Shinee Shinee

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Bir Serdar Ve Düda Ortak Yapımı ; Anne Ben Fangirl Oldum! (Anket)


Merhaba Canım Okuyucularım...
Geçtiğimiz hafta başlattığım ve bu hafta sonlandırdığım
''Fanboyların Dilinden'' adlı anketi dün gece sonuçlandırdım... (Anketin Sonucu)
Ankete tam 50 fanboy katılmıştı ve bu anket okuyucularım arasında bayağı ilgi gördü...
Ve Fangirl arkadaşlarımız bide isteriz bizde isteriz diye tutturdular... :D

Bu akşam sevgili arkadaşım Düda ile oturup sizin için Fangirller için beraber sorular oluşturduk.
Yani Serdar&Düda ikilisi olarak size ''Anne Ben Fangirl Oldum !'' bir anket hazırladık...
Soruları hazırlarken bayağı eğlendik...
Umarım cevaplarken sizde sıkılmaz ve eğlenirsiniz ...


Ahanda Anketin linki ; Anne Ben Fangirl Oldum !

Anketin linkini verdiğime göre usul usul yazımı burada sonlandırabilirim..

NOT: Pembe renkli yazıların hepsi Linktir!

25 yorum:

  1. sonuçları açıklayacağımız günü iple çekiyorum içime sinen güzel bir anket oldu be Serdar :D

    YanıtlaSil
  2. Şirketlerde FNC de olsaydı daha iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özür dilerim gözümüzden kaçmış hemen ekledik yeniden doldurabilirsiniz isterseniz ^_^

      Sil
    2. hatırlatman için teşekkürler ekledim hemen :D

      Sil
    3. Teşekkür ederiim :D

      Sil
  3. Şirketleri secerken dikkat ettim TS yoktu bile dsgsh artik B.A.P'nin kendi sirketini kurma zamani geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bütün şirketleri ekleyemeyiz ve yüzdelik dilimlerde sapma olmasın diye yeni eklemeler yapamıyorum ankete :(

      Sil
  4. Ben de katıldım anketinize... Sonuçları çok merak ediyorum açıkçası. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Sonuçları yine bloggerdan duyurucağız :D

      Sil
  5. jpop sever ve aslında Japon fandomuna dahil olan biri olarak, ara ara çok zorlandım acaba ne desem diye :D ama genede cevaplamak çok eğlenceliydi ellerinize sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhaha :D J-pop pek dinlemem ama iyidir herhalde bir ara özelden bana bir kaç J-pop şarkısı öneririsen sevinirim :D Bu arada teşekkürler :D

      Sil
  6. Anket güzeldi. En zor olan ise, bir soruya tek yanıt vermek oldu.:)

    YanıtlaSil
  7. Sonuçların bir an önce gelmesini istiyorum
    Baska anketler de olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ileride başka anketlerde yaparız ^^ Bu arada 24 Ağuustos'ta açıklayacağız anketi :))

      Sil
  8. Bazı sorular zorladı kararsız biriyim ve birden fazla cevap vermek istedim ama anket güzeldi elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim :D Kullandığımız anket formunda 2 cevap işaret etmek yoktu yoksa iki şık hakkı verirdim :))

      Sil
  9. Anket sonucunda ne oluyor ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan için anket istatisliklerini benden başka bilen yok anketi benim google hesabımdan düzenlediğimiz için serdar bile bilmiyor :D 24 Agustosta bunu herkesle paylaşacağız serdar bile ben ona söylediğimde öğrenecek :D

      Sil
    2. 24 Ağustos çok geç :))) daha fazla öne alamaz mısınız :)) (meraktan çatladı da) :))

      Sil
    3. üzgünüm 21 agustosta ielts sınavına gireceğim için ondan sonraki bir tarih olmalıydı ve en uygun gün bu :D

      Sil
    4. Malesef biraz sabredin arkadaşım daha yeterli sayıya ulaşamadık hem ^_^

      Sil
  10. bu anket çok güzel olmus. ellerinize saglık ^_^ sonuclar hemen cıkar umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ Bu ayın 24'ünde açıklayacağız ^_^

      Sil