Shinee Shinee

23 Temmuz 2014 Çarşamba

#Mimlendim ; Random Play


Son günlerde çok mimleniyorum ya...
Peki bu durumdan şikayetçi miyim ? Hayır! Çünkü seviyorum mimlenmeyi...
Sare'ye beni bu eğlenceli mime mimlediği için teşekkür edip size biraz mimden bahsedeyim...

Evet müzik listemizde ne kadar müzik varsa rastgele tuşunu açıp oynatıyoruz.
Her soruda bi kere basıyoruz ve şansımıza ne çıkarsa normalde şanslı biriyimdir ama bakalım...
Herhalde bu cevaplayacağım en eğlenceli mim olacak... ^_^


1- Biri ''iyi misin ?'' diye sorarsa cevabın ne olur ?

GOT7 - Good Tonight (Güzel Gece)

Öncelikle GOT7 grubunu ve bu grubun tüm şarkılarını çok severim... ^_^
Şarkının ismini baz alırsak tamda nasıl olduğumu anlatıyor ''Güzel bir gece''

''Tüm gece bu şekilde iyi hissediyoruz
Her şey iyi bu gece iyiyiz...''

Bu iki dize kesinlikle nasıl olduğumu anlatmama yetiyor...
Şarkı biraz aşk dolu ama ne yapalım idare edecez.. (Yalnızlıktan öldü)


2- Kendini nasıl tanımlarsın ?

f(X) - Paper Heart (Kağıt Kalp)

Yok yok ben kağıt kalpli biri değilim... Bu işte bi iş var...
Pamuk gibi kalbim var benim ya...

Neyse ''Bana kaderimin bir oyunu mu bu..''deyip bir sonraki soruya geçiyorum...


3- Bir kadında/erkekte hoşlandığın şey nedir ?

A-Pink - My My (Benim Benim)

Yine bir kız grubu yine mükemmel bir şarkı...
Benimde haberim yoktu ama bir kızda hoşlandığım şey benim olmasıymış..

Düşündüm de gerçekten tamda hoşlanası bir şey ^_^
Bundan sonra bana bu soruyu soran birine rahatlıkla ''My My'' cevabını verebilirim..
Bu Random playeri çok sevdim ya :D


4- Bugün nasıl hissediyorsun ?

FT Island - Madly (Deli Gibi)

Hayır ya olmaz böyle şey şimdi gören şarkıları bilerek seçiyom sanacak
sorulara cuk oturuyolar...

Ama bugün kendimi hiç deli gibi hissetmedim
Daha çok sıcaktan bunalmış ve yorgun hissettim
Ama Random Playerdan iyi mi bilecem canım :D
Bu arada bu şarkıyı dinlemeyeli uzun zaman olmuş özlemişim...


5- Yaşam amacın ne ?

B.A.P - Hurricane (Kasırga-Fırtına)

Aaa B.A.P geldi...
Bunu da şimdi ben kendi lehime çeviririm :D
Nede olsa polyannacı bir insanım...

Evet yaşama amacım bir fırtına...
Bir beyin fırtınası... Kendimi geliştirmek geliştirmek ve daha çok geliştirmek...
En sonunda fırtına gibi bilgimle ortalığı yerle bir etmek...


6- Motton nedir ?

S.M The Ballad & Henry Lau - Don't Lie (Yalan Söyleme)

Evet bu Henry'de her yerde karşıma çıkıyor son zamanlarda..
Tabi insan ayaklı yetenek olunca :D

Neyse önce uludağ sözlüğü açıp motto'nun anlamına baktım :D
Cidden bilmiyordum ama ilke anlamına geliyormuş...
Evet cuk diye oturan bir farklı cevap..

Temel ilkelerimden biri yalan söylememektir dersem yalan olmaz.
Teşekkürler Random Player teşekkürler Şans meleklerim :D


7- Arkadaşların senin hakkında ne düşünüyor ?

IU - The Red Shoes (Kırmızı Ayakkabılar)

Evet sonunda yakalandım :D
Hemde IU'mun şarkısı çok zoruma gitti...

Evet o kadar garip arkadaşlarım var ki ;
Benim hakkımda kırmızı ayakkabılar düşünüyorlar... :D
Tüm arkadaşlarıma buradan selam :D


8- Ailen senin hakkında ne düşünüyor ?

Boyfriend - My Avatar (Benim Avatarım)

Aile fertlerim onların küçük avatarları olduğu düşünüyorlar :D
Sevindim cidden sevindim
Kırmızı ayakkabı düşünen arkadaşlarımdan sonra iyi geldi...
Boyfriend Komawo ^_^


9- En Çok Düşündüğün Şey Nedir ?

24K - Secret Love (Gizli Aşk)

Valla küllüyen yalan :D
Düşünmedim aslında düşünebilirdim ama öyle bir gizli aşkım olmadı...
Hatta hiç aşık olmadım ben...
Odun muyum ben yaaaa...




10-  2+2 = ?

CN Blue - Ryu Can Do It (Ryu Bunu Yapabilirsin)

Bu Ryu kimmiş dedim ve baktım bir beyzbol oyuncusuymuş...
Yong Hwa onu yüreklendirmek için yazmış şarkıyı...
Yong Hwa Serdar Can Do It diye şarkı yapsın ben uzaya bile çıkarım o kadar :D

Ryu'ya 2+2 kaç eder diye sordum ve 1 cevabını aldım :D
Evet evet 2+2 = 1 ve o birde CN Blue üyeleri...




11-  En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun ?

Park Shin Hye - Arm Pillow (Kol Yastığı)

Evet acı bir gerçek ama bir sürü samimi arkadaşım olmasına rağmen
son yıllarda bir en iyi arkadaşa sahip değilim...
O yüzden soruyu Samimi arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun ?
Olarak değiştiriyorum :D

Evet arkadaşlarım benim sığınağım üzüldüğümde yaslanacağımbir omuz;
Bir Kol yastığı...
Ne zaman bir kol yastığına ihtiyaç dursam kollarını bana yastık yapmaya hazır dostlarım benim...



12- Hayat hikayen nedir ?

2PM - Hands Up ! (Eller Yukarı !)

Sevdiğim gruplardan birinin daha şarkısı denk geldi...
Evet hayat hikayem eller yukarı.
Peki ben ne polisim nede hırsız...

Öğrenciyim ben 14 yıllık öğrencilik hayatımda ellerimi sürekli havaya kaldırdım..
daha kaç yıl kaldıracağım Allah bilir...




13- Büyüyünce ne olmak istersin ?

Ailee - Heaven (Cennet)

Evet ben çok anormal bir insanım galiba :D
Büyüyünce cennet olmak istiyorum...
Allah'ın rahmetine kavuşunca da ailem 
''Bizim oğlumuz bir cennetti'' der artık...




14- Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün ?

EXO K - Love , Love , Love (Aşk ,Aşk ,Aşk)

Bir an hiç EXO denk gelmiyecek sandım...
Evet cuk diye oturan ve olması gereken bir cevap
Hoşlandığım insanı görünce aşkı , aşkı ve aşkı düşünmek...




15- Düğününde hangi şarkı ile dans edeceksin ?

Smile.G - DoBiDoBob

Düşüp bayılmak istediğim bir romantik bir şey çıksın diye dua ettim o kadar bide 
En hareketli şarkılardan biri çıktı...
Hemde en çaylak gruplardan biri...

Aman ben düğünümün sıradan olmasını istemem zaten
Bu şarkıda fena koparız düğünde :D
Teyzeler çocuklarımızı pistten alalım lütfen!
Tey tey tey




16- Cenazende ne çalacak ?

SNSD - Mr Taxi (Bay Taksi)

Tövbe tövbe cenazede müzik mi çalar en fazla bir Ku'ran falan okunur...
O yüzden bu şarkı cenaze dönüşümü anlatıyormuş gibi farz edecem...
Cenazemden dönen siyah giymiş adamlar ve kadınlar 
gözlerinde gözlükler yol kenarında üzgün bir ses tonuyla
Bay taksi bay taksi diye taksi dururlar anca..




17- Hobin , ilgi alanın nedir ?

Girl's Day - Darling (Sevgilim)

Evet ilgi alanım olmayan sevgilim :D
İyi ki bi sevgilimiz yok haa 
Tüm şarkılar bunu yüzüme vurup duruyor.




18- En büyük korkun nedir ?

Ju Sung Mo - To Heaven (Cennete)

Evet gerçektende büyük bir korkum bu...
Cennete girememek...
Reply 1997 sayesinde keşfettiğim bu şarkı
için Reply 1997 dizisine teşekkürler...


19 - En büyük sırrın nedir ?

T-ara - Just Now (Şuanda)

Pek sır saklayan biri değilim Random Player'in seçtiği gibi
benim için sır olan sadece şu an...




20- Şu an ne istiyorsun ?

Ze:a - Goest Of Wind (Rüzgarda Gidenler)

Evet Rüzgar gibi giden toz olan bedenler...
Kaybolan anılarım , gençliğim , hayatım.
O güzel günleri tekrar geri istiyorum...




21- Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun ?

Sunny ft Luna - It's Me (O Benim)

Evet şans yine bana güldü ve SuNa'yı yolladı...
Evet arkadaşlarım hakkında tamda bunu düşünüyorum
Hepsi benim...



Çok eğlenceli bir mimdi... Ve çok şanslı bir birey olarak kırmızı ayakkabılardan başka pek fazla 
garip şeyler gelmedi...

Ve bir kaç şahısı mimleyip usul usul uzuyorum...
Mimlendiniz ; Düda , Selen  ve Sempatik ^_^
İsteyenler kendini bu eğlenceli mime mimleyebilir...


12 yorum:

  1. Bakalım bana hangi şarkılar çıkacak çok meraklardayım :D

    YanıtlaSil
  2. Ahaha yorumlarina cok guldum ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah güldürebildiysem ne mutlu :D İçimden ne geçtiyse onu yazdım :D

      Sil
  3. Mim çok iyiydi. Senin cevabları da çok sevdim. Okurken çok güldüm. Eğlenceliydi. :)

    YanıtlaSil
  4. Cevapların benimkinden daha mantıklı olmuş :D Çok güzel cevaplanndırmışsın^^

    YanıtlaSil
  5. :D Bana çok alakasız şeyler çıkmıştı :D Ama komikte olsa cuk diye oturanlarda vardı gülümseyerek okudum yazını çok eğlenceli yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de blogunu keşfe çıktım baya eğlenceli bir mim olmuş :D Özellikle sonundaki Kikwang gifi beni benden aldı :D Neyse uzatmadan yeni yazılarını bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Bloğuma :D Teşekkür ederim bu arada Beast Candır ^^

      Sil