Shinee Shinee

18 Eylül 2014 Perşembe

En Duygusal Mim


Evet mimlenmeyi seviyorum ve beni bu sefer mimleyen Paul'a teşekkürler edip
En duygusal mim'imize geçelim... ^_^


1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime?

Hımm ben aslında pek alıngan biri değilim...
Kolay kolay insanlar kırılmam ve incinmem.
Ama ''Hoşlanmıyorum'' kelimesinden hiç haz etmem.
Eğer biri benden gerçekten de hoşlanmıyorsa
Beni arkadaşı olarak görmüyorsa bunu yüzüme vuracağına
İçinde tutup arkadaşım gibi davransa daha iyi...


2.Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca "alınırsın" ne düşünüyorsun?

O özel insan diye birini tanımıyorum...
Şu an benim için o kadar önemseyeceğim bir insan olmadı.
Bu yüzden otomatikmen öyle bir kelimede olmadı...


3.Seni en çok duygulandıran şarkı?

Şarkı dinlerken pek sözlerine bakan biri değilim
Daha çok kendimi müziğin akışına bırakan ve genelde
Hareketli şarkıları severim...
Ama neden ise İnfinite grubunun ''Paradise'' şarkısında duygulandığım oluyor.


4.Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen bırakıp gitti. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?

Sevdiğim biri ise büyük ihtimalle tekrar affederim.
Ama ona eskisi kadar güvenemem ve sürekli temkinli davranırım...
Çünkü o zaten bunu iki kere yapmış bir sabıkalıdır gözümde.


5.Nefret mi, aşk mı?

İki kelimede bana çok yabancı geliyor.
Öncelikle nefret kelimesi insanlardan neden nefret edeyim ki
Sevmediğim bir insandan bile nefret etmem
Çünkü bu nefret beni bir yere götürmez
Aksine geriye bile götürebilir
Bu yüzden hiç sevmediğim insana bile güler yüzle yaklaşırım
Aşk konusuna gelirsek kaç yaşıma geldim ama daha bu duyguyu yaşayamadım
Bu yüzden aşk diyorum
Hiç tatmadığım bir duyguyu tatmak...
Benim için bir yenilik olacaktır.


6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Ahh şu gönül kırmalar
Elimden geldiğince insanları kırmamaya çalışırım
Ama bazen yanlışlıkla da olsa insanları kırarım
Ve gönüllerini şaka yaparak onu güldürerek
Veya ufak bir hediye ile almaya çalışırım...


7.Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?

Sık sık ağlayan bir insan değilim...
Ve içime atarak ağlarım.
Bağırmak benim tarzım değil...

8.En korktuğun şey?

Hayatta tek başıma kalmam...
Ailesiz , Arkadaşsız ve Sevgisiz.
Kimi kimsesi olmayan tek başına hayata tutunmak zorunda olan
Biri olmak...


9.Ruhun sıkıldığın da ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir /dinlendirirsin?

Bu gibi durumlarda K-pop ve K-drama benim imdadıma yetişiyor.
Ama onlarda derdime derman olmmuyorsa
Resim çizmek , uyumak ve duş almak gibi yöntemlere başvurabilirim...
Ama bu sıkılma evrem genelde kısa sürer
3-4 şarkı veya 1 film yatışmama yeter


10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Yok ben majoşist miyim ? 
Hiç bir zaman hoşlanmam bana kızılmasından...


11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme ?

Müzik... Çünkü deneme ve şiir pek okuyan biri değilim.
Öykü ile Müziği kıyaslayınca maalesef müzik galip geldi...


12. En son ne için ağladın?

Film izlerken...
Nedense filmlerden gerçek hayattan daha çok etkileniyorum.
Son 5 yılımı gözümün önünden geçirdim ve film ve diziler harici hiç
Ağlamadığımı fark ettim...
Ama göz yaşı görünce dayanamadığımında farkına vardım..
Eğer karşımda bir kişi ağlıyorsa gözlerimden yaşlar istemsizce
Akmaya başlar...


13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Konuşma şekli...
Bir kişinin en çok konuşmasından etkilenirim.
Kendim ilk kez tanıştığım bir insanın yanında aşırı çekimser olduğum için
O kişi ile yakınlaşmam için o kişinin kendinden emin
Ve tatlı dilli birini olması beni etkiler...

(Yeni tanıştığımda çekimserim normalde 70 milyon insan toplansa 
beni susturamaz kkk :)


14.Dayanamadığın şey?

Önceden de bahsetmiştim insanların göz yaşlarının akmasına dayanamıyorum.
Bunun dışında haksızlığada asla dayanamam...
Haksızlık yapan çakal insan türü
En haz etmediğim türdür...

(İnsan dediğim için dua etmeliler)


15.En sevdiğin duygu?

Ne çok sevdiğim duygu varmış
Kafamın içinde ''Sevinç , Korku ve Merak'' dövüşüp durdular
Ve bu müsabakayı sevinç kazandı...
Gerçekten de gülmeyi ve sevinmeyi çok severim.
Hele beni tanıyanlar bilir yüzümden hiç gülücükler eksilmez...

Çok duygusal bir mimin sonuna geldik
Eee şimdi kimsey, mimlemesem olmaz...
Düda , Tuğçe ve Hanife mimlendiniz.

7 yorum:

  1. Hazır ayağımın tozuyla bu mimi yazayım bari hemde senden daha güzel yazayım da gör :D (Düdanin çamur atmaları vol236458779 :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli Duyuru : Eğer Düdanın çamur atmadığı bir durum varsa kesin kötüdür çünkü kendisi Anti Bir Fanboyun Günlüğü'nde Çamurcu olarak işe başlamıştır kkk :D

      Sil
    2. Hahahahaha külliyen yalan -.-

      Sil
  2. Yine döktürmüşsün :) Cevablar çok iyi ve anlamlı olmuş. Mim soruları zaten güzel. Bu mimi zevle yazacağım.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir mim olmuş ^_^

    YanıtlaSil