Shinee Shinee

19 Eylül 2014 Cuma

Hadi Millet Çekilişe (Made İn Düda)


Aaaa bakın burda ne varmış
Bir çekiliş...
Peki çekilişi ben mi düzenliyorum.
Maalesef bu çekilişi ben düzenlemiyorum...
Çoğunuzun beraber yaptığımız etkinliklerden tanadığınız
Düda yapıyor bu Çekilişi...
15 Kasıma kadar sürecek bu çekilişin kazananları
İşte bu hediyelerin sahibi olacak...


  • 1.Deniz Feneri Yolu-Debbie Macomber
  • 2.Diadermine BB Krem
  • 3.Flormar Oje (012 ivory)
  • 4.Eklips manikür seti
  • 5.Dove yoğun bakım kremi
  • 6.Rexona mini deodorant
  • 7.Benri Kağıt Sabun (Jasmine)
  • 8.Refreshing&Energising göz maskesi
Eğer çekilişe katılmak isterseniz bu linkten ayrıntıları öğrenip
Çekilişe katılabilirsiniz...
Hepinize iyi şanslar ^_^

Link ; Tıktık 

(Düda'yı gördükten sonra gaza geldim en kısa sürede bir çekilişte ben
Yapmayı planlıyorum beklemede kalın)


3 yorum:

  1. Kesinlikle en sevdiğim yazın ^.^ (not: çamur atmadan en sonaki gifi çalıyorum :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim GD gifini kullandım bak değerini bil ^_^

      Sil
  2. Güzel bir çekilişmiş ^_^

    YanıtlaSil