Shinee Shinee

14 Ağustos 2014 Perşembe

#Mim ; Benim Çiftlerim (İçimdeki izdivaç sunucusu)


Merhaba okuyucuklarım ^^
Bugün yine bir başka bir mimi ile karşınızdayım...
Öncelikle hiç üşenmeyip beni mimleyen Hatice'ye teşekkürler...

Evet mimimize gelirsek birbirine yakıştırdığımız idolleri yazacakmışız...
Bu mimi yazarken kendimi bir izdivaç sunucusu gibi hissettim...
Umarım eğlenceli bir mim olur.




Hadi bakalım oturmaya mı geldik...


 Park Shin Hye & Jung Yong Hwa



Bu ikiliyi ilk ''You Are Beautiful'' dizisinde yakıştırmıştım.
Ölümüne ikisinin sevgili olmasını istediydim dizide...
Daha sonra ikisinin başrol olduğu bir dizi olduğunu öğrendiğimde
İki günde ''Hearstring'' dizisini bitirmiştim...
Heirs dizisinde'de kadroya alınacağını sandıydım ama hevesim kursağımda kalmıştı...
Bilmiyorum belki bu ikili çıkıyordur veya çıkmış ve ayrılmışlardır.
Yakın arkadaş olduklarını söylüyorlar ama ne bilim
Kurt işte bi kere içime düştü mü düşüyor...
Neyse kesinlikle birbirlerine çok yakışıyorlar.
Keşke birlikte olsalar...
Onları sürekli destekleyen bir Fan olurum.
YongShin Fıghting ^_^

Choi Couble ; Sulli & Minho



Bu iki minnoşu da birbirine çok yakıştırıyorum...
''To the beautiful'' diziside bu yakıştırmamı pekiştirmişti.
Ne yazık ki bunlarda aralarında abi-kardeş ilişkisi olduğunu söylediler...
Bunlardan da umut yok..
Zaten Sulli gidip yanlış seçim yaptı uff yine aklıma geldi
Ve sinirlerim tepeme çıktı.
Anti-Choiza'yım ben ya...

Bir WGM çifti ; Heechul & Puff Guo



Evet onlar bir We Got Married çifti...
Aslında eskiden Puff Guo'yu Aron Yan ile yakıştırırdım ama
Heechul gibi bir şebekle bir araya geldiklerinde 
Neler olduğunu gördüğümde vazgeçtim... 
Birbirlerini anlayamasalar bile bu kadar anlaşmaları
Çok harika bir şey olarak geldi bana.
Neyse bu çifti de bir ayrı seviyor ve yakıştırıyorum...


Kendimi zorlasam daha çok çift çıkarırdım ama kendimi fazla sıkmadım ^_^
Bu mim biraz eski olduğu için kimseyi mimlemiyeceğim.
İçinde ki İzdivaç sunucusunu çıkarmak isteyenler kendilerini mimleyebilirler...
Hoşçakalın...

7 yorum:

  1. YongShin candır :))

    YanıtlaSil
  2. Ben hala Aaron & Puff taraftarıyım oldu mu simdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem :D İkisinede yakışıyor maşallah Puff'umuza ^^

      Sil
  3. Teşekkür ederim yaptığın için ama yanlış anladın herhalde çünkü birbirine yakıştırdıklarımızı değil de birlikte bir dizide oynamasını istediklerimizi yazacaktık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem herhalde yanlış anladım :D Neyse yinede güzel bir mim oldu ^_^

      Sil