Shinee Shinee

25 Ağustos 2014 Pazartesi

İlk Akrostiş Şiir Denemem ; Gitar


Evet bugün Düda iki cümlelik bir şiir yazmış...
İşte bir kaç dakika önce Düda ile bu şiir hakkında konuşurken
Zayıf noktalarımı ele verdim...

Düda benden şiir yazmamı istedi...
Ben ve şiir benim mizah anlayışım çok iyidir.
Ama aynı şeyi romantizm için söyleyemiyeceğim
Romantik tarafım Herhalde Joseon'da kaldı...


Neyse şimdi size ''GİTAR'' kelimesinden Akrostiş bir şiir yazacağım.
İlk denememi burdan yapıyorum...
Umarım amacıma ulaşır ve sizi güldürürüm.

Gitarımın telleri kadar uzun saçlı yarim.
İnşallah yazdığım bu nadide satırları okuyorsundur.
Tamda bu satırlarda bir tutam senden bahsettim.
Artık rahatsındır umarım yattığın o yerde.
Rahat değilsen eğer kalk başka yere yat yarim...



(NOT: Sizi güldürecek bir şiir yazmaya çalıştım ama
Herhalde amacıma ulaşamadım kkk :D)

Ahanda buda Düda'nın yazdığı ''Gitar'' akrostiş şiiri.


Sizce hangimizin Akrostişi daha iyi olmuş :D

7 yorum:

  1. Allah tependen bakmasın serdar -.-

    YanıtlaSil
  2. Akrostiş şiirde çağ atlamışsınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahhaahha sanki çağ gerilemişiz gibi geldi ama neyse :D

      Sil
    2. önce benim şiirimle 5-6 çağ atladık sonra senin şiirden başka herşeye benzeyen karalamanla olduğumuz yere geri döndük :D bu arada serdarla uğraşamacam diye seni unuttum saol emoşcuğum :D

      Sil
  3. Hiç bir şiire bu kadar güleceğimi tahmin etmezdim :D hele sonu çok komik olmuş :D

    YanıtlaSil