Shinee Shinee

8 Ağustos 2014 Cuma

#Mim Keşke Bitmeseydi Dediklerimiz


Evet ben bir mimkolik olup çıktım başınıza...
Ama çok seviyorum mimleri yaaa
Neyse beni mimlediği için Ekmek Kırıntısına teşekkürlerimi iletip
Mime geçiyorum...


1- Devam etmesini istediğiniz diziler var mı ?

Tabi var olmaz mı konu Güney Kore olunca...

İlk olarak böyle bitemez kesinlikle devamı gelsin dediğim bir dizi
Man From The Stars


Spoiler olmasın diye tam olarak nedenini söylemeyeceğim
Ama orada bitmemeliydi yani mükkemmel bir dizinin
Finalide mükemmel olmalıydı...


İkinci olarak ise finali iyi olan ama daha 45678 bölü daha olmasını istediğim bir dizi
Reply1997


Ciddi anlamda oyuncu kadrosu olsun konusu olsun çok beğendiğim bir diziydi.
Ama daha çok olsun istiyordum valla kursağımda kalmıştı dizinin tadı...


Ve son olarak da neden böyle bitirdi bu senarist manyak mı ya dediğim dizi
Gu Family Book


Bir Suzy aşığı olarak diziyi gerçekten beğendim...
Gerçekten izlediğim en iyi fantastik Kore dizilerinden biri.
Ama finalde senarist sanki meraktan çatlayın belki 2.sezon çekerim
Der gibi bitirdi diziyi...


2- Devam etmesini istediğiniz filmler var mı ?

Aslında pek yok ama soruyu cevaplamak için beynimi biraz zorlayıp
Bir film bulacağım şimdi :D

Ahanda buldum çok beğenererk izlediğim bir film
40 Minutes


Gerçekten izlediğim en iyi 5 Kore filminden biri...
Aksiyon ağırlıklı bir film ama nedense başroldeki kızla erkek yakınlaşmalarına
Rağmen aralarında fazla bir romantizm geçmiyor...
Filmi biraz daha uzatıp başrollerin romantik zamanlarını koysalardı
Fena olmazdı hani...


3- Devam etmesini istediğiniz anime var mı ?

Evet pek fazla anime izlemişliğim yok 
Ama bir tane devam etsin dediğim anime var

En son izlediğim ve bloğumada yazdığım (Yazımın Linki)
Tonari No Kaibutsu Kun


Konusu Romantik komedi olan şirin mi şirin bu anime
Favorileri animelerim arasına kesinlikle girer...
Ama o finali hala neden öyle bir final oldu ya deyip duruyorum.
Aslında bir mangadan uyarlama olduğu için izleyen herkes 
2.sezonun geleceğini sandı ama nerde 2 yıl oldu hala ortada bi şey yok.
Finalinde tüm aşklar havada kalmıştı
Keşke devam etseydi...


Bir mim'in daha sonuna geldim Keşke bitmeseydi dediğim bir mim
Oldu çok kısaydı... 
Ve bir kaç kişiyi mimleyip usul usul gidiyorum ^_^
Düda , Selen , Tuğçe , Sempatik Blog ve Sare Mimlendiniz...

13 yorum:

  1. meşguluyeti attıktan sonra yazacağım ikinci bir mim daha edindim teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meşgul Düda ^^ Tamam zaten 3 sorucuk mini bir mim :)

      Sil
  2. Reply 1997 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  3. Bu mimim yanıtlarında dizi devam etsinden ziyade, böyle final mi olur senarist amca ayakları daha fazlaydı :D Klavyene sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah Reply 1997 dışında hepsinde tamda senin bu yazdığını anlatmaya çalıştım ama galiba kötü yorum yapamıyorum :/ Of çok poliyannıcım çook :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık^^ Şu Reply .... serisi çok beğeniliyor bende izlesem mi acaba diye düşünmeden edemedim şimdi :) Ve Gu Family Book cevaplarımız ortak kesinlikle çok yarım kalmış bir dizi devam etsin!! Tekrardan ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reply serisinden şuan sadece 1997'yi izledim ama gerçektende çok çok beğendiğim bir diziydi çünkü orada kendi çocukluğumu gördüm karakterleri kendime benzettim ^_^ Bu arada teşekkürler...
      Gu Family Book'ta artık öyle yarım yamalak kaldı :/

      Sil
  5. Reply 1997 Kore sevmeyen kuzenimi bile ekran başına kilitlemişti gerçekten mükemmel bir dizi :) Reply 1994'te ilki kadar olmasa da iyiydi. Keşke 10-15 serisini daha çıkarsalar da hepsini izlesem :)
    Ellerine sağlık kısacık ve sıkmayan bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende güzel bir diziydi ^_^ İyi yorumların için teşekkürler ^_^

      Sil
  6. Ne hoş bir mim.. nomu kamsahamnida^^
    Şuan amelelikle ugrasıyorum karadenizin fındıgı malum :s
    Bir bitsin o hemen cevaplayacağım^^

    YanıtlaSil
  7. Yeni fark ediyorum bu aralar yoğunum da :) En kısa sürede cevaplayacağım ama :)

    YanıtlaSil