Shinee Shinee

20 Mart 2017 Pazartesi

Fanboyluğumun 4.yıl Dönümü + Blog Yazı Takvimi


Merhaba sevgili okuyucularım.
Bugün benim Güney Kore ile tanışmamın 4.yıl dönümü.
4.yıl dönümüm olduğu için kendimi size tekrar tanıtmak istedim.
Nede olsa bloğu açtığımdan beri çok fazla bir süre geçti.

20.03.2013

"4 yıl
48 ay
208 hafta
1.462 gün"



20 Mart 2013'te "Temptation of Wolves" isimli filmi izlemem ile başladı benim hikayem.
Daha sonra dizilerle haşır neşir olduk.
Günde bir dizi bitirdiğimiz nostaljik günlerdi.
Daha sonra idol oyuncular ve ost'lar bizi Kpop'a çekti.
Şimdi ise kocaman Kore eğlence sektörünü takip ediyor,
Müziklerini dinliyor,
Dizi/Filmlerini izliyor,
Ve albümlerini alıyoruz...


İşte böyle koskoca 4 yıldır bu sektörün içindeyim 
Çoğunuz benden eskisinizdir
Ama merak etmeyin bendeki bu magazinsel kafa ile sizlerle aynı derecede hakimim sektöre :D

Sadece bir filmle başlayan fanboyluk hayatım şimdi çok farklı yönlere yöneldi.
Bir çok sayfada adminim.
Fandomunda olduğum grup sayısı bir elin parmaklarını geçti.
Sempati duyduğum idolleri bile sıralayamaz oldum.
Yeni çıkış yapan gruplarda minnak minnak kardeşler edindim :D

Bu arada aktif olarak kullandığım profillerimi ve sayfalarımı ekliyeyim buraya; 
(İsimlere tıkladığınız an sizi sayfaya/profile yönlendirecektir)


Facebook Adresim: Serdar Tikit
Twitter Adresim: @serdartikit
IG Adresim: @serdartikit


Ben, bir JYPstanım.
Fandomunda olduğum gruplar; 2PM, GOT7, TWICE, K.A.R.D, A.C.E.
Bunlarında bireysel fandomlarındayım; Bae Suzy, Jimin Park, Do Kyungsoo.
Ancak sektördeki pek çok grubuda seviyor ve takip ediyorum.


Uzun zaman geçtiği için hayatımda da pek çok değişiklik oldu.
İlk olarak yaşlandım :D 
Artık 23 yaşındayım.
İkinci olarak Üniversite'den mezun oldum.
Peki iş hayatına mı atıldım?
Hayır saçlarımı bu yolda feda etmeye başladığım zorlu bir süreç olan yüksek lisansa başladım.
Tarih bölümü antik çağ üzerine yüksek lisans yapıyorum
Ancak inanılmaz yıpratıcı bir şey :D
İzmir'de yaşıyorum ve Mersin'de okuyorum.
Yakın zamanda Mersin Kore Kültür Derneğin'de 
Korece öğrenmeye başladım.
Tanışmak isteyen arkadaşlarımız varsa uğrayabilirler.
Eminim Kore Kültür'de güzel vakit geçirirler.

Yüksek Lisans'dan pek yazı yazmaya da fırsat bulamıyorum açıkçası. Bu beni cidden üzüyor bu yüzden de bir takvim hazırlamak istedim. En azından haftada bir yazı yazmak istiyorum. İşte takvimimiz;

24.03.2017 Cuma
25.03.2017 Cumartesi
31.03.2017 Cuma
06.04.2017 Perşembe
13.04.2017 Perşembe
28.04.2017 Cuma

Şimdilik ancak bu kadar yazı yazabilecek boş vakte sahibim ancak Mayıs ayında tatile girince daha sık yazmaya çalışacağım.

Şimdi gelelim bu günlerde paylaşacağım yazıların içeriğine.
İnanın şuan aklımda hiç bir şey yok eğer yazmamı istediğiniz bir konu veya tanıtmamı istediğiniz bir grup varsa bu postun altına yorum bırakabilirsiniz. Perşembe günü görüşmek üzere kendinize cici bakın. ^_^






1 yorum:

  1. iyi geceler, size sormak istediğim bir şey vardı aslında

    YanıtlaSil