Shinee Shinee

30 Kasım 2014 Pazar

Bu Tembel Fanboya Karakter Önesi Olan Yok Mu ? ^_^


Merhaba sevgili blogger okuyucularım...
Yakında yeni bir hikaye yazmaya başlayacağım.
Ancak hikayede bazı karakterleri bir türlü yerine oturtamadım...

Bu yüzden bu tembel blogger sizin görüşlerinizi almak istedi...
Hikayemde görmek istediğiniz Koreli İdoller veya oyuncular kim merak ettim.
Ve eğer kafamda ki kurguya oturanlar olursa hikayemde yer vereceğim...

Hikaye kafamda daha yeni kurgulanmaya başlasa da 
Romantik-komedi ağırlıklı bir polisiye hikaye düşünüyorum...
Karakter önerilerinizi bekliyorum.
Ayrıca başka önerileriniz olursada çekinmeden söylerseniz sevinirim.
Şimdiden hepinize çok çok teşekkürler ^_^

5 yorum:

  1. Hımm hep Yongguk'u bir hikayede baş karakter görmeyi istemişimdir :) kız içinse aslında Heo Young-ji Vixx Error'dan beri çok dikkatimi çekiyor. Guk'umuz sevimli kızlardan hoşlandığı için neden olmasın diye bir düşünmedim değil :) Yongguk karakter olarak bence suçlular asla affetmeyen ama sevdiği kızın karşısına gelince utancından onla konuşamayan biri olabilir gibi :) Malum Yongguk bu :D Kızımız ise Yongguk'un peşinde dolaşan ama başlarda asla karşılık alamayan sonradan ise birbirlerinden kopamayan bir çift olabilirler sanki fazla olaya daldım :) Her şekilde de hikayeni merakla bekliyorummm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerilerin için teşekkürler ^_^ Yongguk'u başrol olmasada bir yan rolde kullanmayı planlıyorum ^_^

      Sil
  2. bakıyorum da bi süre ortalarda yokum diye hızını alan alana ..
    neyseee :)
    romantik komedi ağırlıklı polisiye..
    hımm
    ben pek anlamam öneri işlerinden ama infinite L bence hem romantik hem de sert bi tip için uygun olur.
    esas oğlan L olursa esas kıza da ıu derim herhalde
    ne bileyim ayrı ayrı beğeniyorum ikisini de birarada nasıl olur bilemem
    aslında kim a joong da olabilir esas kız için ve Lee Seongyun da esas oğlan
    yok yok olmadı bu
    şimdi düşündüm de uzun süredir böyle kafa patlatmamıştım hiç bi soruya
    yazıyı gördüğümden beri düşünüyorum ve sanırım sadece daha fazla kafa karıştırmaktan başka bi şey yapmadım ,üzgünüm
    sanırım tembellikten beynim uyuşmuş benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyelerin için teşekkürler baş kahraman olarak IU'yu düşünmedim değil ama biraz fazla saf ve güçsüz kaldı benim hayalimdeki kararkter yanında :D

      Sil
  3. ^^ Bugüne kadar hiç polisiye türünde bisey okumadım ama içinde Kim Bum olduğunu hayal edince harika birsey oluyo.. Kim Bum tam ajan tarzı bir oyuncu öneririm. ^_^

    YanıtlaSil