Shinee Shinee

19 Ekim 2014 Pazar

Japonya'dan Gelen Hazine


Merhaba sevgili okuyucularım...
Bu yazımda size geçtiğimiz hafta elime geçen bir kargodan bahsedeceğim.



Kargo elime geçtiğinde ki halim tıpkı Dongwoon gibiydi...
Peki nereden ve kimseden geldi bu hazine.
Bir yıl önce net üzerinde tanıştığım Elifnur arkadaşım var
Kendisi şuan Japonya'da çalışmakta...
Geçtiğimiz aylarda Türkiye'ye geldi ve beni de düşünerek
Benim hazine diye adlandırdığım bu harika K-pop ürünlerini almış...
Benim verdiğim adreste bir yanlışlık olduğu için zavallı kargocuğum 
Mersin'de İki tur atmış eğer yetişemeseydim üçüncü turuna çıkacaktı
Bu yüzden adres yazarken dikkat edin benden tavsiye...
Yolladığı tüm ürünleri çok beğendim.
Elifnur'a sonsuz teşekkürlerimi sunup size benim için çok değerli olan
Bu hediyelerden biraz bahsedeyim... 


Arkalı önlü CN Blue ile bezenmiş harika bir dosya... 
(Bu dosyayı daha kullanmaya fırsatım olmadı.)


Arkalı önlü f(X) ile bezenmiş başka bir dosya...
(Alır almaz direk kullandım ^_^)


Arkalı önlü BTS ile bezenmiş diğer bir dosya...
(En beğendiğim dosyam hala kullanmaya kıyamadım.)


İçi dışı EXO dolu not kağıtları...
(Azar azar kullanmaya başladım.
Ayrıca elime aldığımda ilk işim üyeleri saymak oldu OT12)


Ulusun ilk aşkı Suzy'nin 2015-2016 resimli takvimi...
(Bakmaya bile kıyamıyorum.)


Son zamanlarda hastası olduğum grup Girl's Day'in 2015-2016 resimli takvimi...
(Everyday Girl's Day)


The Heirs mini poster.
(İlk başta sticker sanmıştım.
PSH Turkey sayfasından aldığım stickerları hala kullanmadığım
kullanmaya kıyamadığım gerçeği.)


CN Blue mini poster.
(Jung Shin uzun saçlıykene)


CN Blue rozet. 

 Not: Aranızda hediye göndermek isteyen varsa hiç çekinmesin arkadaşlar tüm hediyelere açığız kkk :D

10 yorum:

  1. Güle güle kullan hediyelerini :) Ben de Japonya dan online alışveriş sayfası buldum diye sevinmiştim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Japonya'da yaşayan arkadaşlarıma sorabilirim aslında bildikleri güvenilir ve ucuz bir alışveriş sayfası var mı diye ^_^

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Olabilir, Türkiye'ye gönderim yapıyorlarsa harika olur! Bayılıyorum onların sevimli ürünlerine, makyaj ürünlerine de!Haber bekliyorum o zaman :)

      Sil
    4. Teşekkürler Ecem ^_^ Sawako sordum ama daha online olmadı ^_^

      Sil
  2. Gerçekten böyle hediyeler almak insanı mutlu ediyordur :D Benim elimde japonlar ile alakalı şey olsa yollardım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ufacık bir hediye bile olsa insanı mutlu etmeye yetiyor ^_^ Bu arada eşyalar Japonya'dan geldi ama Güney Kore müzik gruplarının eşyaları ^^ Düşünmen yeter :))

      Sil
  3. Ayyy çok güzeller bende istiyorummmm :)) Güle güle kullanıın :)))

    YanıtlaSil
  4. tam bir hazine gerçekten. ^_^ :D çok mutlu edici şeyler

    YanıtlaSil