaldım haftalarca. Telefonuma indirdim arkadaşlarıma izlettirdim bitmedi sosyal gruplar kurdum ve sonra anladım ki bu film gerçekten herkesin anlayabileceği bir film değil. Çok anlam taşıyan bir film. Zihniyeti farklı olan insan " aman bu ne saçma bir film hiçbir şey anlamadım " , " oha Dominik gaymış ne iğrenç bir film " diye düşünebilir. Bunlar tabiki saçmalığın daniskasi. Filmin içinde anlatılmak istenen o değil. Bu film sadece seçilmiş kişilerin anlayabileceği bir film bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle

      Sil
    2. kesinlikle haklısın yalnızca bu duyguları yaşayabilecek ve hissedebilecek kişiler konuyu ve filmi anlayıp hissedebilir.

      Sil
    3. oha seçilmiş kişimiyiz şimdi ...

      Sil
  13. Fİlm neden internette yok bulamıyorum

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir filime benziyor siz anlattıktan sonra daha çok izlemek istedim çok güzel anlatmışsınız hemen izlemem lazım gerçekten mükemmel bir filime benziyor ^^

    YanıtlaSil
  15. bu film kuru kuruya bu kurgudan ibaret olamaz kesinlikle altında bir mesaj vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet bağımlılığının getirilerinden bahsediyor arkadaşım.

      Sil
  16. dominiğin öldügü sahnede cok agladım. hala filmin etkisindeyim. intihar etmeyi dusunur oldum. filmin içinde kendimi gördüm

    YanıtlaSil
  17. hala filmin etkisindeyim. intihar etmeyi düşünür oldum. bu filmde kendimi gordum.

    YanıtlaSil
  18. Film acayip güzel de buna benzer filmler öneriyor musunuz ? ^_^

    YanıtlaSil
  19. Acayip güzel bir filme benziyor ama kötü etkilenmekten korkmuyor değilim yinede en kisa zamanda izliyecegim

    YanıtlaSil
  20. Bu filmle ilgili wattpad sitesinde bir hikaye vardı.Hikayeyi daha önce hiç duymamıştım.Adı "Whatsap Savior" du.Daha sonra hikayeyle ilgili bir paylaşım gördüm.Hikaye finalinde intihara sürüklüyormuş ve bu yüzden wattpad den kaldırılmış.Daha sonra yazar hikayeyi tekrardan yayınlamış.Hikayede kızın ailesiyle sorunlar yaşadığını ve okuldakilerden hep eziyet gördüğü anlatılıyor.Daha sonra bu kız bir çocukla internet üzerinden görüntülü konuşmaya başlıyor.Bu çocuk aynı pembe saçlı kız gibi.Hiç dışarı çıkmıyor ve kıza öneriler veriyor.Kızda hepsini uyguluyor ama hep kötü sonuçlar elde ediyor.Hikaye bu filme çok benziyordu.Hala wattpad de devam ediyor.Bu filmi izleyince aklıma bu hikaye geldi ve bir tuhaf oldum.Her neyse film gerçekten harikaydı.Psikoloji filmlerine merak saldım.Artık yeni favorim "Psikoloji!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de whatsapp savior'ı okurken bu filmi keşfetmiştim 2 sene önce. Kitapta harikaydı filmi de dün 6. Kez izledim

      Sil
  21. Oyunu bulan varmı filmin etkisinde ve oyunu oynamayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
  22. Oyunu bulan varmı oyunun linkini atarmıısnz

    YanıtlaSil
  23. filmi izzledim ve cok begendim ineterbette araştırma yaptım oyunu buldum yorumlardada gördm oyuna baslayanda olmuş ve bende kurdum oynamaya başladım fil harika izlmeyenler varsa mutlaka izlemelii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu hangi siteden buldugunu söyleyebilirmisin?

      Sil
    2. youtube da videoları gördüğümde kendimi tutamayıp göz yaşlarına boğulmuştum,filminde nasıl dayandım hala onun şokundayım

      Sil
    3. ksuura bkama ya yeni gördm girmedm hiç bu siteye bildiirmde gelmedi

      Sil
    4. yazarsan sevnrm bulursan merak ettm

      Sil
  24. Sunu soylemelıyım kı ben o kadar begenmedım herkes anlayamaz zırvalıgının icinde bulundugumdan degıl mantıgıma kesınlıkle ters dustugunden

    YanıtlaSil
  25. Filmi daha izlemedim ama şöle diyebilirim bu film kesinlikle anlamsız bi film değil çünkü herkezde az bile olsa intihar düsüncesi vardır ama hepimizi bu dünyaya bağlayan bir şeyler olduğnu düşünüyorum eğ filmin açıklamasını yapan arkadaşa teşekür ederim ve oyunu bulan kişiyede sevgilimle oynıycam galiba :-)

    YanıtlaSil
  26. tumblr adın ne

    YanıtlaSil
  27. Ben bu filmin normal bir film olduğunu sanmıştım ve nasıl olsa sadece bir film diyerek oturup filmi izlemeye başladım. Sonunda filmin 20.dakikasına falan geldiğimde filme bağlandım ve filmi soluksuz izledim çoğu arkadaşıma önerdim ve şuan hala etkisindeyim filmin. Bu filmi izledikten sonra keşke böyle bir kurguya sahip olan daha fazla film olsaydı diye düşünmedim değil.

    YanıtlaSil
  28. İlk Kez Bir Fanboyunu Gördüm Şoktayım

    YanıtlaSil
  29. ben izledim gayet güzeldi hatta bazı yerlerde kendimi gördüm ama kötü sonlar bitmeyeydi iyidi ya

    YanıtlaSil
  30. Film sonunda boşluğa düştüm fazla ağladım diyemem ama etkilendim

    YanıtlaSil
  31. filmi izledim ama orjinal olanı mıydi bilmiyorum ve bir şey anlayamadın orjinali 50 dakika mıydı ben yine bütün sitelere bakıyorum ama film çok dikkatimi çekti izlemek istiyorum izleyip anlamak ağlamak istiyorum acayip merak ettim hangi siteden izleyebilirim acaba ?

    YanıtlaSil
  32. Gerçekten guzel bir filmdi izlerken dominikte kendimi gördüm düşuncelerimiz bile ayniydi hayata bakiş açimiz superdi kesinlikle izlemelisiniz

    YanıtlaSil
  33. bu oyunu yüklememiz mi lazım

    YanıtlaSil
  34. böyle bi film yok siddetle tavsiye ederim herkese çok guzel

    YanıtlaSil
  35. son sahneyi anlayan anlatsın nolur

    YanıtlaSil
  36. Başkaları için yaşamalısın dedi.Sylwia için öldü.

    YanıtlaSil
  37. İzlicem ama +18lik birşey var mı . Eger varsa izlemicem.lutfen biri soylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmin ilk sahnelerinde yani ilk kısımlarında tekvando sahnelerinden birinde 2 adam duş alıyodu tam hatırlamıyorum kimdi ama sansürde yapmamışlar :D tek psikolojimi bozan yer orasıydı krdş

      Sil
  38. Link verebilir misiniz hiçbir yerden izliyemiyorum

    YanıtlaSil
  39. Vallahada varya özlemistim. Deli gibi etkisinde kalmıştım. Hatta suicideroom diye hotmail bile açmıştım. Acayip faniyim vallaha en sevdigim filmlerde ilk siralarda yer aliyor. Bundan liseye baslamadan önce bir kanalda fragmanina rahatlamıştım ve babam kanali degismesin diye kumandayi kapmis izlemistim fragmani ve kesin izlemem lazim demistim. Babamda böyle saçma sapan şeyleri izleyerek beynini bos yere doldurma demişti. Hahahha :D tabikide ben ne yaptim. Sabah erken kalktim babam ise gittikten sonra pat bilgisayarin başına gecip hemen izlemeye başlamıştım. :D iyikide izlemistim yani. Ciddi ciddi bagzi dersler veriyor ama millet kolayca anlamiyor. Direk karakterin kisiligine yonelik yorum yapip filmin konusunu anlamadan filme uyduruk veya bunun gibi laflar takiyorlar. Harika bir psikolojik film herkese öneririm. 14 senelik arkadasimada önermiştim. Oda izleyip hayran kalmıştı. Şu aralarda işte ygs calismasi sinav vs yetenek sinavina hazirlanma derken firsat bulamiyorum tekrar izleyeceğim. Ama yarin bu arkadasimla beraber tekrardan izlemeyi düşünüyoruz. Anıları tazeleyelim ^-^
    Bu arada inan ki harika yazmışsınız ellerine emegine sağlık. (not : dominik i özleyip fotolarina bakiyim derken rastaldim ve iyiki rastlamisim ^-^ )

    YanıtlaSil
  40. Sana nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  41. Şu filmi izleyince çocuktan pek bir farkmın olamadı NE acı

    YanıtlaSil
  42. Filmi nerden indirdin acaba?

    YanıtlaSil
  43. Filmi izlemek için geç kalmış olabilirim ama çok etkilendim

    YanıtlaSil
  44. Filmi izlemek için geç kalmış olabilirim ama çok etkilendim

    YanıtlaSil
  45. 1,5 yıl geçti ama etkisi hala geçmedi...kendimi kaybettim artık pes ediyorum

    YanıtlaSil
  46. gençler bu oyun gerçekten varmı varsa acil link

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski