Bir Hint Klasiği; İmkansız Aşk


 “Merhaba ben Abhay Sharma, Ankert üniversitesinin en önemli parçası ve gördüğünüz gibi, herkes benim ne kadar önemli olduğumu biliyor. Aslında koleje hayat veren benim çünkü ben olmasam bu insanlar bir gün bile düşünmezler. Çünkü ben onları mutlu ediyorum. İşte ben böyle biriyim Abhay Shrama…


Sizin beni düşünmeniz gerektiğini biliyorum. Ben o kadar iyi görünmüyorum ama bunlar sorun değil. Neden? Çünkü kolejin en güzel kızı benim kız arkadaşım, Alisha…

Tamam! Tamam! Bu sonuncusu biraz yalandı… Aslında, o beni tanımıyor bile… Ben var mıyım ya da yok muyum? Bilirsiniz… Evet! Bu benim Abhay Sharma ve bu Alisha, hayatımın ilk aşkı… O henüz bunu bilmiyor ama bir gün öğrenecek. Her şey iyi olacak. Merak etmeyin! Ne? Bana inanmıyor musunuz? Size yalan söyler miyim hiç? Tamam! Tamam! Şu anda yalan olduğunu biliyorum, ama ne derler bilirsiniz aşkta ve savaşta her şey mubahtır. Ve eğer imkânsız görünüyorsa bu kesinlikle aşktır…”



Evet filmin başrol Abhay Sharma’nın hayatını kendi ağzından dinlediniz…Filmin ana konusu kendisi gayet anlatmış ^_^ Orta dereceli bir hint filmiydi... Bazı sahneleri çok komik bazıları ise çok anlamlıydı... Her zamanki gibi bir Hint filmi olduğu için bol bol dans ve şarkı vardı ^_^  Hint filmi sevenler veya bu filmi izlemek isteyenler buyrun size iyi seyirler...

Bu arada küçük kız çok tatlıydı ya ^_^



1 Yorumlar

Daha yeni Daha eski