Shinee Shinee

10 Ağustos 2014 Pazar

Benim Renkli Haremim ^^


Merhaba sevgili okuyucularım ^_^
Size bugün Renkli Haremimin kapılarını açıyorum...
Haremimi ilk defa ulu orta açıcam bu yüzden
Ellerinize şerbetlerinizi alıp bi köşeden
Haremime göz atabilirsiniz...

( Sıralamayı alfabeye göre yaptım çünkü hepsini de çok seviyorum
Hepsi benim bebeklerim )

Ailee



Haremimin ilk parçası ; Ailee
Music Bank İstanbul zamanı tanıştım kendisiyle
Mükemmel sesi ve mükemmel şarkılarıyla beni kendine bağladı...
(Bir hafta boyunca ortalıkta ''Heaven heaven'' diye gezdiğimi bilirim.)
Birde Üsküdar'a giderken şarkı söyleyince beni benden aldı
Music Banka gidemesem de Ailee kazandım
Bu yüzden mutluyum...

Da Hee (Glam)



Evet haremimin bir diğer parçası ; Da Hee
Kendisi Glam adlı grubun vokali olur...
Ama ben onun K-pop'dan önce K-drama ile tanıdım.
2013 yılı dizilerinden en beğendiklerimden biri olan ''Monstar''
Dizisinde Kim Nana rolü ile kalbimi deldi geçti.
Gerçekten de sevdiğim idoller arasında yerini aldı...

Eun Ji (A Pink)



Haremimin en gözde isimlerinden biri ; Eun Ji
Evet bir Pink Panda olmasamda
Eun Ji'yi bir Pink Panda kadar seviyorum...
Normalda A Pink benim dinlediğim gruplar arasındaydı.
Ama şu benim biasım bu benim biasım demezdim...
Taa ki Reply1997 dizisini izleyene kadar.
Eun Ji'nin o saftirik gülüşü beni benden alıp gitti...
Hele Busan lehçesine bayıldım kkk :D
Sizcede çok tatlı gülmüyor mu ? 
Neyse haremim biraz kalabalık bu mükemmellikten bahsettiğim
Yeter deyip Haremimin bir sonraki parçasına geçeyim...

Hyeri (Girl's Day)



Haremimin küçük pıtırcığı ; Hyeri
Girl's Day grubunu çok geç tanıdım...
Gerçekten pişmanım.
Hyeri gibi bir mükemmellikle çok geç tanıştım...
Kendisi Girl's Day grubunun en saf üyesidir.
Onun saflığına vuruldum ben.
Gerçekten tam bir tatlılık abidesi...

IU



Haremimin tatlılık abidesi ; IU
Kendisiyle favori dizilerimden biri olan
Dream High dizisinde tanıştım...
Zaten Dream High dizisinin kadro kadar başka bir kadroyu hiç sevemedim.
O gün Bugündür bir yerde IU'nun adını görsem bile istemsizce
Tebessüm ediyorum birde resmini  gördüğümü farz edin...

Jia (Miss A)



Haremimin tek çinli üyesi ; Jia
Ne yalan söylüyeyim Miss A ile tanıştığım zamanlar
Pek ilgimi çekmemişti...
Ama ben onu Variety sayesinde sevdim
Ve Haremimin tek Çinlisi olma ünvanını verdim...

Ji Hyo



Haremimin Variety Kraliçesi ; Ji Hyo
Aslında Goong dizisinde nefret ettiğim biriydi
Sonra Running Man ile haremime girmeye hak kazandı...
Gary Hyung Sorry :D kkk

Jiyeon (T-ara)



Minik dinazor ; Jiyeon
Evet insanlar konu Jiyeon olunca ikiye yarılıyor
Ortası yok ya nefret ediyorlar yada çok seviyorlar
Ben çok sevenler kısmına giriyorum...
Normalde dizilerde kötü rolü oynayan oyuncuları pek sevmem
Ama Dream High 2'de Jiyeon'u sevdim...
O hep benim sevimli minik dinazorum olacak.

Jun Ji Hyun



Haremimin en garip hatunu ; Jun Ji Hyun
Jun Ji Hyun'u çoğunuz Man From The Stars dizisinde tanımışınızdır...
Hem dizide ki renkli kişiliği
Hemde gerçek hayatta ki çılgınlıkları ona benim haremimde bir yer yaptı.
Ben onun ilginçliklerine ve garipliklerine hastayım...

Kystal (f(X))



Haremimin cici kızı ; Kystal
f(X) grubunun ana vokali olan Kystal
Dikkatimi ilk olarak Heirs dizisinde çekti...
Son çıkardıkları Red Light klibi ile tam olarak haremime giriş yaptı.
Haremimin en cici kızı
Gerçektende tam bir moda ikonu...

Minah (Girl's Day)



Sevimli civcivim ; Minah
Evet yine bir Girl's Day üyesi
Evet gerçekten çok beğendiğim bir kız Minah...
Gerçekten çok sevimli.
Her ne kadar onu bir futbolcuya kaptırdıysam
Yinede haremimin bir parçası...

Moon Chae Won



Haremimin mükemmel oyuncusu ; Moon Chae Won
Nice Guy disinde ki 
Mükemmel oyunculuğu ile benim gönlümü çaldı...
Ve haremimin vaz geçilmezlerinden biri oldu.

Nara (Hello Venüs)



Sıra dışı bir güzellik ; Nara
Gerçekten güzelliği ile insanları büyüleyen
Bir idol kendisi...
Ama son günlerde grup içindeki ayrılıklar yüzünden 
Zor günler geçiriyor.
Umarım kısa sürede toparlanırlar...

Park Shin Hye



Drama Kraliçem ; Park Shin Hye
İlk başta You are beautiful ile tanıştığım
Daha sonra Hearstring dizisinde büyülendiğim bir oyuncu kendisi...
Ben onun sesine oyunculuğuna tipine hayran oldum...

Puff Guo (Dream Girls)



Haremimde ki tek Tayvanlı ; Puff Guo
T-Drama ile tanışmama vesile olan biri kendisi
Just You dizisinde tanıştım...
Daha sonra WGM programında olduğunu görünce sevinçten öldüm resmen.
Gerçekten çok renkli bir kişiliği var...
Puff Guo'yu seviyorum.

Sandara Park (2NE1)



Haremimin vampiri ; Sandara Park
Yıllar geçtikçe daha da gençleşen biri o.
Biraz fazla saf ama gerçekten çok tatlı...
Sandara Park'ta haremimin bir parçası
Ve umarım öyle kalır...

Sulli (f(X))



Haremimin prensesi ; Sulli
Sulliyi nasıl sevdim onu hiç haırlamıyorum...
Fan oldum olası hayranıyım.
Bebek yüzlü idolüm benim...
Oda son zamanlarda kötü zamanlar geçiriyor.
Umarım oda en kısa zamanda kendini toplar...

Suzy (Miss A)



İlk aşkım ; Suzy
Gerçekten çok seviyorum onu.
Tüm Kore ulusunun ilk aşkı olduğu gibi benimde ilk aşkım...
Onun doğal güzelliği karşısında
Hiç bir idol duramaz bence...
Ve o Türkiye'ye geldi ve ben göremedim.
Neyse ben ağlamaya gidiyom...

Yura (Girl's Day)



Bir güzellik abidesi ; Yura
Şimdi diyeceksiniz ki maşallah tüm Girl's Day grubunu yazdın
Bu üçüncü üyen
Hahhah ne yapayım Girl's Day'i çok seviyorum...
Evet Yura'da benim haremimde yerini aldı.
Onun gerçekten baş döndürücü bir güzelliği var...

Yoona (SNSD)



Haremimin uçup giden kuşu ; Yoona
Evet uçup gitti haremimden
Ama fazla üzülmedim...
Çünkü en azından yabancıya gitmedi.
Birbirine yakışan idoller birbirleri ile çıkınca seviniyorum
Ama harem üyelerim yaşlı ve çirkin birileri ile çıkarsa
Gerçekten bozuşuruz...
Neyse Yoona haremimin son üyesiyidi
Yoona'nın da kendine has bir güzelliği var...

Evet şuan haremimi gördünüz hepsi birbirinden yetenekli ve güzel
Kızlardan oluşan haremimi...
Şarkıcılık kariyerlerinden pek bahsetmedim 
Daha çok dış görünüşleri üstünde durdum
Çünkü hepsi kendi alanında süperler...

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın... ^_^


18 yorum:

  1. Kaç yıldır Kore fanı olduğunu sorabilir miyim acaba :P

    YanıtlaSil
  2. Jun ji hyun u ilk man from the stars dizisinden tanımıyordur umarım herkes. O kadın 1 numaralı kore film aktristlerinden. Hastasıyım onun. Ben hep diyordum neden bu kadının bir dizisi yok neden ortalarda görünmüyor artık? Sonra muhteşem bir diziyle gençliğinden bir şey kaybetmeden geri döndü. Canım benim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın en iyi koreli aktristlerden ben onu Sassy Girl ile tanımıştım gerçektende oyunculuğu bir numaranın bile üstünde ^^

      Sil
    2. evet ben de sassy girl ile tanııdım aynı düşünüyoruz ;)

      Sil
  3. Ay hemen hemen zevklerimiz aynıymış :))

    YanıtlaSil
  4. Harem deyince hemen okumalıyım bu yazıyı diye düşündüm (: ve itiraf etmeliyim suzy hariç hepsini seviyorum (:
    Amma ve lakin Moon Chae Won en sevdiğim koreli kadın oyuncu onu görmek beni çok mutlu etti (: (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzy'yi niye sevmiyon ya :/

      Sil
    2. bilmem elle tutulur bir nedeni yok aslında (: benim huyum bu çok fazla göz önünde bulunan insanları sevemiyorum (: (:

      Sil
  5. Fanların sevdikleri ünlüleri sıraladıkları listelere bayılırım. Bu yazıyı da beğendim. Bende de böyle bir yazı yazma isteği uyandırdı ^^ Başlığı da şöyle "Haremimdeki meteorlar" :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah yaz yaz bekliyorum :D Bakalım hareminde hangi metorlar var kkk :D

      Sil
    2. Hemen yazmaya başlasam mı acaba :P Ama benim liste bitmek bilmez diye korkuyorum ㅋㅋㅋㅋ :D

      Sil
    3. Bi yerden başla artık :D

      Sil
  6. En çokta en sonda ki Sehun Gifii dikkatimi çekti :))
    Nerden o gif ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Running Man'den ama daha yayınlanmadı :D Kai , Taemin ve Seun üçlüsü katılmış beklemedeyiz kkk ^^

      Sil
    2. Harem başlığını görünce bu yazıyı hemen okumalıyım dedim. İyiki de okumuşum. Yazını çok beğendim. Ve tabiki idollerini. Hepsi birbirinden güzel ve başarılı :)

      Sil
    3. Evet dediğin gibi hepsi birbirinden başarılılar ^^

      Sil