Shinee Shinee

24 Haziran 2014 Salı

Kris 2015'te geri dönüyor ^_^


Evet evet yanlış okumadınız.. Kris 2015'te sevgililer gününde yayınlanacak olan 
''Somewhere only we know''
adlı filmin kadrosunda...


Tüm Kris hayranlarının (Bizlerin) gözü aydın... Filmin afişleri geldi bile...
Afişlerden anlaşılacağı ve sevgililer gününde yayınlanacağına göre kesin
bol romantizmli bir film olacak...

40 gün sonra Kris'ten haber almak çok hoş....

Son olarak sizi filmin afişleriyle başbaşa bırakıyorum...
(Kris'in patneri gibi görünen hiç kız güzel değil yav diğer kız daha tatlı) 







5 yorum:

  1. Sonunda iyi olduğunu öğrenmek harika bir his (^~^)v

    YanıtlaSil
  2. Yahu ben bugün Kris EXO'ya geri dönüyor diye duydum ve inanmadım senin başlığıda görünce ne doğru muymuş dedim bir baktım film olaylarıymış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy kıyamam :/ Çok üzüldün mü yazıyı okuyunca kalbine falan inmedi demi ^_^

      Sil
  3. Artik ne diyim, o mutlu olsun da gerisi onemli degil!

    YanıtlaSil