Shinee Shinee

28 Haziran 2014 Cumartesi

İlk Mimlenişim ; Penceremden gördüklerim

Bu benim ilk mim'im biraz geç oldu ama artık bu mimi yazma vaktim geldi...
Öncelikle Beni mimleyen Düda'ya selamlar olsun deyip mim'imi yazmaya başlıyorum...



İşte bizim pencerenin manzarası... Demek isterdim ama maalesef öyle bir manzaramız yok..
Sıradan siz pencereden ne görüyorsanız bende sizin gördüğünüze 
yakın bir manzara ile karşı karşıyayım...

Evimizin önü ana cadde olduğu için müşteri bulamamış sarı taksiler içi tıka basa dolu otobüsler ve sivil araçlar ardı ardına geçiyorlar... 
İnsanlar bu mübarek oruç günü bile işlerini yapmak zorunda olduğundan çok hareketli bir trafik ile karşı karşıyayım... Bide iftar vakti görelim bu sokakları in cin top oynar...

Mahallenin afacan çocukları sol tarafta ki ara caddede top oynuyorlar herhalde top ikide bir caddeye fırlayıp duruyor... Ama çocukların içlerinden biri bizim evin önünde durmuş karşıya geçmek için trafiğin durmasını bekliyor.. Ve arabaların azalmasıyla resmen Bolt gibi çevik ve hızla karşıdan karşıya geçiyor ve bir süre sonra gözden kayboluyor...

Evin karşısında ki kırmızı apartmanın 5.katında tiplerinden emekli olduğu anlaşılan bir çift
Balkonda oturmuşlar... Adamın elinde sigarası kadın elinde ise kolası herhal oruç tutmamış bu çiftimiz... Günahlarını almayalım belki tutamıyorlar belki de ilaç almak zorunda oldukları için tutmuyorlar..


Tüm bu insan kümelerine rağmen başımı yukarıya kaldırınca benim için asıl manzara olan gökyüzü ile karşılaşıyorum... Bulutlar bana her gün farklı farklı desenler sunuyor..
Bugünde bir Koyun bir penguen ve bir patates kızartması görünümündeler
herhalde oruç çarptı her şeyi yemeğe benzetiyorum...

Her ne olursa olsun penceremin manzarasını seviyorum... 
İsteyen herkes kendini mimleyebilir...

2 yorum:

  1. yalan bu ikinci mimi ama beyimiz beğenmedi ilk postladığım mimi :D Ellerine sağlık pencere mimi değil cadde mimi olmuş bu :D bu mimi çok sevdim ben herkesin kendi gözünden penceresinden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaha :D cevapladığım ilk mim diyelim o zaman.. :D

      Sil