Shinee Shinee

17 Temmuz 2014 Perşembe

Aaa Yine Mimlendik ^_^


Evet bloğumu açtığımdan beri bu üçüncü mimlenişim..
Seviyorum mimlenmeyi...
Peki beni kim mi mimledi ? Sempatik Blog
Onunda değişiyle sobelendim ^_^
Neyse daha çok konuyu uzatmadan mime geçeyim...


Blog İsmin neden bu ? Özel bir anlamı var mı ki ?


Blog ismim bir anlık aklıma esti... İlham perileri sağolsunlar...
Düşündüm düşündüm ve yazacağım yazıların konseptine en uygun olarak bu ismi 
buldum.. Bloğumun ismini seviyorum.. ^_^


Hayatının en acı olayı ne ki ?Ölüm dışında ,sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç ?


Hayatın zaten kendisi başlı başına bir acı..
Doğarken bile ağlayarak doğuyoruz 
Daha ne acısından bahsediyoruz ki ?
Bu acı hayatı mutlu anılara dönüştürmek sadece bizim elimizde..


Yurt Dışında görmek istediğin yer var mı ?


Aaa tamda çalıştığım yerden çıktı :D Şimdi saymaya başlasam bi 25-30 ülke 
sayarım bu yüzden sadece ilk beşimi sayacağım :D
Güney Kore , Japonya , Tayvan , Fransa ve Brezilya...


Hayatının kitabı ne ?


Bir sürü kitap okumuşumdur bugüne kadar. Şimdi hepsi başımda
bölük bölük belirdi peki bunlar hayatımın kitabı olabilecek 
yeterlilikte miydi ? Hayır...
Hayatımın kitabı diyebileceğim tek bir kitap var oda
''Kuran-ı Kerim''


Koleksiyonun var mı ?


Tam olarak koleksiyon olarak nitelendiremesemde küçük çaplı bir
anahtarlık koleksiyonum var.. Ama dediğim gibi şuan çok küçük çaplı ^_^


Hangi Enstrüman olmak isterdin ?


Tabi ki keman olmak isterdim çünkü tek bir notasından bile asalet akıyor...


Soruları beğendim ama biraz yazım yanlışı ve bol bol ki var sankim :D
Bende birilerini mimleyip usul usul uyumaya gideyim bari..

Mimlenenler ; Düda , Selen , Yumi , Tuğçe ve Yoon Seoul


8 yorum:

  1. Gozume bir kac anahtarlik kestirdim onlar artik benim ^^ mim icin tesekkurler su yogunlugu ve depresif halimi bir kenara atar atmaz yazacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhaahha onlar benim değil üşendim hepsini toplayıp resmini çekmeye netten aldım :D Ama benimkileri daha çok gözüne kestirirdin kesin daha tatlılar :D Bu arada bir şey değil :D

      Sil
  2. İlk mim'imi senden almış oldum :D Güzel konu :D

    YanıtlaSil
  3. seni yiyeceğim okul bi açılsın gör :D

    YanıtlaSil
  4. güzel bir yazı olmuş beğendim. :) beni de mimlemişsin. Allahtan konu güzel yoksa ikinci kalem vakası yaşatacaktın. :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhaha işime gelmeyen mimleri görmezden geliyom zaten :D

      Sil