Shinee Shinee

13 Temmuz 2014 Pazar

Siyah Saçlı İdoller ^_^


Nedendir bilmem ama dinlediğim tüm Kore Boybandlar da favori biaslarım
hep siyah saçlı...
Bende bunun farkına daha geçtiğimiz günlerde vardım...
İlk başta şaşırdım dinlediğim ve fanı olduğum grupların üyelerini
gözden geçirdim gerçekten de hepsi siyah saçlıydı.. :)
Ama Girlbandlar da böyle bir raslantı mı desem takıntı mı desem yok yani..
Örneğin Girl's Day Hyeri , SNSD Yoona vs..
Tabi Suzy ve Sulli gibi siyah saçlı idollerde var biaslarım arasında..
Neyse size bu siyah saçlı biaslarımı sayayım...

Bangtan Boys - Jimin


Beast - Doo Joon


Bigbang - Seungri


CN Blue - Jung Yong Hwa


JYJ - Yoochun


EXO - Kyungsoo


Got7 - JR


İnfinite - Hoya


MBLAQ - Lee Joon


SHINee - Choi Minho


Super Junior - Donghae


2PM - Chansung


Evet şuan aklıma gelenler bunlar hepside siyah saçlı..
Biliyorum ki bunlar idoller saç renklerini sık sık değiştiriyorlar ama bu saydığım
idoller daha çok siyah saçı tercih ediyor... 
Farklı bir renk yaparsa da kısa sürede tekrar siyah saça dönüyolar..

Biraz gereksiz bir yazı oldu sanki :D
Aman neyse zaten bitti. Bir daha ki yazımda görüşürüz...

4 yorum:

  1. gereksiz olduğunun farkına varman güzel olmuş serdar keşke yazmadan önce fark etseydin de bu kadar uğraşmasaydın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaha ne biliyim öyle esti yazdım :D aç karınla düşününce böyle oluyo ama demiştim ya kendimle barışık bir insanım gerektiği zaman kendimi bile eleştiririm :D

      Sil
  2. Aaaaaaaa SS501 üyesi yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben o nesile biraz geç kaldım ama biasım Hyun Joong oda rengarenk takılıyor :D

      Sil