Shinee Shinee

8 Aralık 2014 Pazartesi

Farklı Hayatlar ; Hikaye Tanıtımı


Merhaba sevgili okuyucularım...
Bugün size yeni yazmaya başladığım hikayemin tanıtımını yapacağım.
Romantik komedi ve polisiye türlerinin harmanlanışından oluşan
''Farklı Hayatlar'' adlı hikayem bir grup gencin yaşadıklarını anlatacak...

Şimdi sizi karakter tanıtımlarım ile başbaşa bırakıyorum.
Umarım beğenirsiniz...










''Jinyoung - GOT7
Nara - Hello Venüs
Yongguk - B.A.P
Seolhyun - AOA
Lee Joon - MBLAQ
Minah - Girl's Day
Kyungsoo - EXO
Hanbyul - LedApple
Leeteuk - Super Junior''

4 yorum:

  1. Vaayyyy çok ilgi çekici bir tanıtım olnuş. İlk bölümü merakla bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. Tanıtım gelmişşş :)) Yongguk da tam düşündüğüm gibi olmuş Ve Lee Joon ahhh merakla beklemekteyim. Tanıtım harika olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. Hoşuma gitti tanıtım, hikayeyi bekliyorum :)

    YanıtlaSil