Shinee Shinee

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Mim ; O mu ? Bu mu ?


  Yine bir mim ile karşınızdayım öncelik ile beni mimlediği için Sena'ya teşekkür edip mim'ime geçeyim umarım eğlenerek okursunuz...

1) Aşk mı bağlılık mı?
Aşkı hiç tatmadığım için Bağlılık.

2) Gurur mu teslim olmak mı?
Gerektiği zaman gurur gerektiği zaman teslimiyet...

3) Sarışın mı esmer mi?
Esmer. Bilmiyorum nedense esmer insanları daha sempatik buluyorum. 

4) Yeşil göz mü mavi göz mü?
Ten rengine göre değişir Esmerde yeşil sarışında mavi güzel duruyor...

5) Et mi tavuk mu?
Tavuk. İçimde bir Onew yatıyor.

6) Karpuz mu kavun mu?
Karpuz. Ayy olsaydı da yeseydik :D

7) Altın mı gümüş mü?
Dolar. Altın erkekte haram o yüzden gümüş.

8) Kedi mi köpek mi?
Köpek.Çünkü kedilerde biraz nankörlük var yoksa tüm hayvanları severim ^^

9) Beyaz mı siyah mı?
Siyah.

10) Yağmur mu güneş mi?
Yağmur. Yağmurlu bir günde yürümek gibisi yok.

11) Mesajlaşmak mı aramak mı?
Mesajlaşmak. Telefonla konuşmayı pek sevmeyen biriyimdir.

12) Bodrum mu Çeşme mi?
Marmarisi daha çok sevsemde şıklarda olmadığı için Bodrum diyorum.

13) Deniz mi havuz mu?
Deniz. Kendimi kısıtlamayı sevmeyen biriyim.

Neredeyse tüm ahali mimlendiği için kimseyi mimlemiyorum.
Buyrun hepinize açık bir mim isteyen herkes kendini mimleyebilir.


4 yorum:

  1. Ta daa~ Hayalî bu cevabı gördüğüne çok memnun. Hehe. :P
    İçindeki Onew'ya gurban . :D

    YanıtlaSil
  2. Cevapların çok renkli ve güzel olmuş :))

    YanıtlaSil