Shinee Shinee

20 Nisan 2015 Pazartesi

#Mim Bir Kitap Olsaydım; Bay Polyanna


Uzun bir zamandır mimlenmiyordum...
Ortada mimleyin mimleyin beni diye dolaşıyordum ^_^

Bu sesime iki kişi kulak verdi
Ama ikisi de aynı mime mimledi kkk
Beni mimleyen Düda ve Amigurumi Cenneti'ne teşekkürlerimi iletip
Mimi'mi yazmaya başlayayım ^_^

Öncelikle belirteyim ki beni mimleyen iki kişinin de mim soruları farklı olduğundan
Bu mimi yazan Nabrut'un ilk ortaya çıkardığı soruları cevaplayacağım iyi okumalar...


-Bir Kitap Olsaydım Adı Ne Olurdu?

Bay Polyanna olurdu. 

Ne olursa olsun bir bardağın boş tarafını değilde her zaman dolu yanını gören birini 
Ancak böyle bir kitap ismi ifade eder...

-Kitap Kapağında Ne Olurdu?


Mesela bu resimde ki gibi
Huzurlu bir ortamın tadını çıkaran genç
hiç fena olmazdı...

-Arka Kapakta Ne Yazardı?

"Bu gece, seni üzen şeyleri düşünerek uyuma,
Bir gün, biriyle daima mutlu olacağını düşünerek uyu.
Çünkü mutlaka bir gün, biriyle daima mutlu olacaksın."

-Ön Sözde Ne Yazardı?

Bir kelebek düşünün, bir günlük ömrü kalmış bir kelebek
Her şeye rağmen uçmaya yeni çiçekler keşfetmeye devam eder...
Peki ya bir insan neden geçmişine takılı kalır?
Neden her şeyin olumsuz yanını görür?
Bu kitap hayata her zaman negatif bir pencereden bakanlara
Pozitif pencerelerin de var olduğunu göstermek için yazılmıştır.
Hepinize iyi okumalar...

Ahhh çok düşündürücü bir mim oldu...
Bu mimi bir kaç kişiye mimleyip uzaklaşayım buralardan...

Sema ve Tuğçe mimlendiniz ^_^

Bunlarda Bonus 
Biraz gülümseyelim...






6 yorum:

  1. Serdar ben siyaha çalan bordo iken sen bebek mavisi bir yazı yazmışsın bence entrikasız kitap okunmaz basmaz bunu yapımcılar ahanda diyorum bak azcık entrika kat suna azcık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahah entrika şart diyorsun yani :D Senin ileride yazacağın senaryoları düşünemiyorum biraz Türk entrikası biraz Kore biraz Japonya biraz Amerikan birazda İngiliz olsun... Vay o seyircinin haline kkk :D

      Sil
  2. ellerine sağlık.
    şahaneymiş. bay pollyanna. bunu nick olarak da kullanıyor musun çok orjinal.
    Yanlız kapağın huzuruna bakıp içini okuyanlar aldanabilir çünkü sanki biraz kırılmış, üzülmüş birinin yazdığı bir kitap bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ Aslında kullanmıyorum ama kullanmaya çok müsait bir nick ^_^ Kapak hakkındada sankim biraz haklısın :))

      Sil
  3. Cvp ocon tesekkurler guzel bir yazi olmus ^^ bu polyannalik sanirim bendede var empati yaptim :) cokcektim o yuzden ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlediğin için asıl ben teşekkür ederim ^_^ Ben genelde polyannacılığı iyi bir şey olarak algılıyorum... Dert yok tasa yok beyin daha az meşgul oluyor ^_^

      Sil