Shinee Shinee

16 Haziran 2014 Pazartesi

Düda İle Röportaj Ve Birinci hafta kutlamalarım ^_^

Düda ile Röportaj

Dün akşam Düda benden röportaj yapmayı rica etti. Aslında daha önce kimse benden böyle bir şey rica etmemişti. Bende kabul ettim. 
Sıcak ve eğlenceli bir sohbete başladık gerçekten de röportaj yaparken çok eğlendik. 
Umarım sizde okurken beğenir ve eğlenirsiniz .


Röportajın konusu Türkiye'de Fanboy olmaktı. Belki bu konu olması röportajı
 daha da ilgi çekici yaptı.

Birinci Hafta Kutlamaları

Evet bloğumu açalı tam bir hafta oldu. Bir haftada 2000 sayfa görüntülemesi ile bu bir haftalık kısa bir sürede eminim büyük işler başardık. Başardık dedim çünkü bu sadece benim değil hepimizin başarısı siz olmasaydınız benim bu bloğa yazı yazmamın bir manası olmazdı...

İlk olarak size kutlama hediyesi olarak Düda ile röportajımızı verdik. 
Size ikinci hediyem ise en sevdiğiniz idollerin Saranghae fotoğrafları...
Ve size sonuncu hediyem ise şu şiir...

İnşallah beni takip etmeye devam edersiniz seviliyorsunuz ^_^

Teşekkürler

Çok mutluyum içim kıpır kıpır bugün
En sonunda benimde sayfama bir ilham perisi konmuş dün
Eh ne mutlu bana severim onu her an kanadından
Ey okuyucularım sizler verdiniz bu lütfu bana
Hepinize çok teşekkür ederim iyi ki varsınız
Bu aciz insanı onurlandırdınız
Yazı karalamalarıma sevginizi verdiniz
En sonunda banada bir ilham perisi bahşettiniz... 


















4 yorum:

  1. Ama olmadı bu kutlama yahu hem başlıktan ahanda çekiliş mi var izlenimine kapılmıştım ben :D
    Hayallerimi yıktın -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha :D Merak etme Düda çekilişte yapacam ama daha erken birinci ay dönümünü bekle :D

      Sil
    2. tamam tuttum bunu aklımda :D

      Sil
  2. Nice haftalara Serdar :))
    İnşallah yazmaya devam edersin :))

    YanıtlaSil