Shinee Shinee

28 Haziran 2014 Cumartesi

Emergency Couple


  Merhaba bugün bloğumda ilk defa dizi tanıtımı yapacağım.. ^_^ Peki hangi dizi mi tabi Emergency Couple.. uzun zamandır Kore dizilerine ara vermiştim ama bu dizi sayesinde tekrar dizi izlemeye devam ediyorum.. (Bir aydır izlemiyorum diziler dağ gibi birikti)


  Yazımı iki kısımda yazacağım mavi renk ile yazdıklarım dizi tanıtımı olacak ve maviden sonra yeşil renk ile yazdıklarım ise spoiler'e girebilecek şeyler olacak baştan diyeyim de kimse bana küfür etmesin kkk :D




Evet dizimizin başında el ele tutuşmuş bir çift görüyoruz kim mi bu çift toy mu toy iki aşık
daha olgunlaşmadan aşklarını yaşamak için herkese karşı çıkıp evleniyorlar...
Bu aşıklarımızdan bahsedelim biraz ;

Oh Changmin ; 



Bir tıp öğrencisidir. Esas kızımızla okulda bir kızın bayılmasıyla tanıştı.
İlk görüşte aşk derler ya işte ona tamda ondan oldu. Ve kısa sürede tüm ailesini karşısına alıp 
esas kızımızla evlendi. Aile dedimde buna da değinmesek olmaz  aile dersek ayıp olur çünkü onlar ''Doctor family'' hastanede çalışan biri için bu torpilin dibi.. 
Tüm ailesi doktor olmak öhööm öhööm..
Neyse çiftimiz evlenince tıp fakültesini yarıda bırakıp ilaç pazarlamacısı oluyor...




Oh Jin Hee ;


 Kendisi esas kızımız olur. Diyetisyendir ama öyle ahım şahım bir diyetisyen olmadığı için işsiz işe yaramaz bir ev kadınına dönüşür. Ailesi annesi ve baş belası biir kız kardeşinden oluşan esas kızımız sürekli doktor gelin isteyen kaynanasının gazabına uğrar.





Ayrıca esas kızımız Changmin'inde sık sık söylediği gibi tam bir ayyaş.. :D 
İçki içince kendini kaybedip herşeyi yapabilir...





Neyse kısaca konusunu özetlemek gerekirse ; Çiftimiz birbirlerini çok severek evlenirler ancak ekonomik sorunlar ve gençliğin verdiği tecrübesizlik nedeniyle bir yıl sonra çok büyük bir kavga edip boşanırlar... Peki ikisinin kaderi burada son mu bulur..





Daha sonra esas kızımız 4 yılda tıp fakültesini bitirir esas oğlumuzda boş durur mu oda Amerika da  tıp öğrenimini bitirir ve ikisi de stajyerlik için aynı hastanede işe başlar..
Ve adeta kedi köpek gibi birbirlerine girerler...


Şşşşş Bundan sonrası azda olsa spoil içerir...
Bakmak yada bakmamak size kalmış ^_^

Dizi gerçekten çok beğendim.. 10 üzerinde kaç verirsin diye sorarsanız 9,5 veririm. 
Bir tıp dizisi olmasına rağmen öyle aşırı sıkan bir dizi değildi(hatta hiç sıkan bir dizi değildi)
karakterler çok sevimliydi... Özellikle bazı yan karakterler gerçekten çok tatlıydı.. İşte yan karakterler ;

Gook ;



Oh Jin Hee'nin kız kardeşi Oh Jin Ae'nin şirin mi şirin oğlu tatlılığıyla bence dizinin neşe kaynağıydı... Ne yalan söyliyim bebekte ki mimiklerin bir zerresi çoğu oyuncuda yok...








Im Yong Gyu ;


Romantik mi romantik şirin mi şirin stajerimiz Yong Gyu karakteride gerçekten çok tatlı ve sevecen bir yan karakterdi...


Çılgın çiftimiz ; Oh Jin Ae & Gwang Soo


Herşeye karşı yılmayıp sürekli istediklerini yapan çiftimiz de hem komik hemde şirindi...
Ae'ye göre Gwang Soo karakteri daha ön plandaydı... Ae çalışıyor Gwang Soo ise evde oturup bebeğe bakan bir babaydı :D kkk




Han A-Reum ;


Manken gibi bir fiziğe sahip kızımızın gücü tüm erkekleri baştan çıkarmaya yeter ama bir erkek dışında Changmin... Ama her ne kadar Changmin'i sevse de onun başkasını sevdiğini öğrenince entrikalar karıştırmaması çok hoşuma gitti al A-Reum'u aşk 5'genine 6'genine 7'genine yinede entrika falan çıkarmaz ^_^

Şef Cheon Soo ;


Tipini ilk gördüğünüzde bu ne ya Changmin'in yanında böyle çirkin bir oyuncu mu koyulur diyebilirsiniz... Ama daha sonra adamın mimikleri , gülümsemesi falan derken Changmin'e nasıl büyük bir rakip olduğunu anlarsınız... Bence aşkını daha çok ortaya çıkarsaydı belki bi şansı olurdu... Sonuçta Oh Jin Hee de ona karşı tam boş değildi... Neyse bu işler için sempatik olmak yetmiyor. Biraz cesaretli olmakta gerekiyor ^_^




Shim Ji Hye ;


Aradan 6 yıl geçmesine rağmen hala aynı adama aşık olan en sadık oyuncumuz Shim Hye de çok sevecen bir tip.. Cheon Soo'yu sevmesine rağmen ona dost gibi yaklaşan ve onun sevdiği kadınla olmasına yardım eden bir tip..(Gerçek hayatta bence böyle bir tip bulamayız) 


Hastane Kumruları ;


Canım cicim aylarında olan Lee Young Ae ve Park Sang Hyuk çiftimiz başlarda çok iyi anlaşan bir çift olsada daha sonra ayrılmaya kadar bile gelirler ama asıl çiftimizin tavsiyeleri ile ilişkileri ayakta kalır...

Avanak Kankalar ;


Min Ki ve Dae İl çifti çok komik ilişkileri olan arkadaşlar... Dizide neredeyse hep beraber görüntülenen ikili tam anlamıyla birer avanaklardı :))

Changmin'in ailesi ;


Annesi Sung Sook her dizide olduğu gibi gelinini sevmeyen ve oğlunun tekrar onla olmasını istemeyen bir makam düşkünü ama dizide oda yola geliyor...


Kocası Tae Seok ise dizinin en iyi kalpli oyuncularından biriydi...
Tae'nin ölmesiyle nedense her şey yola girdi..
İlk defa birinin ölümü dizide olumlu etkiler gösterdi hemde iyi bir karakterin...

Gary Oppa ;


Hahhaha aslında Gary oyuncu değildi.. Ama Jin Hee'ye gerçek hayatta beslediği aşk yüzünden herhalde sete Changmin'i uyarmaya geldi ve gelmişken bide konuk olayım dedi :D

Ve dizide en beğendiğim sahneler ;



Stajyerliğin ilk günü içki komasına girip ilk iş günü 
çalışacağı hastenede olduğunu anlayan Jin Hee


Jin Hee'nin sexilikten öldüğü sahne :D




Ae'nin içtiniz diye sorduğu sahne...
İçtiler mi diye sorarsanız aşağıda ki fotoğraf bu soruyu cevaplıyor..


Çiftimizin bisiklet sahnesi çok neşeliydi bu sahne ya...

  
  


Jin Hee cazibesi ahhaha en çok güldüğüm sahne :D



Kaç yıl oldu hala hiç yaşlanmamışsın ^_^





Changmin'in muhteşem dans sahnesi...



Sinemada Jin Hee'nin uyukladığı Changmin'in duygusallığın dibine vurduğu sahne...



Hasta Jin Hee'ye özel bakım sahnesi :D kkk


En romantik sahne ^_^


Uzun bir aradan sonra çiftimiz tekrar aynı yolda yürürkene ^_^


Changmin'in duygularının tekrar uyandığını itiraf ettiği sahne...


Tüm gece yanyana yatıp bunu sabah fark eden Jin Hee ve Şef :D
 ahahha bu sahne gerçekten çok komikti






 Emergency Couple çiftimizin tüm kiss sahneleri...




Emergency Couple çiftimizin en romantik sahneleri...


Kamera Arkası Resimler ;








Ve Dizinin mutlu sonu ^_^





Çok beğendiğim bir dizi oldu... Umarım izlerken ve yazımı okurken sizde eğlenirsiniz...


4 yorum:

  1. Güzel bir diziye benziyo. Listemdeydi zaten ama gerilerde. Yazını okuyunca iyice merak ettim diziyi. Yakında başlarım izlemeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla başla izlediğim en iyi dizilerden biri diyemem ama gülmek için birebir :D Az entrikelı oluşuda bi ayrı hoş olmuş ^_^

      Sil
  2. Uzun zamandir izlemeyi düşündüğüm dizilerden tanıtımı okuyunca iyice meraklandim izledigim diziye ihanet edip hemen baslayasim var 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhah sen bilirsin ikisini aynı anda izleyebilirsin ^_^ Ama öyle ahım şahım olmasa da iyi bir diziydi :))

      Sil