Shinee Shinee

9 Haziran 2014 Pazartesi

İlklerim ^_^

  Her Kore fanı gibi benim içinde ilkler çok muhteşem ve unutulmazlar.Bu postumda size ilklerimden bahsedeceğim. Umarım sıkılmazsınız...

  İlk Dizim ; Protect The Boss




İzlediğim ilk dizi diye midir bilmem bende yeri bi ayrıdır. Kahkahalara boğulduğum diziler silsilesinde ilk üçte yer alıyor :) Konusu kısaca uzun süre işsiz kalan No Eun Sol  bir Holdingin sahibinin oğlu daha çocukluk dönemini atlatamamış haylaz Cha Ji Eun'un sekreteri olur.Daha sonra Cha Ji Eun'un kuzeni Cha Mu Won'un da senaryoya dahil olmasıyla ortaya bir aşk üçgeni çıkıyor. Kahkaha atmak isteyenlere şiddetle tavsiye edilir ... :D



  İlk Filmim ; Temtation Of Wolves




İzlediğim en dramatik filmlerden birisidir kendisi... Ben bile oturup ağladım düşünün yani ne kadar duygusal olduğunu.. :'( Konusuna pek girmeyeceğim ama kısacası yine bir aşk üçgenimiz var ve bu aşk üçgeninde iki kişinin kavuşması olanaksız...


  İlk Eğlence Programım ; Barefoot Friend



Bu programda Kim Hyun Joong , Yoon Si Yoon , Kim Bum Soo , Yoon Jong Shin , After School'dan Uee , Super Junior'dan Eunhyuk ve Yoo Se Yoon'un içinde bulunan idollerin çeşitli maceraları işleniyor.


  İlk K-pop şarkım ; CN Blue - I am a loner


Bu k-pop şarkısından öncede bir çok k-pop şarkısı dinlemiştim ama ilk işte bu şarkı tam bana göre dediğim şarkı buydu. Şarkıyı sevmemde ki en büyük neden Vokal yani Yong Hwa'nın o dinlendirici huzur verici sesiydi. ^_^

  İlk Dizi Müziğim (OST) ; SHINee - Stand By Me


Boys Over Flowers dizisinin kendisi kadar mükemmel olan OST'si Stand By Me benim ilk favori dizi müziğim. SHINee dinleyip de beğenmemek eldemi :))





  İlk Noonam ; Park Shin Hye


You are beautiful ve Hearstring gibi efsane dizilerde resmen aşık oldum Shin Hye'ye. Doğal güzelliği ve başarılı oyunculuğu ile benim ilk noonam oldu. ^_^


                


  İlk Hyungum ; Kim Jae Joong


Protect the Boss ve Postman Heaven yapımlarındaki oyunculuğu ve mükemmel sesi ile ilk hyungum Jae Joong oldu. Karizmatik duruşu ve vampir gibi duruşunuda unutmamak lazım. Kendimi bildim bileli hyungumun bir vampir filminde oynamasını istiyorum. Ama nerde...


                      


  İlk Biasım ; Miss A










Dört tatlı kızdan oluşan bu grup benim ilk Biasım oldu. İlk Biasım olmasında Suzy'nin etkisi büyüktür. Grup şeker mi şeker iki koreli üye Suzy ve Min ve iki çinli üye Fei ve Jia'dan oluşuyor. Seviyorum bu grubu ya ^_^


               

3 yorum:

  1. Jaejoong ve Protect The Boss gördüm, çok mutlu oldum. Bir erkeğin Jaejoong'u abisi olarak görmesi beni duygulandırdı. :') Şimdiki fanboylar genelde EXO-L oluyor. Bu yüzden çok şaşırdım. Jae'in yeri bende çok ayrıdır, onun için ayrı bir sevindim. Neyse, Jaejoong hakkında yazılarını da görmek dileği ile. Görüşmek üzere. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten EXO L olmak moda olmuş son zamanlarda ben sadece 3-4 üyesini seviyorum EXO'nun bu yüzden kendimi EXO L olarak adlandırmam yanlış olur ^_^ Bu arada Jaejoong ilk hyungum ama onun yanısıra pek çok grupta hyunglarım mevcut ^_^

      Sil
  2. Çok haklısın sırf üyeleri yakışıklı buldukları için EXO-L olanlar var. Ve ya popüler olmak için EXO-L olanlar... Gerçekten çok sinir bozucular. Tabi ki sadece Jaejoong'u sevecek değilsin ya. Başka gruplardan üyeleri de sevebilirsin. Bu arada yazılarını okudum, gayet hoş bir anlatımın var. Ben JYJ fanıyım. JYJ ile ilgili yazılarını da görmek isterim. Onlar hakkında düşündüklerin, oyunculukları, sesleri hakkında görüşlerini okumak isterim. Blogunu takip edeceğim, yazılarını merakla bekliyorum. Görüşmek üzere. ^-^

    YanıtlaSil