Shinee Shinee

26 Ağustos 2014 Salı

Mim ; Yaz Dostum !


Herkese merhaba...
Bugün ilk kez bir mim oluşturacağım.
Mim'in konsepti benim belirlediğim şu birbirinden alakasız 
8 kelime ile bir hikaye oluşturacaksınız...
Umarım ortaya eğlenceli ve güzel hikayeler çıkar.
İşte kelimeleri sıralayıp kendi hikayemi yazmaya başlıyayım... 

1-Pipo
2-Cahil
3-Taş Plak
4-PSY
5-Yelpaze
6-Sakızlı muhallebi
7-Yastık kılıfı
8-Ehliyet

Benim Komşularım


  Merhaba ben Serdar İzmir'de bir apartmanın 3. katında oturuyorum... Oturduğumuz semt gayet sakin ve havadar bir yer ... Hele apartmanımızda ki komşularımız yok mu hepsi ayrı bir alemler...

  Şimdi size biraz bu nadide komşularımdan bahsedeyim... Birinci katta 50'li yaşlarında hayatlarının baharını yaşayan Ali amca ve Ayşe Teyze oturuyor. Tam anlamıyla ayaklı tarih kitabı bu ikili... Ali Amca sanki bir İngiliz beyefendisi gibi sürekli piposu ağzında dolanır ortalarda... Ayşe Teyze ise tam bir taş plak hastasıdır. Plak çalarından çıkan ses ona adeta huzur verir herhalde 50'li yaşlarda böyle şeyler insanı gerçekten mutlu ediyor...

  İkinci katta ise Kübra adında bir arkadaşım oturuyor. Tabiri caiz ise tam bir Kore hastasıdır kendisi... Zillerine bastığınızda PSY'nin şarkısını duyarsanız hiç şaşmayın... Bu duruma ailesi ve tüm yakınları çoktan alışmışlar bile... Odasına girdiğinizde posterlerden duvar görünmeyen bir oda ile karşılaşmanız muhtemeldir. Kübra'nın odasında en beğendiğim şey ise şüphesiz o rengarenk yastık kılıflarıdır...

  Üçüncü katta ise aaa bi dakika burası bizim ev hemen dördüncü kata çıkalım... Burada herkesin Cahil lakabını verdiği Efe ve ailesi oturuyor. Efe ile pek iyi anlaştığımız söylenemez çünkü hakikaten de futbol'dan başka bir şey bilmiyor... Tabiri caiz ise futbol dışında tam bir cahil... 

  Beşinci katta ise Ferdi Amca ile Feride Teyze oturuyor... İsimleri gibi gerçekten çok uyumlu bir çiftler. Feride teyze her gün eline yelpazesi  alıp balkonda insanları izlemeyi sever. Ferdi Amca ise sabahtan akşama kadar iştedir. Ferdi Amca'nın Konak'da küçük bir Tatlı dükkanı var. Eğer Konak'a yolunuz düşer ise bir sakızlı muhallebisini yemeden geçmemenizi öneririm...

  Ve altıncı kat yani son katta Burak Abi oturuyor. Yirmili yaşlarında bir üniversite öğrencisi ama nedense hiç üniversiteye gittiğini duymadım. Duyduğuma göre bu yıl son senesi olmasına rağmen en az bir yıl okulunu uzatmış... Burak abi tam anlamıyla bir araba hastası ama nedense iki kere ehliyete yazıldı ama hala bir ehliyet alamadı. Umarım bu sefer alabilir...

  İşte benim nadide komşularım ile tanıştınız... Umarım sizde böylesine renkli komşulara sahipsinizdir... 

NOT: Hikaye tamamen hayal ürünüdür!


Evet ilk kez bir mim hazırladım...
Kelimeleri bulmamda yardımcı olan Düda'ya teşekkür edip...
Mimlendiniz...

17 yorum:

  1. Güzel bir hikaye olmuş. Senin yazılarını okuyunca blog açasım geliyor ama kararsızım bakalım :))

    YanıtlaSil
  2. Hayır serdar benim belirlediğim ha? Öyle olsun bakalım -.- Neyse en kısa zamanda yazacağım sende bu kadar güzel hikaye mi yazılırmış ben niye yazamıyorum diye depresyona gireceksin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Kelimeleri bulmamda yardımcı olan Düda'ya teşekkür edip...'' Bu dizelerden ne anladın düdacım :D Yok ben depresyona girmem öyle huylarım yok Allaha şükür herkesin yeteneği kendine :D

      Sil
    2. Ben o dizeleri görmedim ve trip yapmak için çok hazırdım ne var :) ne olcak şakaciktan depresyona girersin sende :)

      Sil
  3. Aaa mimlenmişim :))) Güzel bir mim olmuş. İlk mimin olmasına rahmet gayet iyii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendende güzel bir mim bekliyorum :D

      Sil
  4. Tık Tık, Serdar Bey'cigim, mimlendiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yazmaya çalışacağım ^_^

      Sil
  5. Çok güzel bir hikaye olmuş :D:D Kelimeler arasında uçurumlar var fakat sen iyi toparlamışsın darısı başıma ^^

    YanıtlaSil
  6. epey zorlu :) bir müddet düşünmem gerek. ama er ya da geç cevaplayacağım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Duydum ki mimin sahibiymişsiniz :)) Ellerine sağlık bizi böylesine zorlu ama eğlenceli bir mim ile tanıştırdığın için :)) Kelimeler neden bu kadar uçuk merak ettim :D Hikayende de gayet toparlamışsın kelimeleri, ellerine sağlık tekrardan^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaç zaten alakasız kelimeleri birleştirmekti :D Aslında daha komik kelimler alakasız kelimeler bulsaydım belki daha güzel bir şeyler çıkabilirdi :D

      Sil
  8. Bir dedektif gibi izleri takip ettim ve sonuç bingo. Baya iddalı kelimeler seçmişsiniz. Ucu bize kadar geldi. http://minelse.blogspot.com/2014/09/ama-oldu-mu-simdi-ya.html#gpluscomments daha da devam ediyor. Eğlendik sayenizde. Mim için teşekkürler... Sizin yazınızda gayet yerli yerinde olmuş kelimeler. Elinize, fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ileride inşallah yeni mimler ile karşınızda olacağım ^_^

      Sil