Shinee Shinee

11 Şubat 2015 Çarşamba

Farklı Hayatlar 2.Bölüm; Hızlı Kalp Atışları

Kapıcı yavaşça kafasını sallar. Yaşlılıktan buruşmuş yüzü bir suç işleyemeyecek kadar masum, titreyen elleri ise bir insanı öldüremeyecek kadar güçsüz durur. Kafasını sallamasının ardında Kyungsoo elinde bir kalem ve kâğıt ile kapıcı ve komiserinin konuşacaklarını kaydetmek için hazır bekler. Kapıcı yutkunur ve kelimeler ardı ardına ağzından dökülmeye başlar…

- Bay Min bu apartmana taşınalı nerdeyse altı ay oldu. Çok sessiz kendi halinde biriydi. Kimi kimsesi yoktu. Daima dost canlısıydı bana emir buyurmaz hep rica ederdi. Kim bilirdi ki o kibar eşsiz adam böylesine bir cinayete kurban gidecek…


Belliydi ki kapıcı bu adamı çok seviyordu gözlerinden yaşlar istemsizce akıp gidiyordu. Onun yaşlı gözlerini görmek bile insanın duygulanması için yeterliydi. Ama Jinyoung hala ciddiyetini koruyordu. Jinyoung Derin bir nefes alıp söze başladı.

- Anlıyoruz. Kurban sorunsuz kendi halinde biriydi. Kimi kimsesi de yoktu. Peki onun yanında bulunan beyaz elbiseli kız kimdi? O kızı tanıyor musunuz? Sizce o kız katil olabilir mi?

Kapıcı daha derin bir hüzünlendi. Kırışık yüzü bir gıdım daha aşağı düştü. Bu sefer daha derin bir nefes aldı. Sesi ağlamaklıydı…

- Nara kızım mı? Ben geldim geleli Min’in karşı dairesinde oturur. Duyduğuma göre daire ona vefat eden ailesinden kalan tek yadigarmış. Yani anlayacağınız oda Min gibi bir yetim ve onunda kimi kimsesi yok. Bu özellikleri onları birbirlerine yakınlaştırdı. Ve bir süre sonra farklı hayatları bir hayata dönmeye başladı. Kimsesizlikleri karşısında ikisi de daha güçlü olmaya başladılar ve bir zaman sonra arkadaşlıkları bir ilişkiye dönüştü. Gerçekten ikisi de bu ilişkiden sonra çok değiştiler. Hayattan tat alır hale geldiler. Önümüzde ki yaz evleneceklerdi bunun için gece gündüz çalışıyorlardı. Nara’nın Min’i öldürdüğünü düşünüyorsanız bence boşuna zamanınızı harcamayın. İnsan hiç canından çok sevdiği birinin canına kast eder mi? Umarım katili bulursunuz benim bildiklerim bu kadar yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...

“Ah bu yaşlı amca çok mu Kore dizisi izlemiş ne… Ah az kalsın en önemli soruyu sormayı unutuyordum.”

- Size son bir soru sormalıyım. Olayı ilk siz fark etmişsiniz. Bize bu konudan bize biraz bahseder misiniz?

- Ah yaşlılık işte asıl anlatmam gereken konuyu unutu vermişim… Min Bey her gün düzenli olarak süt ve kızarmış ekmek tüketir ve bir adet gazete alır. Bana bu ürünlerin parasını aylık olarak peşin verir. Bugün fark ettim ki üç gündür siparişler kapıda duruyor bu yüzden evde olup olmadığını merak edip zile bastım. Kapıya biraz daha yaklaşınca içeriden ağlayan bir kız sesi ve garip bir koku duydum zile tekrar ve tekrar bastım ama yine açan olmayınca polisi aramaya karar verdim…
-Peki, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

Kyungsoo kayıt cihazını kapatır ve toplanmaya başlar. Jinyoung ise kapıcıyı ve onun evini dikkatlice süzmeye devam eder. Acaba hala kapıcı hakkında şüpheleri mi vardır? “Min, çok şanslı biriymiş en azından arkasından onun için üzülüp kahrolacak bir ailesi yok…”  

Toparlandıktan sonra kapıcının nem kokan eski eşyalar ile dolu evinden çıkıp arabaya doğru yol alırlar. Jinyoung yine şoför koltuğuna oturur. Kyungsoo havada ki garip atmosferi dağıtmak için konuşmaya başlar.

- Komiserim, bu yaşlı kapıcının katil olma ihtimali var mı?
-Sen hiç mantıklı düşünemiyor musun? Bu kadar yaşlı biri sağlıklı bir delikanlıyı öldürebilecek bir güce sahip olabilir mi?
-Wow, harikasınız komiserim olaya hiç bu yönden bakmamıştım. O zaman kapıcı amca mas----
 “Bu çaylak yine ne saçmalıyor…” Jinyoung daha fazla Kyungsoo’nun zırvalıklarına katlanamaz ve elindeki simiti Kyungsoo’nun ağzına tıkar.

-Güçsüz olması onu katil yapmaz ama bu onun tamamen masum olduğu anlamına da gelmez seni ahmak. Katile yardım etmiş veya bizden sakladığı bir şeyler olabilir. Bunu bize zaman gösterecek…

Kyungsoo, Jinyoung’a hayranlık ile bakar, gözleri hiç olmadığı kadar parlak bir hal alır ve halinden memnun bir şekilde gülümser. O artık rol modelinin Jinyoung olduğuna kesinlikle emindir. Kendine örnek almak için ondan iyisini mi bulacaktır?

(Polis Merkezi)
-Hoşgeldiniz komiserim.
-Hoş bulduk Memur Seolhyun. X sokakta ki cinayetin şüphelisi bayan’ı sorguladınız mı?
-Eee evet efendim. Komiser Yongguk sorguyu az önce bitirdi.
-Teşekkürler görevine dönebilirsin.

Seolhyun polis merkezinde ki en güçlü ve sert bayan polistir. Ama nedense Jinyoung ile konuşurken yüzü kızarıyor ve ağzından kelimeler zar zoruna çıkıyor. Evet, tahmin ettiğiniz gibi Seolhyun Jinyoung’a aşıktır hem de uzun bir süredir… 9 yaşından beri… Lakin Jinyoung bu durumdan bihaber…

Seolhyun ile konuşmasını bitirdikten sonra Jinyoung kendi kendine mırıldanır “Acaba bu kız nasıl biri Yongguk ile konuşmadan önce şu meşhur beyaz elbiseli kızı mı görsem acaba…” Derin bir iç çektikten sonra nezarethanelerin olduğu dar koridora doğru yürür ve dar parmaklıklar arkasında o kızı görür. Birden kalbi daha hızlı atmaya başlar… Hayatında hiç atmadığı kadar hızlı. Kız o demir parmaklıkların ardında kana bulanmış bembeyaz elbisesine sımsıkı sarılmış nezaretin bir köşesinde ağlamaktadır…


“Bu kız neden kalbimin böylesine hızlı çarpmasına neden oluyor… Neden hayatımda hiç duymadığım bir duyguyu yaşıyormuş gibi hissediyorum. Bu masum, zavallı kız bir katil olabilir mi? Eğer bu kız değilse katil kim? Aklımda deli sorular var ve kalbim hala hızlı atmaya devam ediyor…”

1 yorum: