Shinee Shinee

25 Ağustos 2014 Pazartesi

Ben Neyim ? (6.Bölüm - Pizza )

(Önceki bölümleri okumak için tıktık )

  Kim çifti bilim merkezinde işleri bitince evlerine gittiler ve rahat bir nefes aldılar...

-Aşkım ne yemek istersin ? Söyle hemen yapayım nede olsa sen benim kahramanımsın...

  Kim Soo Hyun gelip karısının yanağına masum bir buse kondurup onu kucakladığı gibi koltuğa yatırdı...

-Bugün dışarıdan yiyelim ben sana ve bebeğimize kıyarmıyım hiç... Söyle bakalım aşkım canın ne istiyor ?
-Hımm... Pizza yiyelim bana çıkmaya başladığımız ilk günleri hatırlatıyor.
-Evet aşkım pizzadan başka bir şey yemezdik o zamanlar... Ben hemen pizzalarımızı ısmarlıyayım...


  Kim Soo Hyun telefonunu eline alıp Pizzacıyı aradı...

-Aloo.. X Pizza mı ? 1272 Numaralı abonenize 2 boy büyük karışık Pizza yanında içicek olarak kola ve biraz da tavuk kanatları olsun lütfen...

  Siparişlerini söylemişti. Bu geceyi huzur içinde geçirmek istiyordu... Ve film arşivini bir yokladı.
Acaba ne tarz bir film izleselerdi... Hemen karısının fikrini almalıydı...

-Aşkım ne tarz bir film izliyelim bu gece ?
-Romantik komedi aşkım...
-Peki hemen seçiyorum...



  Film arşivinden Chilling Romance adlı Güney Kore yapımı filmi seçti ve o sırada da kapı çaldı pizzaları gelmişti...

  İkili arasında ki bu tatlı atmosfer gece yarısına kadar sürdü ve sonunda yorgun düşen bedenlerini yataklarına attılar...



''Merhaba dünya ben neyim , kimim , neyin nesiyim , yaratılma amacım ne  hiç bilmiyorum. Tek bildiğim bu küçücük yere sıkışmış bir varlık olduğum. Acaba Ben Neyim ?''

 Kimdi bu konuşan neden kendisinin kim olduğunu sorguluyordu ? Acaba bu sorularının cevaplarını bulabilecek miydi ?

NOT: İlham perilerimin beni bir süre terketmesi nedeniyle bugün biraz kısa yazdım ama yarın yine kısa bir bölüm olacak 7.bölümü yazacağım. İlginiz için teşekkürler...

4 yorum:

  1. Aaaa o konuşan Kyungsoo mu acaba ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum artık spoiler vermiyeyim :D Çok yakında öğreneceksiniz :D

      Sil
  2. Evet,galiba doğa üstü bir bebek geliyor. :)) Ayrıca bu blüm kısa olmuş ama neyse ki yarın yeni bölüm geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yarın bir daha yazacağım ama bebeğin doğaüstü olduğu meçhul ^_^

      Sil