Shinee Shinee

10 Temmuz 2014 Perşembe

Hey Fanboy Bu Anket Bize Özel ; Fanboyların Dilinden


Evet evet yanlış okumadınız bu bir anket ve Fanboylara özel...
oturdum düşündüm düşündüm ne yapsam diye dedim bi anket yapayım...
Aaaa herkes zaten anket yapıyo ya
benim anketime kim katılır ki kim sonuçlarını merak ederki ?

Sonra kafama 3 elma düştü konuyla alakası yok oruçtum o sıralarda kkk :D
Dedim fanboyları hedefleyen bir anket yapayım
Malum ülkemizde fanboylar günler geçtikçe artıyor...
onların görüşlerini genel analizlerle belirlemek istedim..
Peki neden çünkü bende bir Fanboyum..
Sadece kendi fanboy dünyamla sınırlı kalmayıp
yüzlerce kişinin dünyasından Fanboyluğu anlatmak istedim..

Şimdi diyeceksiniz hadi canım Türkiye de yüzlerce fanboy mu var ?
Evet var ama biz artık ne kadarına ulaşabilirsek...

Ulaşabilirsek dedim çünkü neredeyse herşeyi ayarladıktan sonra
emeklerime ortak çıkan bir kurnaz şahıs var :D kkk
Düda peki kim bu Düda benim bloğumda en büyük destekçim...
Şimdide bu anketimin reklamında yardımcı oluyo..
Peki beleşe mi ? Hayır Anket hakkında ki tüm yazılarda adının geçmesini istiyor..
Tabi Kurnaz Düda arkadaşımıza selam çakıp devam ediyim :D

Fanboysanız lütfen bu ankete katılın.
Ve anket linkimiz : Fanboyların Dilinden ^_^

Ve bu yazımı bir sloganla bitiriyorum ; 
Fanboysan mouse'nı kap gel sen yokken biz bir eksiğiz..

4 yorum:

  1. Sadece adım geçsin istemedim yahu maksat bende maydanoz olayı birlikte gülelim eğlenelim yani umarım çok insana ulaşırız :D Merakla anket hakkında sohbet edeceğimiz günü bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhah Maydonoz Düda :D Bende umarım istediğimiz kadar insana ulaşırız :D

      Sil
  2. Hayırlı olsun. Umarım düşündüğünüz hedefe ulaşırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Umarım ulaşırız.. ^_^

      Sil