Shinee Shinee

16 Ekim 2014 Perşembe

Bir Fanboyun çifte mutluluğu ; Girl's Day - I Miss You & Strawberry Milk - OK


Merhaba sevgili okuyucularım...
Bu yazımda dün yayınlanan iki MV'den bahsedeceğim.
Dün fanboy kalbim bayram etti.
En sevdiğim kız grubu olan Girl's Day ilk ballad şarkısı olan ''I Miss You'' şarkısını
Ve Crayon Pop'un yeni alt grubu olan Strawberry Milk'in debutu olan ''OK'' yayınlandı...



İlk önce hüzünlü bir şarkı olan ''I Miss You''dan başlayacağım...
Şarkıya resmen aşık olduğum doğrudur. Dün üniversiteden gelir gelmez ilk işim MV'yi izlemek oldu. Tamda Girl's Day'den beklendiği gibi mükemmel bir şarkı
Ve hüzünlü bir klip...
Girl's Day ballad yapamaz diyen netizenlere buradan selam söyleyip
''I Miss You''yu gözlerine sokuyorum...


Girl's Day son zamanlarda çok popülerleştiği için çok yoruluyorlar.
Geçen bir programda bazı günler sadece 20 dakika uyuyarak programlarına devam ettiklerini söylediler. Gerçekten çok üzüldüm. Bir yandan reklam çekimleri,
Bir yandan oynadıkları diziler ve yer aldıkları programlar ha bide sunuculuklar...
Gerçekten çok yoruluyorlar...
Birde bu yoğun programlarının içine birde biz fanlar için bu mini albümü sıkıştırmışlar.
Gerçekten onlarla gurur duyuyorum ama biraz dinlenseler iyi olacak
Biraz aşırı çalışıyorlar :/
Demin saydığım programların dışında okullarda konserlerde veriyorlar...
Gerçekten idol olmak çok yorucu bir meslek.





Şarkıyı çok çok çok beğendim. İlk balladları olmasına rağmen gayet başarılı.
Hyeri ve Yura'ya önceki şarkılardan daha çok yer verilmiş.
Ama keşke Yura rap yapmasaydı da oda vokal söyleseydi...
Klibe gelirsek tam olması gerektiği gibiydi
Ne aşırıya kaçılmış nede eksik bırakılmış...
Klipte ki konseptleri gerçekten onlara çok yakışmıştı.
Umarım bir sonra ki comeback'te başarıları kat ve kat artar...

(Kıyamam size yaa!)

Buraya bir kaçta gif bırakayım ^_^



(Biasımı çok mu belli ettim ne :D)

Bu arada belki bilmeyeniniz vardır. Türkiye artık Asiavizyon yarışmasına katılıyor.
Eurovizyon'un Asya versiyonu gibi bir şey...
İlk yılımızda bizi Manga grubu temsil edecek. Manga grubunu doğru seçim olarak görüyorum ama seçtikleri şarkı için aynı şeyi söyleyemiyeceğim...
Burada asıl değinmek istediğim Güney Kore'yi de Girl's Day temsil edecek.
Düşünsenize TRT'de Girl's Day'i göreceğiz düşünmesi bile muhteşem.
Ve ülkeler arası yakınlaşmalarda yaşanır mutlaka.
Bir sonraki Asiavizyon Türkiye'de olacakmış. Bakalım hangi grup seneye Türkiye'ye gelecek.


İkinci olarak gayet eğlenceli bir grup olan Crayon Pop'un alt grubu olan
ChoA ve Way(ikizler)'dan oluşan Strawberry Milk'in, 
Bir Crayon Pop kadar eğlenceli ve tatlı şarkıları OK'a...


Crayon Pop grubunu severim ama Elle dışında ki üyelerini pek tanımam.
(Tanımazdım Way ve ChoA'yı da tanıyorum artık)
Ama bu ikizler 15 gün önce dikkatimi çekti ve birden onların debutlarını bekler hale geldim. Gerçekten çok sevimliler...
Klipleride kendileri gibi sevimli olan Strawberry Milk ''Ok'' şarkısı ile
Gerçekten eğlendiren bir şarkıya ve MV'ye imza attılar.
Şarkıyı o kadar beğenmesemde beni eğlendirdiği için
Tam puan veriyorum... İkizlerin biraz daha vokallerini geliştirmesi gerekiyor.


Bu arada MV'de ki Bay Okey kim çok merak ettim...
Yüzünü gören varsa bana da göstersin tüm klip boyunca yüzü kapalıydı çok merak ettim.


Çok sevimliler ya ^_^


Bunlarda birbirinden şeker teaser fotoğrafları...






Gökkuşağı kusmama şahit olduğunuz için teşekkürler ^_^
Şimdi geriye beklediğim bir comeback kaldı...
Sizce hangi grubun comeback'ini bekliyorum ?

4 yorum:

  1. Oradan bir Hyerili süt alabilir miyim :))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense Girl's Day grubu ile ilk karşılaşmamdan beri en çok sevdiğim üye Hyeri ^_^ Kimse onu sevmezken ben en çok onu seviyordum grupta ^_^ Crayon Pop grubunuda sadece arada dinlerim ama bu ikizler çok tatlı ya :D

      Sil
  3. OK Crayon Pop'un Erkek Versiyonu olan K-Much'dan G.Low dur.

    YanıtlaSil