Shinee Shinee

23 Ocak 2015 Cuma

Bir Fanboyun Günlüğü Müzik Ödülleri


-Merhaba sayın okuyucular ben MC’niz Serdar… Bir Fanboyun Günlüğü tarafından düzenlenen “BFG Müzik Ödülleri”ne hepiniz hoşgeldiniz! İlk olarak size bana eşlik edecek birbirinden tatlı bayan MC’lerimizi tanıtayım… (Alkış sesleri yükselir)
-Bu yıl aegyosu ile ortalığı kasıp kavuran Hyeri… (Hyeri utanarak içeri girer)
- Merhaba, ben Girl’s Day grubunun maknaesi Hyeri. “Every Daaay, Girl’s Daaay” (Daha çok utanır.)
-Merhaba Hyeri bu senin ilk sunuculuğun mu olacak? (Hyeri’nin tatlılığı karşısında büyülenmiş bir şekilde sırıtırım)
- (Aegyo ile) Evet, oppa ilk oluyor bu yüzden çok heyecanlıyım… (Tüm salon kendinden geçer)
- Tabi ki. Biliyorsun ben burada size yardımcı olmak için var… (Yanaklarım kızarır)  -- Ve diğer MC’mizi çağırıyorum Ulusun ilk aşkı Suzy…(Asil bir beyaz elbise ile içeri girer. Yürürken adeta bir kuğu gibi süzülür)
- Merhaba, ben Miss A’dan Suzy. Lütfen Miss A’yı sevin ve bizi takip etmeye devam edin…
- Hoş geldin Suzy. Galiba MC’lik konusunda benden de deneyimlisin… (Heyecandan ayağım birbirine dolanır)
- Evet, oppa o kadar çok MC’lik yaptım ki sayısını ben bile bilmiyorum… (Sözünü bitirince yüzünde bir tebessüm oluşur salonda bu ana tanık olan birkaç gencin burnundan kan akmaya başlar…  Şaka, şaka)

- Evet, MC’lerimiz de geldiğine göre bugün 94Line olarak size en iyi şekilde MC’lik yapmaya çalışacağız… Ve artık ödül törenine başlayabiliriz. (Üçümüz beraber eğilip selam verdikten sonra tören başlar)


Yılın En İyi Çaylağı (Erkek)

- Evet, Hyeri sence bu ödülü hangi grup alacak…
- Bunu tahmin etmek biraz zor çünkü bu yıl onlarca grup çıkış yaptı.
- Hımm, gerçekten mi… O zaman şimdi Suzy’den bu ödül kategorisinin adaylarını öğrenelim.
- Onlarca grup içinden bu ödüle aday gösterilen gruplar; Winner, GOT7, Mad Town ve B.I.G (Salonda büyük bir heyecan hâkimdir. GOT7, Winner ve B.I.G üyeleri salonda yerlerini almıştır. Mad Town ise programı nedeni ile törene katılamamış bulunmaktaydı. Ve artık ödülü kazananı açıklama zamanı gelir)
- Ve yılın en iyi erkek çaylak grubunu açıklıyorum Got Seveeeen… (Üyeler mutluluktan havaya uçmaktadır. Özellikle Bambam olduğu koltuktan ayağa fırlamış ve ne yapacağını şaşırmıştır. Hemen yan koltuklarında oturan Winner her şeyden önce dost oldukları için GOT7 grubu üyelerini kutlar. Mino, Bambam’a sarılır ve lider JB ödülü almak için gelir)
- (Ağlayarak) Hepinize çoook teşekkür ederim… Biliyorum daha bu yıl çıkış yapan bir grubuz böyle bir ödüle aday gösterilmek bile bizim için büyük bir onur. Bizi sevip destekleyen herkese çok çok teşekkürler. JYP sunbaenim sizi seviyoruz...(Ve yerine geçmek için gider. Hyeri’de duygulanmıştır giderken JB’ye bir peçete uzatır… Bugün acaba kendisine bir peçete uzatan olacak mıdır?)



Yılın En İyi Çaylağı (Bayan)

- Şimdi sıra kız gruplarına geldi… Nedense kalbim deminkinden daha hızlı atıyor.(Hyeri ve Suzy gülmeye başlar ve Suzy omzuma hafifçe vurur her halde bu ceketimi bir daha kuru temizlemeye vermeyeceğim…)
- (Suzy) Bu yıl onlarca erkek grubu çıktı ama bir o kadarda kız grubu çıkış yaptı. Her ne kadar benim şirketim 6MİX’in çıkışını yaptırmasa da bu ödül umarım hak edene gider… Hyeri bize adayları okur musun lütfen?
- Bu yılın en iyi çaylak kız grubu ödülüne aday gösterilen gruplar; Red Velvet, Lovely, Mamamoo ve Melody Day. (Törene sadece Lovely ve Red Velvet gelmiştir. Red Velvet grubundan İrene heyecandan yerinde zor durmaktadır ama birkaç dakika sonra hayal kırıklığına uğrayacağından haberi yoktur… Yanlarında EXO üyeleri vardır. Chanyeol, İrene’ye gülümser ve sesi fazla çıkmayacak bir şekilde “Fighting” diye fısıldar.” Ve artık beklenen an gelmiştir.” Kazananı açıklama anı. Heyecanlı bir şekilde zarfı açarım)
- Bu yılın en iyi çaylak kız grubu mükemmel vokalleri ile Mamamooo… (Red Velvet üyeleri üzülseler de bunu belli etmemeye çalışırlar ve gülümserler)
- (Suzy) Mamamoo grubu maalesef çekimleri olduğu için aramızda değil… Bu yüzden ödüllerini şirketlerine ulaştıracağız. Tebrikler Mamamoo…




Yılın En İyi Grubu (Erkek)

- (Hyeri) Bu yıl Hit olan birçok erkek grubu var.
- (Suzy) Kesinlikle, Serdar şimdi bize adayları okuyacak…
- Gerçekten bu kategoride çok iyi gruplar aday olmuş. Bu gruplar; Beast, İnfinite, SHINee, 2PM ve Super Junior.(Hyeri ve Suzy salonda bu grupları süzerler ama hayal kırıklığına uğrarlar çünkü Beast ve 2PM dışında ki gruplarda törene katılmamıştır) Bu sefer sonucu sen açıkla Suzy.
- Aaa çok iyi olur bu ödülü kimin kazandığını gerçekten çok merak ediyorum.(Elimden sonucun yazdığı zarfı çeker…)
- Yılın en iyi erkek grubu bir yıl boyunca çok fazla efor sarf eden ve bu ödülü sonuna kadar hak eden Super Junior sunbaenime gidiyor… Tebrikler Super Junior… (Salonda büyük bir sevinç hâkimdir Elfler mutluluktan ağlamaktadır… Diğer gruplar ve fanları ise hafif bir üzüntü içindedir. Ve ödülü almak için EXO’dan Kyungsoo sahneye gelir)
- Merhaba millet. Ben EXO’dan Kyungsoo, Super Junior sunbaenim burada olmadığı için bu ödülü onlar adına ben alacağım… Bu ödülü Super Junior’a layık gören herkese teşekkürler… Yesung hyung gördün mü ödül aldınız… Artık bana lezzetli bir şeyler ısmarlarsın… (Sözünü bitirir ve yerine otururken Suho onu kenara çekip “Ben varken Yesung hyungundan mı istiyorsun lezzetli şeyleri bakalım, çıkışta herkese yemek ısmarlıyacam…” Tüm üyeler sevinçlerinden çıldırır… Onlara yemek mi ödül mü diye sorsalar kuşkusuz yemeği seçerler çünkü onlar EXO)




Yılın En İyi Grubu (Bayan)

- Sıra geldi yılın en iyi bayan grubuna en sevdiğim gruplar buraya aday herhalde (pis pis sırıtırım) Yanlış hatırlamıyorsam ikinizin grupları da bu ödüle adaydı.
- (Suzy ve Hyeri bir ağızdan) Evet… (Daha sonra birbirlerine sarılırlar salonda alkışlar yankılanır)
- Ama kıskanıyorum bak… (Gelip beni de aralarına alırlar… İşte hayatımda bir daha yaşayamayacağım bir hatıra bu anı ölümsüzleştirip zilyon yerde profil resmi yapmalıyım… Merhaba yeni anticiklerim… Neyse daha fazla oyalanmadan adayları sunayım.)
- Yılın en iyi bayan grubuna adaylar; SNSD, 2NE1, A Pink, Miss A ve Girl’s Day… (Suzy ve Hyeri’nin gözleri grup arkadaşlarındadır. SNSD’den Tiffany, Taeyeon ve Yoona ödül törenine katılmış A Pink’ten ise Eun Ji ve Bomi… Diğer gruplar tam takır hazır bulunmakta…)
- Ve kazananı açıklıyorum… (Suzy ve Hyeri el ele tutuşmuş dua etmekteler böyle sevgi ve saygı çerçevesinde geçen ödül törenleri çok hoş oluyor ya) A Piiink (Eun Ji ve Bomi hemen ayağa fırlar ve Bomi garip bir dans performansı sergiler… Eun Ji ise hala şaşkındır ve beraber sahneye çıkarlar… Sahneden Suzy ve Hyeri ile birbirlerine sarılırlar ve birbirlerini kutlarlar. Daha sonra ise Eun Ji ile el sıkışıp onu kutlarım Bomi ise bana birkaç şirin hareket yapar. Konuşmaya ilk Eun Ji başlar)
- Bu ödülü kazanmamızı sağlayan bütün fanlarımıza canı gönülden teşekkür ediyorum. Lütfen bizi takip etmeye devam edin… (Daha sonra mikrofonu Bomi alır.)
- (Aegyeolu bir şekilde) Teşekkürler, herkese teşekkürler hepinizi seviyorummm… (Ve ödüllerini alıp yerlerine otururlar. Yolda geçerken Jackson, Bomi’yi tebrik etmeyi de ihmal etmez…)




Yılın En İyi Band Grubu

- Evet, sıra geldi yılın en iyi band grubuna… Aslında bu kategoriye aday gösterecek çok fazla grup yok… Suzy şimdi bize bu ödüle aday olan grupları okuyacak.
- Yılın en iyi band grubu adayları; FT Island, AOA Black, CN Blue ve Busker Busker. (Tüm gruplar salonda yerlerini almıştır. FNC Family çok mutludur çünkü dört adaydan üçü onların şirketindendir… Busker Busker ise bir onlar kadar heyecanlıdır. Ve sonuçları açıklamanın zamanı gelir. Bu sefer sonuçları açıklaması için zarfı Hyeri’ye uzatırım…)
- Bu yılın en iyi band grubu tüm yetenekleri ile bu ödülü almaya hak kazanan CN Bluee… (FNC Family ne olursa olsun mutludur. Hong Ki, Yong Hwa’yı tebrik eder. Seolhyun ise Jonghyun ve Jungshin’e sarılarak onları tebrik eder. Minhyun ise sevinç gözyaşları akıtmaktadır. Lider Yong Hwa konuşmak için mikrofonu alır.)
- Çok teşekkür ederiz… Bugün burada bu ödülü almak benim için büyük bir gururdur. Umarım seneye ödül alamasak da yine burada bu törende bulunabiliriz… Hepinizi seviyoruz… (Hayranların coşkusu ile yerlerine geçerler…)




Yılın En İyi Hip-Hop Grubu

- Ahhh nedense her ödülde sanki ödülü ben almışım gibi seviniyorum… Bunca zaman harcanan emeklerin karşılığı böylesine bir ödül ile ödenmiş oluyor… Sizi de ödül alan insanların mutluluğu sanki siz almışsınız gibi mutlu etmiyor mu?(Suzy cevaplar)
- Tabi ki ediyor etmez mi… Bu piyasada insanlara rakip gibi görünsek de aslında çoğumuz aynı geminin yolcularıyız… (Hyeri söze girer)
- Kesinlikle Suzy’nin dediğine katılıyorum. Rakip gibi görünsek de normal hayatta çoğumuz aslında arkadaşız. Aramızda sıkı dostluklar bulunuyor…
- Şimdi sıra yılın en iyi Hip-Hop grubunu seçmeye geldi. Adaylarımız Block B ve BTS. (İki grupta tesadüf eseri yan yanadır. Adeta salon ve bu iki grup farklı dünyaların canlıları gibiler. Tüm ilginç idoller mi bu iki grupta toplanır)
- (Suzy) Ve yılın en iyi Hip-Hop ödülünün sahibini açıklıyorum sadece bir oy fark ile bu yılın en iyi Hip-hop grubu BTS… (BTS adeta mutluluktan havalara uçmuştur ve hep beraber kız gruplarının dansını yaparak bu ödüllerini kutlarlar… Ama Jimin aniden sahneye atlar ve t-şortunu parçalar eee nede olsa grubun kastan sorumlu üyesi kendisi… O an tüm bayan idoller aynı anda çığlığı basar… Tabi sizce ben kıskandım mı? Elbette kıskandım. Ve ödül dansı bitince Rapmon konuşma yapmak için sahneye gelir)
- Wow, bu ödülü bize verdiğinize hala inanamıyorum… Gerçekten BTS olarak çok mutluyuz… Ve sizin ile bu mutluluğumuzu paylaşmak için yarın bir video çekeceğiz… Armyler hepinizi seviyoruz… (Ve yerine geçer)




Yılın En İyi Alt Grubu

- Programımıza ayrılan vakit azaldığı için programı biraz daha seri sunmak zorundayız bu yüzden MC’ler olarak zırvalamalarımızı bir köşeye bırakmak zorunda olacağız… (Suzy üzgün bir şekilde dudağını büzer ve Hyeri konuşmaya başlar)
- Şimdi size yılın en iyi alt grubu adaylarını okuyacağım; Orange Caramel, AKMU, Hı Suhyun, İnfinite F ve Strawberry Milk. (Tüm gruplar salonda yerlerini almıştır)
- Şimdi sıra yılın en iyi alt grubunu açıklamaya geldi. Bu yılın en iyi alt grubu farklı tarzı ile Hı Suhyuuun… (Lee Hi ve Suhyun birbirlerine sarılırlar Bobby ise yetim gibi uzaktan onlara bakar. İçinden“acaba ben neden bu törene katıldım”diye düşünür… Ve ödüllerini aldıktan sonra kısa bir konuşma yapıp yerlerine otururlar)




Yılın En İyi Koreografisi

- (Suzy) Bu yıl eskisine nazaran çok farklı koreografiler yapıldı şimdi bu ödülün sahibini açıklıyoruz…
- (Hyeri) Yılın en iyi koreorafisi “Eror” adlı şarkıları ile VİXX’e gidiyor… Tebrikler VİXX… (Grubun yoğun programı dolayısı ile ödül törenine sadece maknae Hyuk katılmıştır sahneye çıkar ve ödül konuşmasını yapar… GOT7 Jackson ve BTOB Sungjae onu sahneden inince yalnız bırakmaz…)



Yılın En İyi Şarkısı

- Evet, şimdi adayları bile gizli olan ödüllerimizi vermeye geldi sıra… Hyeri buyurun bu kazananı sen açıkla…
- Yılın en iyi şarkısı adeta fangirlü olduğum ve muhteşem vokallere sahip grup Beaaast… Bu ödülü “Good Luck” ile kazanıyor… Tebrikler Beast!!! (Beast üyeleri sahneye gelir. Hyeri, Dongwoon ile tokalaşır ve onu tebrik eder. Dongwoon, Hyeri’ye yemek ısmarlayacağına söz verir ve ödül konuşmasını yapmak için Dojun mikrofonu eline alır…)
- Bugün bu ödülü aldığımız için çok teşekkürler… Bu ödülü almamızda katkısı olan herkese çok çok teşekkürler…(Mikrofonu bırakıp yerine geçer)




Yılın En İyi Klibi

- (Suzy) sıra geldi yılın en iyi klibine… Bu ödül Güney Korenin en çılgın idolleri olan 2PM’ye gidiyor… “Go Crazy” klibi ile bu ödülü kazanan 2PM’yi sahneye davet ediyorum… (Her zaman ki gibi garip dans hareketleri ile 2PM sahneye gelir… Hep bir ağızdan fanlarına teşekkür ederler ve yine sahneye geldikleri gibi garip dans hareketleri ile yerlerine dönerler yerlerini aldıklarında biz hala garip dans hareketleri yapmaya devam ederiz, yerlerine geçtiklerini fark ettiğimizde artık çok geçtir salon kahkahalara boğulur)




Yılın En İyi Solo Sanatçısı

- Ooo bu yıl çok fazla solo çıkış gerçekleşti. Gerçekten de kazananı merak ediyorum…
-(Suzy) Bende gerçekten merak ediyorum…
- O zaman Hyeri bizi daha fazla heyecanlandırmadan bize sonuçları oku (demin Aegyo mu yaptım ne kkk)
- Yılın en iyi solo sanatçısını okuyorum… Henryyyy… (Henry oturduğu koltukta uyuya kalmıştır. Kyuhyun onu uyanması için dürter. Henry ayaklanır ve “ha ha geldik mi?” der. Salon kahkahalara boğulur ama o daha hiçbir şeyin farkında değildir… Daha sonra Kyu’nun ittirmesi ile sahneye gider.)
- (Serdar) Tebrikler Henry en iyi solo sanatçı ödülünü kazandın… Sana bir şey itiraf etmek istiyorum… Bunca yıldır bu camiadayım senin gibi bir 4D kişilik görmedim… (Salon kahkahalara boğulur tabi 94Line MC’ler ve Henry’de daha sonra Henry ödül konuşmasını yapar)
- Merhaba ödül için konuşmadan önce demin olan olayı hepimiz unutsak nasıl olur? PD’nim lütfen o kısmı kesin lütfeeen… Bu ödülü bana verdiğiniz için çok teşekkürler beni desteklemeye devam edin lütfen… (Daha sonra yerine oturur)




Yılın En İyi Düeti

- (Hyeri) Zamanımız kısıtlı olduğu için hemen zarfı açıyorum… Bu yılın en iyi Düeti Soyou & Junggigo “Some” şarkısı. Şuan burada bulunmadıkları için ödüllerini şirketlerine yollayacağız…



Yılın En İyi Fandomu

- Sıra geldi yüzlerce fandom arasından en iyi fandomu seçmeye… (Zarfı açarım ve Hyeri ile Suzy’e gösteririm önce şaşırırız ama daha sonra gülmeye başlarız… Seyirci hafiften sinirlenmeye başlar daha sonra sıra herkese bu ödülü kazananı açıklamaya gelir eminim hepiniz çok şaşıracaksınız)
- Yılın en iyi fandomunu açıklıyorum YKstanlar (İsmail YK Fanları)(İsmail YK sahneye gelir ve bela okumaya başlar daha sonra görevliler onu zorla indirirler… Şaka şaka kkk) Yılın en iyi fandomu VIP’ler… Yıllardır Comeback yapmayan bir gruba körü körüne bağlanan VIP’ler, Comeback beklemekten çürüyen VIP’ler… (Bigbang üyeleri comeback çalışmalarına yoğunlaştığı için onların ödülünü öylesine masada oturup milletin ödüllerine imrenen taze rapçi Bobby alır)




Ulusun İdolü

- Sıra geldi ulusun idolünü açıklamaya… Sizi daha fazla heyecanlandırmadan bu ödülü kazanan kişiyi açıklayayım o bizden biri… Suzyyyy… (Suzy’nin çığılığı salonda yankılanır. Sahneye Miss A üyeleri Fei, Jia, Min; T-ara’dan Jiyeon, IU ve GOT7’dan Junior çıkar… Onlar sahneye çıkmadan önce fırsattan istifade Suzy’i ilk ben kutlarım tabi masum bir sarılma ile bu kutlama havada kalır daha sonra Hyeri ve Jiyeon sakız gibi Suzy’e yapışırlar… Bu bayan idoller hep böyle tutkulumuydu ya… Daha sonra Miss A üyeleri ve IU’nun da kutlamasından sonra sıra Junior’un kutlamasına gelir keşke Suzy’e “Kajima” diyeydim… Çok samimi bir kutlamadan sonra Suzy konuşma yapmak için bizim yanımıza geri gelir. Bu arada bu gidişle “Jinzy” Shipperler çok artacak…)
- (Suzy) Herkese çok teşekkürler… Emin olun bu ödülün hakkını vermek için daha fazla çalışacağım… Buradan anneme beni doğurduğu ve iyi yetiştirdiği için çook teşekkür ediyorum. Anne seni çok seviyorum… (Ağlar, konuşmasını bitirdikten sonra yüzünü temizlemek için sahne arkasına gider)




Yılın En İyi Fanboyu

- (Hyeri) sıra geldi yılın fanboyu ödülüne… Herhalde böyle bir ödül kategorisinin olması törenin bir fanboy tarafından düzenleniyor olması… Gerçekten merak ediyorum acaba bu ödülün sahibi kim olacak? (Tüm EXO üyeleri Chanyeol’a bakar nede olsa o Kai’nin fanboyu… Chanyeol otuz iki dişini göstererek sırıtır… Ama ödülü almayacağını düşünmektedir)
- (Serdar) Şimdi, Yılın fanboyunu açıklıyorum Taeyeon’un fanboyu GOT7 Bambaaam.. (Bambam çok şaşırmıştır. Ama utanması gerekirken yüzünde çok komik ve şaşkın bir ifade vardır. Ancak aynısını Taeyeon için söyleyemeyeceğim… Bambam’ın aksin çok utanmış ve yüzünü kapatmaya çalışır ama Tiffany durur mu? Güler ve onun ile şakalaşır. Bambam ödülü almak için yerinden kalkar. Ve ödülü almak için sahneye çıkar… Abo sahneye çıkmadan önce öfkeli bir çift göz ile karşılaşır… Baekhyun gözlerinden ateş fışkırtmaktadır… Bambam yinede buna aldırmaz ve ödülünü almak için sahneye çıkar herhalde onun fanboyluğu ödülden daha önemsiz… Şaka şaka… Daha sonra Bambam konuşmasına başlar)
- Ödül için başta sunbaenim Taeyeon olmak üzere herkese teşekkürler… Herkes Bambam fanı olana kadar sevimli olmaya devam edeceğim ve fanboyluğumu bırakmayacağım… Bu arada Baekhyun sunbaenim sizi seviyorum… (Baekhyun’un gözünde ki ateşler yerini gülücüklere bırakır Bambam sahneden iner ve tokalaşırlar… Bambam daha sonra yerine geçip vakit kaybetmeden ödülünün resmini instagrama atar)




Yılın En İyi Varyete Kralı

- Sıra şimdi yılın varyete kralı ödülünü vermeye geldi… Yılın Varyete kralı GOT7 Jacksooon… (GOT7 ve Winner birden hep beraber ayaklanır ve Hepsi Jackson’ı kutlar Kara grubundan YoungJi’de gelip Jackson’ın sırtını sıvazlar ve onu tebrik eder onun ardından Amber onun ardından ise BTS üyeleri ve daha zilyon idol Jackson’ı tebrik eder… Ve ödül konuşmasını yapmak için sahneye çıkar… )
- (Ağlamaya başlar) Ben bu ödülü neden aldım nasıl aldım hiç bilmiyorum… Ben sadece olduğum gibi davrandım… Ve umarım  bundan 20 yıl sonrada benliğimi korur ve kendim olmaya devam ederim… Bu ödülü almamamda katkısı olan herkese gerçekten çok şey borçluyum… Bu borcumu ödemek için daha çok çalışacağım… (Sözünü bitirdikten sonra yüzünü siler ve yerine oturmak için sahneden iner aşağıda onu Mark ve JR bulunmaktadır birbirlerine sarıldıktan sonra yerlerine otururlar)




Yılın En İyi Çifti

- (Suzy) Bu yıl bir çok idol birbirleri ile daha fazla yakınlaştı ve dolayısıyla ortaya bir çok ilişki çıktı… Şimdi sıra yılın çiftini açıklamaya geldi… Yılın çifti Nichkhun ve Tiffany… (Salonun iki zıt kutuplarında basından sakınan çift aşırı derecede utanır ve utana sıkıla sahneye çıkıp ödüllerini alırlar. Ve yoğun istek üzerine Nichkhun herkesin önünde Tiffany’i öper Taeyeon bu sırada intikamı alındığı için çok sevinçlidir. Çiftimiz ise hala çekimser davranmaya devam eder ve yüzleri kıpkırmızı olmuş bir şekilde yerlerine otururlar)




Yılın En Popüler Grubu(Erkek Ve Bayan)

- Bu kategoride biri erkek biri kız grubu olmak üzere iki grup ödül alacak… İlk olarak kız grubunu Hyeri sen açıkla… (Hyeri zarfı açar ve ağlamaya başlar)
- Girl’s Daaayyy… (Diğer Girl’s Day üyeleri de sevinçten ağlamaya başlarlar ve el ele tutuşup sahneye gelirler… Suzy elinde ki mendili Hyeri’ye uzatır ve onu kutlar. Daha sonra Girl’s Day üyeleri de gelir ve hep beraber ödül konuşmasını yaparlar)
- Everyy Dayy Girl’s Daayyy… Bizi destekleyen herkese çok teşekkürler… Umarız emeklerinizin karşılığını en iyi şekilde verebiliriz… Fıghting! (Girl’s Day üyeleri yerlerine gitmek için sahneden inerler o anda BTS üyeleri J-Hope ve Jimin adeta fanboy edaları ile onlara şirin hareketler yaparlar… Kızlar gülüp yerlerine oturur. Dongwoon Hyeri’ye yaklaşmasını söyler ve kısık bir ses ile “Galiba tek yemek ısmarlayacak kişi ben değilim…” Gülüşürler)



- Evet, Şimdi sıra geldi diğer popülerlik ödülümüze, Hadi Suzy milleti daha fazla bekletmeyelim… (Suzy zarfı açar ve kazananın ismini okur)
- EXOOO… (Tüm grup birden ayaklanır ve yine mi ödül aldık dermişçesine bir tavır ile sevinirler… GOT7 üyeleri ve Winner üyeleri sahneye çıkmadan onları tebrik eder. Suho bu sefer konuşmayı Lay’e bırakır… Lay konuşmaya başlarken Kyungsoo çoktan Hyeri ve Suzy ile arkadaş olmuştur mikrofonu Lay’e verip hemen bende aralarına sokulup sohbete ortak olurum… Hyeri ve Suzy’de benim gibi “It’s Okey, It’s Love” izleyicisiymiş. Kyungsoo’yu oyunculuğu için kutlar. Sonra konuşmanın içine dalma zamanı gelir “Kyungsoo bilirsin EXO’da en sevdiğim üye sensindir… Acaba dizinin finalinde ne olacak şöyle ufak bir ipucu versen…” Gülmeye başlar “Cidden bende merak ediyorum kendi kısımlarıma çalışmaktan öbür kısımları okumaya vaktim olmuyor Serdar… Üzgünüm” Neyse artık dönüp EXO’nu en saf üyesi unicorn Lay’i dinleyelim…)
- Bu ödülü bize verdiğiniz için hepinize çok teşekkür ediyorum… Bir tane daha ödül alırsak beni Baekhyun’un babannesinin evine götürür müsünüz? Taeyeon’u bile götürmüş beni götürmüyor… (Üyeler gülme krizine girer Baek mikrofonu elinden alır ve konuşmaya o devam eder)
- Lay’i bilirsiniz çok şakacıdır… Herkese bize ödülü layık gördüğü için teşekkürler EXO’yu izlemeye devam edin… Hepinizi seviyorum… (Lay hemen lafa girer “Ama ben daha ağlayacaktım neden mikrofonu verdiniz” diğer üyeler Lay’in kollarına girer ve aşağı inerler… Baekyeon’un yanına BTS Taehyung gelir ve onu tebrik eder daha sonra dede-torun bir selca çekilip yerlerine otururlar…)



Yılın En İyi Bloggerı

-(Hyeri) Geldik bu yılın son ödülüne…
-(Suzy) Bu yılın en iyi bloggerını seçmeye… Ve işte bu yılın en iyi bloggerı “Bir Fanboyun Günlüğü” adlı blog ile Serdar Tikit… (Bu ödül kategorisini sırf tüm MC’ler ödül aldı diye kıskandığım için oluşturdum… Zilyon sevdiğim idol gelip tek tek beni tebrik eder. Suzy ve Hyeri’nin tebriklerinden sonra ödül konuşmamı ve kapanış konuşmamı yaparım)

- Bu ödülü bana verdiğiniz için gerçekten çok mutluyum. (Kendi kendime verdim çok mu acınasıyım ne) Gelecekte de blogumu okumayı, yazılarıma yorum yapmaya devam edin… Ve artık ödül törenimizin sonuna geldik… Seneye yeni bir ödül töreninde görüşmek üzere hepinizi seviyorum… Hoşçakalın!!!


13 yorum:

  1. Hayal gücünü selamlıyorum, hakikaten gitmiş kadar oldum :))

    YanıtlaSil
  2. Ayy Çok güzel bir yazı olmuşşş :))

    YanıtlaSil
  3. Ödül töreninde ödül kazanan bütün grupları ve en iyi blogger ödülü alan seni en içten şekilde tebrik ederim MC Serdar :))
    Ve benim için ödül töreninin en can alıcı noktası
    "Bambam daha sonra yerine geçip vakit kaybetmeden ödülünün resmini instagrama atar" Kahkaha attım asdfghjkl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahah o kısım hiç aklımda yoktu baktım yazarken birden geldi :D Bambam bu atar mı atar :D

      Sil
    2. En iyi yazı doğaçlama gelişen zaten :)
      Bambam bu kesin atar :))

      Sil
  4. Ödül töreni mi yazdın senaryo mu yazdın serdar hiç bilmiyorum :D Bizi kekliyor olmayasın bu ödül töreni gerçekten yaşandı mı? Bu arada çok ayıp en iyi blogger benim bir kere ayıp ayıp *.*

    YanıtlaSil
  5. Cidden bende izlemiş kadar oldum. Ellerine sağlık. :) Amaa şu Taeyeon ve Baekhyun kısımları olmasaydı daha mutlu bir şekilde okuyabilirdim bu yazıyı.

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle yazı için çok teşekkürler ^^ Hayal gücüne hayran kaldım ve neredeyse oturdum yazıyı okumuyorum da izliyorum gibi hissettim.Bu arada bunu sormadan geçemeyeceğim.Taeyeon'a karşı fazla iyi duygular beslemiyorsun değil mi Yazar Bey? :D Bunu bir Tae fanı olarak merak ettiğim için sordum ^^ Yazılarının yarısından fazlasını okudum ve nedense bende bu izlenimi bıraktı :D Tekrardan başka ödül törenlerini de böyle bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ Yo herhangi bir antiliğim yok sesini çok beğenirim aksine ama nedense bu yazımda bol malzeme çıkmış :)

      Sil