Shinee Shinee

13 Kasım 2014 Perşembe

Who Are Next ? ; Bir Fanboyun Günlüğü Yarıyıl Projesi


Merhaba sevgili okuyucularım... ^_^
Üniversite ve vizeler dolayısıyla
Uzun zamandır yine yazı yazamıyorum.
Bu yüzdende kendimi biraz üzgün hissettim...


Bir kaç gün boyunca sizin için yazabileceğim orjinal yazılar düşündüm...
Ve yarıyıl tatilinde size grup tanıtımları veya solo sanatçı tanıtımları
Yapmaya karar verdim...

Yaklaşık olarak On tanıtım yapmayı düşünüyorum...
Ama tanıtım yapacağım kişileri ve grupları seçerken sizinde
Görüşlerinizi ve görmek istediğiniz grupları görmek istiyorum.
Şuan aklımda beş isim var ve diğer beş isimi ise sizin belirlemenizi istiyorum...
Sizce kimin tanıtımını yapayım ?

Bugüne kadar yaptığım tanıtımlar ;



Jung Yong Hwa (Okumak için tıktık)


Park Shin Hye (Okumak için tıktık)


Bangtan Boys /BTS (Okumak için tıktık)




Super Junior (Okumak için tıktık)



3 yorum: