Shinee Shinee

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Ben Neyim ? (5.Bölüm - Rutenyum)

(Önceki bölümleri okumak için tıktık )

  Bay Jack sözünü bitirdikten sonra Kim çiftini yalnız bırakıp yanlarından uzaklaştı... Bayan Kim titrek gözlerini eşine çevirdi ve gücünü toplayıp konuşmaya başladı...

- Soo , Aşkım duydun mu ? Daha dün gördüğümüz insanlar şuan hayatta değiller. Ya ben ya bana bir şey olursa... Çok korkuyorum , Hemde çok...
- Korkma aşkım sana bir şey olmasına asla izin vermem... veremem...


  Kim Soo Hyun boş durmayıp direk tüm tıp kitaplarını kurcalamay başladı. Deney boyunca yaptıkları her adımı tüm detaylarına kadar inceledi. Acaba neyi yanlış yapmışlardı...

  Aradan tam iki saat geçmişti. Ve Kim Shin Hye kocasının sesi ile ilkildi....

-Buldum , buldum... Bunu başaracağımı biliyordum...
-Gerçekten mi ?
-Evet Rutenyum'un oranını biraz az hesaplamışız iki katı koymamız gerekirdi... Hemen vicuduna rutenyum enjekte etmeliyiz...

  Kim Soo Hyun şırınga ile rutenyumu karısının kanına enjekte etti... Ve nihayet karısını kurtarmıştı. Bugünün kahramanı oydu... İkisi de mutluluktan havaya uçuyorlardı. Tehlike geçmişti ama şimdilik. Kim Shin Hye birden irkildi.

-Aşkım işimiz hala bitmedi...
-Nasıl yani rutenyumu enjekte ettik ya ?
-Peki O suçsuz günahsız kadın ne olacak...
-Haklısın beşinci denek hala yaşıyor onuda kurtarmalıyız...
-Evet o kadının tek suçu gelişmemiş bir ülkenin halkı olması. Sarı , siyah , beyaz fark edilmeksizin hepimiz insanız hepimizin yaşamaya hakkı var.
-Kesinlikle haklısın hayatım. Hadi o deneği bulalım.

  Deneklerin yerini sadece Bay Jack bilebilirdi. Ve bu yüzden Bay ve Bayan Kim ikiye ayrılıp Bilim merkezinde Bay Jack'i aramaya başladılar. Yaklaşık on dakika sonra Kim Soo Hyun Bay Jack'i buldu.

-Merhaba Bay Jack.
-Merhaba Bay Kim hayrola nefes nefese kalmışsınız ?
-Evet efendim biraz öyle oldu sizi acilen bulmam gerekti. Bizim folmülümüzü uyguladığımız deneklerden beşincisi acaba hala yaşıyor mu ?
-Evet hala yaşıyor ama bir güne kalmaz ölür. Yarım saat önce fenalaşmaya başlamış.
-Folmülde ne hata yaptığımızı buldum efendim izin verirseniz deneğimizi kurtarmak isteriz...

  Tam o anda Shin Hye nefes nefes kolidorda göründü ve hızlı adımlarla  kocası ile Bay Jack'in bulunduğu yere geldi. Ve o an Bay Jack  Shin Hye'ye bakıp konuşmasına devam etti.

-Bakıyorumda bu denek için çok endişelisiniz. Bu ilginiz beni gerçekten duygulandırdı...
-Evet efendim bizim yüzümüzden kimsenin ölmesini istemeyiz.
-Pekala 88 numaralı odaya gidin hala ölmediyse oradadır.
-Bizimle ilgilendiğiniz için teşekkür ederiz Bay Jack.

  Bay Jack'in yanından ayrılıp 88 Numaralı odayı aramaya koyuldular. Neyseki bulmaları uzun sürmedi. Odaya girdiklerinde denek yerde baygın bir şekilde yatıyordu... Shin hye hemen telaşa kapıldı.

-Aman Tanrım yoksa geç mi kaldık ?
-Hayır karıcığım hala nabzı atıyor çabuk şırıngayı ver...

  Shin Hye şırıngayı verdi ve şırınga enjekte işi hallordu. Artık kadının ayılıp ayılmayacağını beklemeye başladılar. Neyse ki beklenen oldu ve kadın uyandı... Zavallı Tayvanlı kadının gözlerinden sevinç göz yaşları akıyordu. Çünkü hala yaşıyordu... Ama sadece bugünlük belki yarın ölecekti belkide öbür gün bunu ne o bilebilirdi nede o bilim merkezinden bir başka biri...

  Kim çifti birbirlerine sarılıp odadan çıktılar. Karısı kurtulduysa bebeğe ne olacağı hala meçhuldü. Acaba doğa üstü güçlere sahip bir bebek mi olacaktı yoksa normal bir bebek mi...
Ama Kim çiftinin düşünmek bile istemedikleri bir şık daha vardı ; Bebeğin ölü doğması...

7 yorum:

  1. İyice heyecanlı olmaya başladı bu hikaye. Devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi elimden geldiği kadar devam etmeye çalışıcam ^_^

      Sil
  2. Ayy çok heyecanlı bir bölümdü o bebeğin gidişatını heyecanla bekliyorum umarım ölmez :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giderek heyacanlı olur İnşallah bakalım :D

      Sil
  3. yine kısa olmuş ama niye bu kadar heyecanlandırıyosun oppaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla sıkmasın tadında kalsın diye biraz kısa yazdım ^_^ Geçen haftaya göre daha uzun yazdım ^_^

      Sil
  4. Hmmm ne olacak simdi hadi hayırlısı ^_^

    YanıtlaSil