Shinee Shinee

26 Ağustos 2014 Salı

Ben Neyim ? (7.Bölüm - Doğum)

(Önceki bölümleri okumak için tıktık )

(8 Ay Sonra)

  Shin Hye'nin hamileliği iyice ilerlemişti şunun şurasında kaç gün kalmıştı ki doğurmasına... Artık yerinden bile kalkacak mecali kalmamıştı. Bu yüzden bilim merkezine de gidemiyordu. Soo Hyun her sabah kalkıp işe gidiyordu ama aklı hep evde ki karısındaydı. O gün Bay Jack ile konuşup bir kaç hafta izin isteyecekti. Bay Jack'in kapısını çaldı...


-Girin!
-Merhaba Bay Jack nasılsınız ?
-İyim Bay Kim. Çok meşgulum ne istemiştiniz çabuk söylerseniz iyi olur.
-Tabi efendim biliyorsunuz ki eşim hamile ve evde tek başına kalıyor sizden 2 hafta izin istiyecektim.
-Tabi git... Diyeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. Önce elinde ki işini bitir sonra bakarız gidip gitmiyeceğine.
-Ama Bay Ja.. 

  Bay Jack Soo Hyun'un sözünü keser...

-Biliyorsun çok uzun zamandır çalışıyoruz ama istediğimize hala ulaşamadık.
-Tabi efendim haklısınız.
-Şu an elinde ki yarım olan folmülü bitirip 72 numaralı odada ki deneklere uygula sonra yanıma gel bu izin işini tekrar düşünürüm.
-Peki efendim.
-Çıkabilirsin!

  Soo Hyun oldu olası bu adama gıcık kapardı ama bu konuda haklıydı da böylesine  mendebur bir herifin altında çalışmak inşaatte çalışmaktan bile zordu. Bayan Bella zaten İngiltere'ye gidip orada yeni bir bilim merkezi daha kurmuştu. Soo Hyun aslında çoktan pes etmişti bile sadece imzaladıkları üç yıllık sözleşmenin bitmesini bekliyordu. Sözleşmenin bittiği gün Amerika'yı terk edip daha küçük ve şirin bir ülkede huzurla yaşamak istiyordu. Saatlerce çalışıp folmülü bitirdi ve 72 numaralı odaya gitti.

  Buda neydi burada ki sekiz denekte daha çocuk denecek yaştaydı. Kalbi acıdı ama bu onun işiydi yapmak zorundaydı çantasında ki şekerleri çıkarıp kız çocuklarına verdi. Nasılda sevinmişlerdi bunu onlara yapamazdı. Oda'da kimsede yoktu onlara sahte bir formül hazırlayıp enjekte edebilirdi. Ama sanki kurtulduklarında buradan çıkabilecekler miydi ? Tabi ki hayır! Eğer bu folmül değilse başka bir folmül denenecekti kızların üstünde... Şırıngaları hazırlarken kendi kendine konuşmaya başladı...

-Hata Bay Jack de değil ki bende sanki ne vardı da o teklifi kabul ettim. Aham ahmak kafam ah gül gibi işimi bırakıp buraya bu rezillikleri görmeye geldim... Neyse ki az kaldı sabrediyorum... 

  Biraz söylendikten sonra şırıngaları deneklere enjekte etti. Nedense artık eskisi kadar etkilenmiyordu bu olaydan. Burda bir kaç yıl daha kalsa bir canavara dönüşebilirdi...Neyse ki işi bitmişti. Bay Jack'i aramaya koyuldu... Ve onu kolidorda buldu.

-Efendim dediğiniz gibi folmülü bitirdim ve deneklere uyguladım.
-Tamam gidebilirsin.
-Şey...
-Tamam tamam git ve sekreterlikte izin formu doldur on beş gün izinlisin...
-Çok teşekkürler.

  Soo Hyun sekreterlikte izin formlarını doldurup. Bilim merkezinden ayrıldı yolda bir buket gül ve yiyecek bir kaç aparatif alıp evin kapısına geldi... İçeriden inlemeler geliyordu ama daha 15 gün vardı karısı doğuruyor olamazdı hızla kapıyı açıp evin içine daldı...

-Ahhh... Soo geliyor bebeğimiz geliyor ahhh...
-Sakin ol aşkım derin derin nefes al hastaneye yetişicez sen hiç merak etme..

  Soo Hyun karısını kucakladığı gibi arabasına bindirdi. Çünkü 911'i arıyacak vakit yoktu. Arabayı hızla hastaneye sürdü...

  Doktorlar hızla Shin Hye'yi doğuma aldı. Soo Hyun bebeğin sağlıklı doğmasını ve karısına bir şey olmamasını ümit ediyordu istem dışı göz yaşları akıtıyordu. Karısı neden böylesine erken doğurmuştu ki...

  Shin Hye hastaneye gelir gelmez acıya dayanamayıp bayıldı. Doğum bitmişti... Gözlerini açtı gözleri hemen bebeğini aradı... Bebeği ölmüş müydü ? Yoksa sağlıklı mı doğmuş ? Ama bir canavar doğurması ihtimalide vardı yattığı odada bebeği aradı ama bebek o odada yoktu... 

5 yorum:

  1. Sonunda doğdu aylardır beklenen bebek. :)) Bakalım normal mi? Doğa üstü mü? Yoksa bir canavar mı olacak. Yeni bölümlerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. 7.bölümden başladığım için anlamadım :D Baştan başlayayım ben en iyisi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Fanboy :) Hikayenin tamamını okudum, ama anlatım olarak yer yer eksikler gördüm. İzin verirsen ukala da denmezse paylaşmak istedim :)

    Birincisi denek prof.a uygulandığında Bay Jack neden müdahale etmedi? bu iş ondan gizli mi yapıldı? hazırlanan denek sayısını bilmiyor muydu? Kadının hızla ilerleyen hamileliğinden şüphelenmedi mi? bunlar çok havada.

    Bir bölümde hayat kurtaran "Rutenyum"dan bahsetmişsin. Herkes onun ne olduğunu bilemez. En azından ben ne işe yaradığını bilmiyordum :) Hayat kurtarıyor ama özelliği ne? bununla ilgili kısa bir açıklama yapabilirdin.

    Aslında konu çok güzel, ama çok hızlı ve oradan oraya atlayarak ilerliyorsun. Üstelik yazım hataların da mevcut. Kesinlikle devam etmelisin yeteneklisin ama dikkat da etmelisin :) Fighting! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hatta sevinirim eksiklerimi görünce :D Evet çok fazla eksiğim var ve uslubum çok bozuk bunun farkına vardım bu yüzden bu hafta final yapmayı planlıyorum ve kendimi daha çok geliştirip yeni bir hikayeye başlamayı düşünüyorum :)) Bu arada az kalsın sorularını yanıtlamayı unutuyordum evet Bay Jack'den gizli yapılıyor zaten folmülü kendileri hazırladığı için kimse onların işlerine burnunu sokmuyor yani kaç tane olduğunu bir tek ikisi biliyor :D O şüphelenme kısmında kesinlikle haklısın aslında bu kadar hızlı ilerlememin sebebi günümüz tarihine hızlıcana gelmekti ama ağzıma yüzüme bulaştırdım :D Son olarak Rutenyuma gelirsek bu alanda pek bilgim olmadığı için aklıma ilk gelen maddeyi yazdım aslında bu hikaye çok aceleme geldi bir bölümü oturup yarım saatte yazıp yayınlıyordum bu yüzden bir hafta kafa yorup yeni bir hikaye yazmaya karar verdim ^_^

      Sil
    2. O zaman, kendini geliştirmiş yepyeni yazılarını bekliyoruz :)

      Sil