Shinee Shinee

19 Ağustos 2014 Salı

Oyun Dolu Bir Klip ; Orange Caramel - My Copycat


Merhaba Okuyucuklarım...
Bugün size Orange Caramel'in son şarkısı olan
''My Copycat'' şarkısından bahsedeceğim.



Öncelikle bir itirafta bulunmak istiyorum.
Ve bu itirafım nedeniyle kendimden utanıyorum...
Daha düne kadar Orange Caramel grubunu bir kere bile dinlemiş
Biri değildim...
Dedim bi yeni şarkılarına bir bakayım.
Bide ne göreyim After School grubu üyeleri...
After School'un fanı olmasamda çoğu şarkısını dinlerim
Ve Orange Caramel'in Nana , Lizzy ve Raina Üçlüsünden oluşan
Bir alt grup olduğunu öğrendim...


Neyse konumuzdan fazla sapmayıp
Şarkı hakkında yorumlarıma geçeyim...
İlk kez dinlediğim bir grup olmasına rağmen
Şarkılarını ve seslerini beğendim...
Çok değişik bir tarzları var
Ve şarkı tam anlamıyla neşe dolu bir şarkı...


Ama en çok beğendiğim şey şarkının sıra dışı klibi...
Gerçekten de çok farklı bir klip olmuş.


Klipte öncelikle resimler arasında ki farkları bulmak konseptli
Peki klipte ki oyunlar burda bitiyor mu ? Hayır!


Ayrıca (01:09) Orange Caramel'i bulun! 

Ve (02:08) Orange Caramel ve Cho Se Ho'yu bulun!
 Sadece Cho Seho değil klipte 2 tane daha Pledis idolü varmış.
Üçünü de bulmak gerekiyormuş...


Bu üç sorunun cevabını bulan fanlar
Cevaplarını pledisfanclub@daum.net adresine mail atıp
imzalı albüm + üyelerin klipte giydiği ayakkabıları kazanma şansı yakalıyormuş...
Gerçekten güzel bir promosyon olmuş...

Neyse klibe geri dönersek gerçekten de
Eğlenceli ve rengarenk bir klip olmuş..
Klipte ki rahibelerin ve ayının orada bulunma
Amacını hala çözemesem de klibe değişik bir hava katmışlar...


Üyelerin giyim kuşamlarına gelirsek
Rengarenk ve çok tatlı kıyafetler kullanmışlar...
Gerçekten de zevkli bir stilistleri var.
Bu arada bunu yazmasam olmaz...
Facebook'ta bir kız ''Hiç utanmıyorlar mı ilk çamaşırı ile klip çekiyorlar''
O üstlerindeki kıyafetlerin elbise olduğunu fark etmemiş zavallı kız...


Bu arada sanki şu göz makyajlarını biraz tiye almışlar...


Neyse genel olarak yeni tanıdığım bir grup...
Orjinal tarzlarını ve konseptlerini beğendim.
Umarım daha iyi işler başarırlar...

4 yorum:

  1. Klip gerçekten oyun gibi ya :))

    YanıtlaSil
  2. Orange Caramel yeni bir dinleyici kazandı ve çok mutluyum :D Diğer kliplerini izlersen Lipstick,Catellena falan onlar da çok komik grubun amacı zaten tatlı ve komik bir konsept oluşturmak ancak hala bunu anlayamamış insanlar seslerini itici buluyorlar ancak After School şarkılarını dinlerlerse hepsi çok güzel ses sahip bu da benim fangirllüğüm pardon çok uzattım :D

    YanıtlaSil