Shinee Shinee

7 Ekim 2014 Salı

İki Gif Bir Yazı


Merhaba sevgili okuyucularım...
Son zamanlarda fark ettim ki blogumu çok boşladım.
Çok yoğun olduğumdan mıdır ? Yoksa
İlham perilerimin bayram tatiline gittiğinden midir ? Bilinmez...
Ama bugün kendimi yazmak zorunda hissettim sanki
Ve uzun olmasada size kısa bir yazı yazmaya karar verdim...


Şu an yazacağım yazımda çok çok beğendiğim 
İki gifi size sunacağım...


Birinci resmim beni oldukça kıskandırdı...
''Benim neden bu kadar düşünceli bir dostum yok.''
Aynen içimden bunu geçirdim.
Keşke hepimizin böyle anlayışlı böyle samimi dostlarımız olsa...


İşte ikinci gifim...
Bu gifi ilk gördüğümde gülmekten öldüm.
Bir köpeğe böyle bir kostüm giydirmek kimin aklına gelir ki...
Ama böyle bir şaka yapmayı deli gibi istiyorum.
Burdan tüm arkadaşlarıma selamlar...

4 yorum:

  1. son gifteki olay çok zekice (:

    YanıtlaSil
  2. hhahaha giflerini ikisine de resmen bittimmm :D (:

    YanıtlaSil
  3. Allah herkese böyle arkadaş nasip etsin

    YanıtlaSil