Shinee Shinee

26 Ekim 2014 Pazar

Beklentiler Ve Hedefler Mimi


Evet arkadaşlar yeni bir mim ile karşınızdayım...
Beni tanıyanlar bilir ben mim yazmayı çok seven biriyim.
Ve beni bu mim ile tanıştıran Şemspare'ye teşekkür edip size biraz mimden bahsedeyim...
Mim'in konsepti 2015 yılında ki hedeflerimizi ve beklentilerimizi belirlemek.
Geleceği pek planlamayan biri olarak 2015 yılı hedeflerimi belirlemek biraz zamanımı aldı.
İşte benim 2015 hedeflerim!


1) Yerine Oturmuş Bir Giyim Tarzı



Ahh 20 yaşıma geldim ama hala doğru düzgün bir giyim tarzım yok
Bir türlü yerine oturtamadım bu giyim tarzımı
Bir gün giydiğim kıyafet ile öbür gün giydiğim kıyafetler birbirlerinden
Tamamen zıt oluyor genelde
Ama kendime bir tarzı sürekli olarak yakıştıramıyorum
Umarım 2015 yılında sabit bir tarza sahip olurum
Ve bir biri ile zerre alakası olmayan gardropumu tamamen 
Birbiriyle uyumlu kıyafetler ile değiştiririm...

2) Daha Olgunlaşmış Bir Mizah Anlayışı



Evet arada süper ultra komik espriler yapsamda
Bazı esprilerime kendim hariç kimsenin gülmediği oluyor...
İşte bu yüzden daha orjinal ve daha seviyeli espiriler yapıp
Daha olgun bir mizah anlayışına sahip olmak istiyorum...
Ve bu uğurda çalışmalarıma en kısa sürede başlamalı
Ve iğrenç esprilerimi bir frenlemeliyim...

3) Yeni Bir Dil



Yeni bir dil öğrenmek istiyorum...
Yabancı arkadaşlıkları çok seviyorum
Ama velakin İngilizce seviyem vasatında altında
Yeni yılda yeni bir dil öğrenmek istiyorum
Hiç olmazsa ingilizcemi orta seviyeye çıkarmak istiyorum...

4) Arkadaşlar Ve Aile İle Geçirilecek Daha Çok Vakit 



Son zamanlarda teknolojinin kuklası oldum çıktım.
Artık kendime çeki düzen verip arkadaşlarım ve ailem ile
Daha fazla vakit geçirmek istiyorum...
Yarı yıl tatilinde lise arkadaşlarım ile buluşup bu işe başlamayı planlıyorum.
Eğer bu yazımı okuyan arkadaşlarım veya ailemden biri var ise
Bugüne kadar sizi ihmal ettiğim için özür dilerim
Bundan sonra size daha çok zaman ayıracağım...
Hepinizi seviyorum ^_^ Saranghae ^_^

5) Daha Fazla Blog Yazısı, Daha Fazla Film Ve Dizi



Evet sizi çok ihmal ediyorum Üniversite hayatım nedeni ile biraz yoğunum
Bölüm birincisi olmak kolay iş değil
Aşırı bir çalışma yapmasam da notlarımı düşürmemem gerekiyor
Ve bu yüzden son zamanlarda eğlence programları dışında
Dizi ve filmler pek izlemiyorum...
2015 yılında daha fazla film ve dizi izlemeyi umut ediyorum.
Ve sizi daha fazla ihmal etmemek için yarı yıl tatilinde
Bol bol yazı hazırlayıp yıl içinde sizi yazısız bırakmamayı planlıyorum ^_^

İşte benim 2015 hedeflerim ve beklentilerim...
Bu mimi isteyen herkese paslıyorum...
Hoşçakalın!!!

(Not: Eğer sürekli sizi mimlememi istiyorsanız bana mesaj atarsanız sevinirim.)

9 yorum:

  1. Bölüm birincisi olduğunu gözümüze sokmasaydın serdar ah serdar ah :D En son ikinci sana yaklaşıyordu otur çalış çocuğum :P Dahası giyim tarzı erkeklerde kolay oturmaz beklentim yok o konuda senden ama espiri anlayışını geliştirsek en son beraber yazdığımız şiirden sonra çok bir gerekli olduğunu hissetmiştim :P (Düdanın çamur atmaları vol 08778568)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Espiri anlayışı ve giyim tarzıma kesin el atmam lazım ^_^

      Sil
    2. Espri anlayışı bence doğuştan gelir be Serdar kasma yanii :D

      Sil
  2. Ellerine sağlık, umarım gerçekleşir hedeflerin^^

    YanıtlaSil
  3. İnşallah 2015 senin için muhteşem bir yıl olur :)))

    YanıtlaSil
  4. Yine harika bir yazı olmuş. Dilerim bu yıl tüm beklentilerin gerçeğe döner. :))

    YanıtlaSil