Shinee Shinee

22 Ağustos 2014 Cuma

''Anne Ben Fangirl Oldum'' Adlı Anketimizi Nihayet Sonuçladık.


Evet bir ay önce Serdar & Düda ortaklığında başlattığımız
Anketi sonunda bugün açıklamaya karar verdik...

Öncelikle hedefimiz daha çok kişiye ulaşmaktı 
Ama biraz yoğun olduğumuz için amacımıza tam olarak ulaşamadık.
Anketimize birbirinden değerli
Tam tamına 586 Fangirl'cük katıldı...
Hepsine ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum.


Anketi Düda'nın bloğunda yayınlamaya karar verdik.
Ve sonuçları bir sohbet havasında size sunduk...

Buyrun anketin sonuçları ; Tıktık

İleride yapmamızı istediğin projeler varsa ,
Ve yahut önerileriniz ve şikayetleriniz varsa lütfen bize ulaşın...
Veya buraya yorum yapın.
Ankete katılan arkadaşlara tekrar teşekkür ediyor
Ve sizi sonuçlarla başbaşa bırakıyorum.
Hoşçakalın...


12 yorum:

  1. Ayyy çok güldüm bizimle ilgilendiğiniz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. umarım sonuçları okurken eğlenirler ve bize ulaşırlar benim mail adresimi de hemen şuraya iliştreyim dudaninfeneri@gmail.com mailleri ve yorumları bekliyor olacağız ve ya twitter üzerinden de ulaşabilirsiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle :D Bana da ulaşabilirsiniz tikit.35@gmail.com ^_^

      Sil
  3. Güzel bir anketmiş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. gideyim de sonuçlara bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
  5. Kore fanı olmayan ablama da yaptırdım demiştim ya o daha fazla çoğunluklu yüzdelere girmiş :D Fangirllüğümden şüphe edeceğim ama ben fangirl değilim ki ya şu Kore aleminde kendimi bir yere oturtamadım :D +5 yıldır :D Şu şaşırdığınız alt yazı bulmakta zorluk çektiğini düşündüklerinizden :D Hiç öyle bir zorluk çekmedim ama olanla yetiniyorduk biz en azından ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhaha Fangirl'lüğünde çeşitleri varmış demek ^^ Azla yetinmek iyidir :D Bu arada Güney Kore'nin Türkiye'de bu kadar yayılacağı aklınıza gelirmiydi hiç ? :D

      Sil
    2. O zaman da baya yaygındı ya TRT sayesinde toplu bir fan grubu oluşmuş demek ki :)

      Sil
  6. Valla gerçekten çok eğlenceli bir anketti. Zevkle okudum. Özellikle Serdar, senin ve Düda'nın arasındaki diyaloglar çok iyiydi. Ankete ayrı bir hava katmıştı. :)))

    YanıtlaSil