Shinee Shinee

17 Nisan 2015 Cuma

Açılın Yoldan Bigbang Geliyor!; "Made" Teaseri yayınlandı...


Merhaba normalde blog yazmaya Pazartesi başlamayı düşünüyordum.
Ama Bigbang'in mükemmel teaser'ının karşısında daha fazla dayanamadım!

Buyrun yazımı okumaya geçmeden önce ağzım açık izlediğim teaser'a bir göz atın...



İlk olarak ufak bir açıklama yapayım...
Bunca yıldır geri dönmesi gereken grup Bigbang bir dönecek pir dönecek!
Neden mi?
Mayıs ayından başlayıp Eylül ayına kadar her ayın 1'inde bir şarkı yayınlanacak.
Buda demek oluyor ki 5 ay boyunca Bigbang zirvede olacak...

Bu konuda öbür gruplara çok üzüldüm...
Nasıl miss A mükemmel bir comeback yapmasına rağmen
EXO ile aynı anda cb yaptığı için hiç ödül alamadıysa
Bigbang dönüş yapınca'da aynı şey olacak...

Teaser'ı izlerken sanki bir Hollywood filminin fragmanını izliyormuş gibi hissettim.
Bit teaser bu kadar mı mükemmel olur.
Melodisi şimdikten ağzıma dolandı...


VIP olmadığım halde bu comebacki 3275765312 gözle bekliyorum.
Tek kelime ile K-pop'un kralları önünde saygı ile eğilip
Mayıs ayını iple çekmeye gidiyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder