Mia Lütfen Uyan ; If I Stay




Şimdi size biraz “Mia” adında bir genç kızın hayat hikâyesinden bahsedeceğim…


Mia, gençken rock müzik yapan bir anne ve babanın kızıdır. Babası gençken çok ünlü bir müzik grubunun bateristiydi ama daha iyi bir baba olmak için ikinci çocukları olunca grubunu bıraktı. Annesi de yine babası gibi bir rock grubunun üyesiydi… Ama Mia onlardan farklıydı oda müzik yapmak istiyordu hem de annesinden ve babasından bile çok. Bir gün bir çello gördü ve onu çalmak istediğini söyledi, çaldı çaldı ve daha çok çaldı ufacık yaşında ufacık elleri ile tüm benliğini müziğe adayarak çaldı…


Gel zaman git zaman çello konusunda kendini geliştirdi. Artık 17 yaşındaydı ve küçük kardeşinin de rock tutkunu olması ile evde adeta Mars’ta ki bir insan gibi farklıydı…

Okulda ne zaman boş bir zaman bulsa hemen çellosuna sarılır ve yapabildiğinin en iyisini yapmaya çalışırdı. Bir gün Adam onu tek başına çello çalarken gördü o an âdete büyülendi bir insan nasıl bu kadar müzik aleti ile bütünleşebilirdi ki… Adam okulun en popüler erkeğiydi. Yükselmekte olan bir rock grubunun üyesiydi ve okuldaki tüm kızlar ona hayrandı… Ama her şeye rağmen o an Mia’nın büyüsüne kapılmıştı…


Bir gün Adam cesaretini toplayıp Mia’ya randevuya çıkmayı teklif etti. Ve bu randevunun sonunda yeni bir aşk filizlenmeye başladı. İnişleri çıkışları olan bir aşk… 


Mia için her şey mükemmel gitmese de mükemmel bir ailesi ve çok sevdiği bir sevgilisi vardı… Bazı sorunları olsa da mutluydu. Ama bir gün bir kaza oldu… Büyük bir kaza… Annesi, babası, küçük kardeşi ve Mia hepsi aynı arabanın içinde idi… Felaket derecede hasar görmüş bir araba. 


Mia yattığı yerden kalktı ve arabalarını görünce telaşlıca görevlilere ailesinin nerede olduğunu sordu… Ama yolunda olmayan bir şey vardı görevliler ne Mia’yı görüyorlar nede duyuyorlardı… Mia’ya ne olmuştu… Yoksa Mia’nın hayat hikâyesi burada son mu bulacaktı…

Evet, size Mia’nın hikâyesinden birazda olsa bahsettim… Ama asıl hikâye Kaza ile başlıyor. Aşırı derecede harika olmasa da bence güzel bir dramdı. Ben izlerken hiç sıkılmadım ve filmi beğendiğimde söylenebilir. Mia karakteri çok tatlı ve içine kapanıktı bu yüzden bu karakteri çok sevdim. Hele ailesinin arkadaşça tavırları gerçekten izlenmeye değerlerdi… Adam’a gelirsek nedense tipini hiç tutmadım tipinde bildiğin kötü çocuk tipi var ama içi çok iyi bu yüzden hiç alışamadım ona iyi bir karakter olarak görmeye sanki sürekli Mia’ya kazık yapıp ortadan yok olacakmış gibi hissettim… Ama karakter olarak iyi özellikler taşıyordu… Ah az kalsın unutuyordum “If Stay” dram olmanın yanında içinde biraz fantastik öğelerde bulunduruyor… İzlemek isteyenlere tavsiye ediyorum ve burada bu yazıma son veriyorum… Hoşçakalın…


Buraya mükemmel film müziklerinden bir kaçını atayım… Yeminlen bayıldım bu şarkılara…





Ve diğerleri ^_^

Promise - Ben Howard
Never Coming Down - Willamette Stone
Halo - Ane Brun & Linnea Olsson
I Will Be There - Odessa
Mind - Willamette Stone
Morning - Beck
I Never Wanted To Go - Willamette Stone
Karen Revisited - Sonic Youth
Today - Willamette Stone
Heart Like Yours - Willamette Stone
Heal (If I Stay Version) - Tom Odell
Bach Prelude
Cello Concerto - Saint Saens




Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski